اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصور عمومی درباره هزینه‌های حقوقی سفته بسیار بالاست؛ اما واقعیت ماجرا با افکار عمومی متفاوت است.
سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش نزدیک به ۱۵۰ هزار تومانی مواجه شده و به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
تحقیقاتی درباره رابطه سکته قلبی با میزان درآمد افراد و احتمال زنده ماندن آن‌ها بعد از سکته وجود دارد که این رابطه را تا حدودی قوی می‌سازد.
داور سرشناس فوتبال ایران چندی پیش در گفتگویی از پیشنهاد یکی از مدیران برای دریافت سکه و تغییر نتیجه خبر داده بود.
فریماه فرجامی که حدود دو ماه قبل دچار سکته مغزی شد و پس از بهبود نسبی درمان را تحت نظر پزشک در منزل ادامه داد و مدتی قبل دوباره براثر سکته راهی بیمارستان شد و حدود چند روز را در کما به سر برد، ساعتی پیش درگذشت. خانه سینما این خبر را تایید کرد و انجمن بازیگران سینمای ایران تسلیتی را منتشر کرد.
فریماه فرجامی که حدود دو ماه قبل دچار سکته مغزی شد و پس از بهبود نسبی درمان را تحت نظر پزشک در منزل ادامه داد و مدتی قبل دوباره براثر سکته راهی بیمارستان شد و حدود چند روز را در کما به سر برد، ساعتی پیش درگذشت. خانه سینما این خبر را تایید کرد و انجمن بازیگران سینمای ایران تسلیتی را منتشر کرد.
ویدئویی از گزارش صداوسیما در سال ۱۳۶۳ از قیمت سکه، حقوق کارمندان و خط تلفن دوباره در فضای مجازی بازنشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
از صبح امروز دور جدیدی از ریزش سکه و طلا آغاز شده و سکه امامی به قیمت ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه امروز ۲۷ خرداد نسبت به پنج شنبه هفته قبل با افزایش یک میلیونی مواجه شده و به کانال ۳۰ میلیون تومانی نزدیک شده است.
فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای نسبت به شایعات ایجاد شده درباره دریافت سکه و خودروی 206 توسط برخی مسئولان واکنش نشان داد.
اختلاف نظر درباره تعداد سکه‌های اهدایی از سوی رئیس‌جمهور در شرایطی به اوج رسیده که به نظر می‌رسد تردید درباره سرنوشت ۱۰۰ سکه به قوت خود باقی است. کاروان اعزامی ایران به جام جهانی متشکل از بازیکنان و کادر، تقریبا ۵۲ نفر بوده‌اند که از این تعداد، افرادی مانند تدارکات و ماساژور برخلاف بقیه که ۱۰ سکه گرفته‌اند، ۵ سکه دریافت کرده‌اند. با حسابی سرانگشتی می‌توان پی برد که عددی نزدیک به ۵۰۰ سکه (حالا کمی کمتر و بیشتر) به این مجموعه اهدا شده است. از طرفی اگر واقعا نامه‌ای که ادعا شده ۶۰۰ سکه به مجموعه تیم ملی داده شده، وجود داشته باشد، واضح است که این وسط سرنوشت ۱۰۰ سکه نامشخص است.
امروز مطالبی همچون چگونه از طریق بورس، خانه دار شویم؟، روند قیمت طلا خلاف نظر تحلیلگران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، جزئیات لایحه واردات خودروهای کارکرده، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در بورس سودآور است، نظر بانک مرکزی درباره وضعیت بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بر اساس بررسی جدیدی درباره مطالعاتی که انجام گرفته است، رژیم غذایی مدیترانه‌ای می‌تواند در کاهش احتمال مرگ ناشی از حمله قلبی و سکته مغزی، به بیماران در معرض خطر کمک کند.
امروز مطالبی همچون افزایش نرخ دلار و یورو در بازار متشکل و صرافی‌ها، پیش بینی قیمت طلا و سکه و بیت کوین، پیش بینی بورس | فردا شاخص کل به کانال ۱.۵۰۰ واحد سقوط می‌کند؟، نحوه تحویل ربع سکه از بورس کالا | برای تحویل ربع سکه به کجا مراجعه کنیم؟، جزئیات واگذاری سرخابی‌ها اعلام شد، سیگنال خرید دوباره بیت کوین؟ | بازگشت رمزارزها؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش قیمت مواجه شده و انتظار می رود ریزش های بیشتری داشته باشد.
نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که چربی اضافی روی ران و سلولیت ممکن است واقعا برای سلامتی شما مفید باشد. این موضوع کاملا در تضاد با این باور رایج است که چربی اضافی با افزایش خطر بیماری قلبی، دیابت نوع ۲، سکته مغزی یا بیماری عروق کرونر مرتبط است.
مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره موضوع سکته یک راننده اتوبوس و برخورد این اتوبوس با ۲ تاکسی گفت: این حادثه در حوالی میدان شوش اتفاق افتاد و سکته راننده اتوبوس به دلیل نامعلوم موجب شد تا اتوبوس با ۲ دستگاه تاکسی که در میدان متوقف بودند برخورد کند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، سهامداران دی بخوانند | چرا زیان بانک دی کاهش یافت؟، قیمت خودرو امروز چقدر شد؟، همه آنچه درباره پذیره نویسی‌ها باید بدانید، جزییات افزایش سرمایه ۱۲ نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مریم مشکانی، استاد بیماری‌های قلبی دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله درباره اینکه «زمان طلایی درمان سکته مغزی چقدر است؟»، گفت: وقتی فرد دچار سکته قلبی می‌شود و علائمی پیدا می‌کند که موید گرفتگی عروق کرونر و سکته حاد قلبی است، باید هرچه زودتر خود را به مراکز درمانی برساند تا درمان باعث شود گرفتگی عروقش برطرف شود و احتمال سالم ماندن عضله قلبش بیشتر است.
مریم مشکانی، استاد بیماری‌های قلبی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله درباره اینکه نشانه‌های سکته قلبی چیست؟ گفت: درد قفسه سینه شایع‌ترین عاملی است که فرد را به مراکز درمانی و اورژانس می‌کشاند و باعث احساس درد به خصوص در جناق قفسه سینه است که می‌تواند این درد به فک، شانه چپ سرایت کرده و ممکن است در ناحیه معده و زیر جناق سینه احساس شود.
رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری اش به شاه اردن پیشنهاد کرده است که کنترل کرانه باختری را بر عهده گیرد، پیشنهادی که او را تا مرز سکته برده است!
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی درباره خبر منتشر شده مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی گفت: این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تنها ۳ نفر در روز‌های ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر ۳ نفر به دلیل بیماری گوارشی، ریوی و سکته فوت کردند که در گواهی فوت آن‌ها توسط پزشکان قید شده است. چون مرگ هر ۳ نفر آنی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند. ۲ نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ