احمد مهرابی، دروازه‌بان ون‌ پارس مقابل پرسپولیس از جان خودش مایه گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران استقلال این روز‌ها بیشتر از هر اسم دیگری، نام «محمود بابایی» را شنیده‌اند؛ چهره‌ای که توسط جواد نکونام به عنوان «بچه» خطاب شده است. در این عکس، قاب‌های یادگاری این چهره در کنار اسطوره‌های استقلال و البته عادل فردوسی‌پور دیده می‌شود.
عکس یادگاری ناصرالدین شاه و دربارش با مجسمه باشکوه شاه قاجاری توسط آنتوان سوریوگین به ثبت رسیده است. اما تاریخ و مکان ثبت تصویر مشخص نیست.
در آستانه جدال استقلال و پرسپولیس دو بازیکن قدیمی و موثر این تیم با یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند.
حس مرادی‌فر، مدافع تیم مس کرمان آخرین گل لیگ بیست و دوم را به ثمر رساند.
عکسی از کامران میرزا و مظفرالدین میرزا پسران ناصرالدین شاه را مشاهده می‌کنید؛ اولی حاکم تهران شد و دومی شاه! کامران میرزا با به چوب بستن بازرگانان، باعث آغاز مشروطه شد را منتشر کرد.
رضا پهلوی که دوشنبه وارد سرزمین اشغالی شد پس از شرکت در مراسم هولوکاست با نخست وزیر اسرائیل دیدار کرد.
عطاءالله مهاجرانی وزیر اسبق فرهنگ درباره سفر پهلوی به اسرائیل نوشت: «يك آدم عاقل نبود كه بگويد: شازده الان وقت سفر نيست، يا محرمانه برو! خاطرات علم رو بخون! سر بابات كلاه گذاشتن و خنديدند! بابات فهميد!»
قلعه‌نویی: سربازم و می‌خواهم در تیم‌ملی یادگاری بگذارم
کریستیانو رونالدو و مایک تایسون با هم از رقابت تامی فیوری در مقابل جیک پل لذت بردند.
امروز در تبریز تراکتور و آلومینیوم مصاف جانانه ای با هم داشتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
با بسته شدن پنجره زمستانی تکلیف آمانوف هافبک ازبک استقلال هم مشخص شد و او به حضور خود در ترکیب تیم آبی ادامه خواهد داد.
خیابان امام رضا که از گذشته محفلی برای عکس‌های یادگاری با حرم مطهر بوده است و مغازه‌هایی برای خرید سوغاتی دارد اکنون نوع سوغاتی‌اش تفاوت پیدا کرده و بر سر در مغازه‌ها برگه‌ی فروش وی‌پی‌ان زده شده است.
متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد: در حال تفریح و شادی بودیم که به صورت سهوی یک تیر از اسلحه کلت خودم خارج و به گردن دوستم اصابت کرد.
عربستان سعودی میزان مصدومیت یاسر الشهرانی، بازیکن مصدوم خود در جریان پیروزی مقابل آرژانتین را اعلام کرد.
رئیسی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در مسیر اماده سازی برای آوردگاه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.
رئیسی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در مسیر اماده سازی برای آوردگاه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.
سران کشور‌ها و دولت‌ها کمی قبل از افتتاحیه اجلاس COP ۲۷ در شرم الشیخ مصر، عکس یادگاری گرفتند. اجلاس آب و هوایی سازمان ملل متحد با عنوان COP ۲۷ روز گذشته در شرم الشیخ مصر کار خود را آغاز کرد. قرار است ۱۲۰ رهبر جهان برای شرکت در این کنفرانس بین المللی که تا جمعه هفته آینده ادامه دارد، به ساحل دریای سرخ در مصر سفر کنند. نمایندگان ۱۹۶ کشور جهان در قالب هیات‌هایی با جمعیت مجموعا ۴۵ هزار نفر در این اجلاس شرکت می‌کنند.
نماینده وزیر آموزش و پرورش در پروژه شاد ضمن بازدید از مرکز تخصصی مانیتورینگ این اپلیکیشن گفت: یکی از این نمونه‌ها «مسابقه ماه مجلس» است که جریان یادگیری را در قالب گیم پیش می‌برد.
مهدی طارمی با ثبت دو گل و یک اثرگذاری مثبت روی گل سوم پورتو به بروژ به عنوان بهترین بازیکن این دیدار از سوی یوفا انتخاب شد. عنوان ام وی پی به اوتاویو کاپیتان پورتو رسید و گلر اژدها نیز جایزه کلین‌شیت را دریافت کرد
ارلینگ هالند و فیل فودن که امشب در دربی منچستر برای سیتی هت‌تریک کردند هر کدام یک توپ از توپهای استفاده شده در این بازی را به عنوان یادگاری هدیه گرفتند.
بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و سران دیگر کشور‌های عضو در شهر سمرقند ازبکستان آغاز بکار کرد. سران کشور‌های چین، روسیه، هند، ایران، ازبکستان، قزاقستان، بلاروس، ترکیه، آذربایجان، قرقیزستان، پاکستان، مغولستان، تاجیکستان و ترکمنستان در این اجلاس حضور دارند.
محمد محبی که از روز گذشته در تمرینات استقلال شرکت کرده بود سرانجام امروز با پیراهن این تیم عکس گرفت و رسما به جمع آبی‌ها پیوست
ماجرای رامین و استقلال با گرفتن پیراهن یادگاری از فرهاد مجیدی آغاز و با گل و پاس‌گل در دربی پایان یافت.
روزنامه اصولگرا خطاب به نمایندگان مجلس نوشت: آستین بالا زدن مسئولان قبل از سیل بیشتر اثر داره یا پاچه بالا دادن بعد سیل؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ