بازی مقابل استقلال به شکل عجیبی برای امیرقلعه‌نویی طلسم شده .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در ترکیب این تیم مقابل استانبول اسپور حضور دارند.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر میزبان پرستاره و مدعی ازبکستان در خانه‌اش، نخستین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم وارد شد؛ اما طلسم جام نگرفتن قلعه‌نویی هم پس از ده سال پاره شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا را تماشا کنند.
سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.
لژیونر ایرانی شارلروا تنها ملی‌پوش نیمکت‌نشین در تمام بازی‌ها با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی است.
سیدمحمد کریمی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان، برای بازی مقابل قرقیزستان آماده می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: برنامه خوبی برای ریکاوری داریم تا خودمان را برای بازی برابر قرقیزستان آماده کنیم.
امیر قلعه نویی از نقش سبک بازی تیم ملی در بازی های لیگ برتر می‌گوید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با کنیا که بهترین‌های لیگ را دعوت کردیم باعث شد بازیهای لیگ پرگل شود.
باید دید امیر قلعه‌نویی که خودش سابقه بازی در لیگ قطر را دارد، این طلسم را در جام ملتهای آسیا پاره خواهد کرد یا مانند سال ۲۰۰۷ با تیمی پرستاره و نسلی طلایی، شکست خواهد خورد.
سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با فولاد به تعریف از حریف خود پرداخت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی پوشان دیدار فوق العاده حساسی را برابر گل‌گهر خواهند داشت، گفت: سرمربی سیرجانی ها به دنبال شکسن طلسم نبردن تیم سابقش هست و همین امر بازی را جذاب می‌کند.
سرمربی گل‌گهر فقط به دنبال پیروزی در دیدار مقابل آلومینیوم اراک بود.
تنبیه قلعه‌نویی برای فروزان بعداز اتفاقات بازی پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس از چهار بازی قبلی خود در مقابل گل‌گهر با هدایت امیر قلعه‌نویی موفق به کسب ۲ پیروزی و ۲ تساوی شده است.
قلعه‌نویی بازهم برای بازی استقلال محروم شد
قلعه نویی در مقابل تیم محبوب و قدیمی‌اش در چند مسابقه اخیر نمایش خوبی نداشته و در ۶ رویارویی رسمی گذشته نتیجه‌ای جز شکست عایدش نشده است.
گل‌گهر سیرجان در اردوی آماده‌سازی خود در تعطیلات فیفادی که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، انجام ۲ بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار داده است.
امیر قلعه‌نویی شدیدا روی اعلام خطا در صحنه منجربه گل سپاهان معترض بود.
امیرقلعه‌نویی در پایان دیدار برابر تراکتور که با پیروزی ارزشمند تیمش همراه شد توضیحاتی درباره دلیل عدم استفاده از خرید جدید برزیلی‌اش ارائه کرد.
وقتی تماشاگر در ورزشگاه نیست، بازی‌ها روح ندارد. تماشاگران در ورزشگاه، سینما و پارک کنار یکدیگر هستند اما نمی‌دانم چرا فقط در فوتبال چنین شرایطی به وجود می‌آید.
سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت که مشخص نیست بازیکنی از تیمش برای دیدار با تراکتور محروم است یا خیر.
متخلفان اغلب در تلگرام با راه‌اندازی کانال‌هایی با عناوین «صدور کارت واکسن کرونا»، «کارت دیجیتال واکسن» و «صدور کارت واکسن با تأییدیه وزارت بهداشت» کاسبی جدیدی را راه‌اندازی کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ