در ادامه تظاهرات ادامه‌دار علیه کابینه جدید و هشدارهای مقامات رژیم صهیونیستی، میلیاردر سرشناس یهودی هم هشدار داده که جامعه صهیونیستی به سمت فاجعه پیش می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه النصر در نظر دارد با هزینه ای قابل توجه دو بازیکن سرشناس را به خدمت بگیرد.
جیم راتکلیف، میلیارد معروف انگلیسی، قصد خرید و مالکیت 50 درصد بارسلونا را داشت ولی با مخالفت خوان لاپورتا به هدفش نرسید.
طبق اعلام رسانه سرشناس ترکیه، توافقات نهایی ژرژ ژسوس با فدراسیون فوتبال عربستان برای قبول هدایت این تیم انجام شده است.
یک میلیاردر اماراتی خواستار حذف دلار از تبادلات تجاری و جایگزینی آن توسط یک پول واحد کشور‌های عربی شد.
تاجر و میلیاردر اماراتی طرحی مبنی بر چاپ پول مشترک میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با هدف از بین بردن فشارهای اقتصادی ناشی از به کارگیری دلار ارائه داد.
سروش با تهدید اسلحه امضا‌هایی از دکتر و همسرش گرفت تا از طریق آن بتواند نقل و انتقالات اموال را انجام دهد و سپس با شلیک اسلحه این زوج را از پای درآورد. او فکر همه جای ماجرا را کرده بود و یک پدر و پسر را هم اجیر کرده بود تا جسد را دفن کنند که آن‌ها اجساد را با خودروی سانتافه دکتر به بیابان‌های اطراف شهریار منتقل کرده و در آنجا دفن کردند.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار، در نشست خبری پس از بازی با هوادار صحبت های طنز جالبی انجام داد که یکی از آنها داستان قرض 2 میلیونی تارتار بود.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار داشت: تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شدند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است.
سر جیم راتکلیف، میلیاردر انگلیسی و مشتری منچستریونایتد، خواهان داشت کنترل کامل روی نقل و انتقالات این باشگاه است.
یک رسانه عربی زندگی خصوصی رونالدو را از حیث مالی بررسی کرد.
هوش مصنوعی این بار سراغ افراد میلیاردر مطرح جهان رفته تا آن ها را در قالب افراد بی خانمان تصور کنیم!
میلیاردر هنگ‌کنگی جزئیات مذاکرات با تیم های بالقوه فرمول یک را اعلام کرد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مالخز ۵۰۰ میلیارد ریالی و نیز عامل تخریب خانه‌های مسکونی در جریان دو عملیات پلیسی خبر داد.
آقای خسروشاهی در طول چند ماه، بدون آنکه شناسایی شده و خودش را معرفی کند، در قالب راننده، ده‌ها مسافر را در شهر سانفرانسیسکو جابجا کرد. او حالا در گفتگو با وال استریت ژورنال گفته: «فکر می‌کنم در این صنعت به‌طور کلی، تا حدودی رانندگان دست کم گرفته می‌شوند.» او از این تجربه که به‌عنوان یک راننده اوبر مسافران را جابجا می‌کرد، بهره برد تا تغییرات مهمی را در اپلیکیشن اوبر اعمال کند.
در طول قرن بیست و یکم، دانشمندان سعی کرده‌اند نوعی فناوری را توسعه دهند که امکان جاودانگی را به بشریت دهد.
مارسلو بیلسا سرمربی آرژانتینی پیشنهاد باشگاه اورتون را برای نشستن روی نیمکت این تیم رد کرد.
پاول دورف، موسس تلگرام و زاکربرگ روسیه، سال‌ها پیش از روسیه گریخت و اکنون در دوبی زندگی می‌کند.
یک زن میلیارد معروف آمریکایی به جرم کلاهبرداری به پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار جریمه و ۱۱ سال زندان محکوم شده است.
به گفته بزوس، سخت‌ترین بخش اعطای پول، پیدا‌کردن روشی مناسب برای این‌کار است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بسیاری از افراد سودجو با ساخت و ساز غیر مجاز میلیاردر شدند.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.
چلسی رسما به میلیاردر آمریکایی و شرکا تحویل شد
سرنوشت ادواردو آنیلی، تنها وارث میلیاردر مشهور جوآنی آنیلی است که پس از تشرف به اسلام و تشیع به خاطر اعتقادات مذهبی اش زندگی سختی را گذراند و با گذشت سال‌های متمادی همچنان در ابهام است و این ابهام را تقویت کرده که او برای اینکه ارثیه کلان پدرش به دستش نرسد، احتمالاَ به قتل رسیده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ