باشگاه نساجی تصویری را از یک چاقو منتشر کرده که نشان می دهد یک چاقو به سمت بازیکن این تیم پرتاب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبدی دقایقی پیش تهران را به مقصد تبریز ترک کرد.
تاریخ مشهد تصویری تاریخی از عنوان درجه های جدید و قدیم ارتش ایران را منتشر کرد./منبع: خبرآنلاین
یک میکروسکوپ (STEM (Scanning Transmission Electron Microscope می‌تواند در زمینه تاریک و در مقیاس 50pm حدود ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ بزرگنمایی داشته باشد. در حالی که میکروسکوپ‌های نوری محدود به مقیاس 200nm و بزرگنمایی کمتر از ۲۰۰۰ هستند.
باشگاه آلومینیوم اراک به صحنه گل پرسپولیس در اولین دیدار لیگ برتر اعتراض کردند.
یکی از میدان‌های تهران که حوادث بسیاری دیده میدان فردوسی است.
تصویری منتشر شده از قالیباف، رئیس مجلس در حرم امام رضا(ع) مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
تصویری از گریه بازیگر نقش شمر در یک تعزیه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
کاربری به نام نصیر این عکس را به اشتراک گذاشته: “حتی اگه مکالممون متوقف شد… برام یه آهنگ بفرست”/منبع:برترین‌ها
پایگاه خبری «چند ثانیه» تصویری جالبی از حرم امام رضا (ع) در هوای آلوده مشهد منتشر کرد.
در ادامه این مطلب می‌توانید دو تصویر قدیمی و جالب از میدان امام حسین (ع) که در دهه ۵۰ فوزیه نام داشت، را مشاهده کنید.
تصویری جالب از چنار معروف امامزاده صالح در تهران؛ یک قرن قبل
این ساختمان هنوز هم پابرجاست و در ضلع غربی میدان تجریش قرار دارد.
تصاویری از لحظه عملیات قهرمانانه علیه سربازان رژیم صهیونیستی در الخلیل را در این فیلم مشاهده می‌کنید؛بر اثر حمله با چاقو در شهرک صهیونیست نشین کریات اربعه الخلیل یک نظامی صهیونیست زخمی شد.
پسر ۱۳ ساله‌ای که ماسک جمجمه بر سر داشت معلم ۷۱ ساله مدرسه‌ای در سائوپائولو برزیل را با ضربات چاقو کشت!
سلمان رشدی، نویسنده آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
بررسی‌های عینی و میدانی در مرکز درمانی مشخص کرد مقتول جوانی به نام «سینا- س» است که تیغه چاقوی یک دم، قفسه سینه اش را نشانه رفته بود و خالکوبی تصویر یک حیوان بر بازویش خودنمایی می‌کرد.
خبرگزاری میزان نوشت: عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملاعام به دار مجازات آویخته شد. به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، عصر روز ۲۶ آبان ماه بود که مجیدرضا رهنورد در خیابان حرعاملی مشهد با سلاح سرد به نیرو‌های حافظ امنیت حمله و حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و سپس دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند.
خبرگزاری میزان نوشت: عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملاعام به دار مجازات آویخته شد. به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، عصر روز ۲۶ آبان ماه بود که مجیدرضا رهنورد در خیابان حرعاملی مشهد با سلاح سرد به نیرو‌های حافظ امنیت حمله و حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و سپس دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند.
ادن هازارد در آستانه جام جهانی فرم بدنی مطلوبی ندارد و به نظر از اضافه وزن رنج می برد. اتفاقی که باعث خشم مردم بلژیک شده است.
بازیکنان آرسنال بعد از اولین گلی که امشب به ناتینگهام‌فارست زدند دور هم جمع شده و پیامی تصویری برای پابلو ماری که چند روز پیش با چاقو مورد حمله قرار گرفت و مصدوم شد ارسال کردند.
تصاویری از بازداشت فردی که سلمان رشدی را با چاقو هدف حمله قرار داده است در رسانه‌های خبری منتشر شده است.
سارق حرفه‌ای پس از مذاکرات اولیه با رانندگان درخصوص تعیین قیمت باربری سوار بر کامیون و خودرو شده و سپس با چرب‌زبانی و یا با چاقو به آنها آبمیوه خورانده و برای سرقت اموال اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ