خاکشیر را اگر با برخی گیاهان ترکیب کنید روی مشکل خاصی از بدن عمل می کند و آن را از بین می برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس گزارش آژانس امنیت سلامت انگلستان (UKHSA)، 5G.5.1 در حال حاضر حدود یک مورد از هر هفت مورد کوویدی که توسط تست های بیمارستانی تشخیص داده می شوند را به خود اختصاص می دهد.
باشگاه وستهم قیمت مورد نظر خود را برای فروش لوکاس پاکتا اعلام کرد.
۵ G اصطلاحی است که برای نسل پنجم فناوری شبکه تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند از اینترنت پهن باند پرسرعت با تاخیر کم پشتیبانی کند. برخلاف نسل‌های قبلی فناوری شبکه تلفن همراه، شبکه ۵ G ظرفیت شبکه عظیمی دارد و تجربه کاربری یکسانی را ارائه خواهد داد.
هافبک ملی پوش ایرانی با حضور در لیگ لهستان یک اتفاق جالب را در رکورد نقل و انتقالاتی این لیگ رقم زده است.
گرگ پوپویچ، سرمربی 74 ساله سن آنتونیو اسپرز، قراردادش را برای 5 فصل دیگر تمدید کرد.
چهارشنبه هفته پیش پس از پنج ساعت مذاکره و یک تست پزشکی دقیق روی ایلکای گوندوگان، بارسلونا حاضر شد با ستاره آلمانی قرارداد ببندد.
تیم موی تای ایران با 5 طلا، 2 نقره و 3 برنز به کار خود در بازی‌های جهانی ایتالیا 2023 پایان داد.
ستاره های ملی پوش سیتی برای همراهی انگلیس در دو دیدار مقدماتی یورو 2024 به اردوی سه شیرها ملحق شدند.
همانطور که شبکه 5G پیچیده تر می شود و کاربرد های جدیدی مانند اتومبیل های خودران، اتوماسیون صنعتی، واقعیت مجازی، سلامت الکترونیک و موارد دیگر ظهور می کنند، یادگیری ماشینی در تحقق چشم انداز 5G ضروری تر خواهد شد.
تازه‌ترین آمارهای رسمی منتشرشده در آمریکا نشان می‌دهد در 5 سال گذشته بیشتر از هزار مورد تیراندازی رخ داده است.
چند باشگاه انگلیسی، لیگ برتر این کشور را تهدید کردند که به دلیل رعایت نشدن قوانین هزینه‌های مالی توسط برخی باشگاه‌ها و بی‌توجهی لیگ به دادگاه شکایت خواهند کرد.
نواک جوکوویچ فقط با 5 امتیاز بیشتر از کارلوس آلکاراس اسپانیایی صدرنشین رنکینگ ATP باقی ماند.
ستاد ملی دوپینگ ایران از اخذ 230 نمونه دوپینگ در سه ماهه اول سال 2023 خبر داد.
یک هوادار تاتنهام که بعد از عقب افتادن 5-0 افتادن تیمش از نیوکسل با فحاشی به اسپرز ورزشگاه سنت‌جیمزز پارک را ترک کرده و از خودش فیلمبرداری می‌کند مورد توجه قرار گرفته است.
تیم فوتبال مس رفسنجان در 5 هفته باقی مانده علاوه بر سپاهان و استقلال، باید به مصاف مس کرمان، ملوان و پیکان هم برود.
توزیع 5 هزار بسته مواد غذایی بین روزه‌داران مناطق محروم در ماه مبارک رمضان
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خبر داده که در این رابطه چند نفر در 5 استان دستگیر شده اند و گفته است: برخی موارد هم بوده که جنبه غیرمعاندانه داشته اند و ارشاد شدند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خبر داده که در این رابطه چند نفر در 5 استان دستگیر شده اند و گفته است: برخی موارد هم بوده که جنبه غیرمعاندانه داشته اند و ارشاد شدند.
ثبت پلنگ ایرانی توسط دوربین تله ای در سوادکوه در 5 اسفند ماه 1401 ؛ این پلنگ در هوای بسیار سرد جهت حفظ بقا از مسیرهای پربرف و صعب العبور گذر می‌کند تا به شکار مورد علاقه خود برسد و تغذیه کند. این فیلم کم نظیر را علی اکبر ایمانی، محیط بان مازندرانی ثبت و در صفحه شخصی‌اش به دوستداران محیط زیست تقدیم کرده است.
جو هارت، دروازه‌بان سلتیک، پس از شکست 5-1 تیم مقابل رئال، تیبو کورتوا، همتایش در دروازه حریف، را مورد تحسین قرار داد.
اگر شوت یونس شاکری در واپسین ثانیه‌های دیدار گل‌گهر و فولاد خوزستان به گل تبدیل می‌شد در 5 دقیقه وقت اضافی این مسابقه هیجان‌انگیز شاهد سه گل شده بودیم.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: ای کاش آقای رئیسی 5 یا 6 مورد را انتخاب و آنها را با جزئیات بیشتر و دقیق تر برای مخاطب جهانی تبیین می کردند چون در مجمع عمومی سازمان ملل تعداد مخاطب بین المللی بیشتر از مخاطب داخلی است.
رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد مسائل مختلف این رشته به صحبت پرداخت.
گرچه هنوز امکان قضاوت قطعی در مورد نتایج حاصل از گفتگوها وجود ندارد اما مذاکرات انجام شده طی 5 روز گذشته را با توجه به توقفی که در گفتگوها ایجاد شده بود، می‌توان حرکت به سمت جلو اما با روندی کند ارزیابی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ