اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ مرداد) کمی ابری تا قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید اواخر وقت افزایش ابر با حداقل دمای ۳۲ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۲ مرداد) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۳ مرداد) صاف، تا قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۶تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
از فردا تا روز شنبه (۴ تا ۶ خرداد) با نفوذ سامانه بارشی آسمان نیمه‌ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه شمالی استان گاهی رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست.
هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی ۵ روز آینده آسمان تهران قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه کاهش نسبی دما همراه خواهد بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد و در روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۱۰ و ۱۱ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا شنبه (۲۷ فروردین) نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۸ فروردین) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد به‌تدریج افزایش ابر و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۱ فروردین‌ماه) نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۱ فروردین) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۴ اسفند) نیمه‌ابری گاهی بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ اسفند) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ و روز شنبه (۱۳ اسفند) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (اول اسفند) کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۲ اسفند) نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲۴ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری، در صبح مه آلود و از بعد از ظهر به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۵ بهمن) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخروقت بارش پراکنده برف با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۹ بهمن) نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۰ بهمن) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ آذر) قسمتی ابری، غبارآلود و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۵ آذر) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۷ آبان) نیمه‌ابری تا ابری و غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۸ آبان) صاف تا ابری همراه با غبارصبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران سه شنبه سوم آبان ۱۴۰۱، خورشیدگرفتگی جزیی رخ خواهد داد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارندگی در نقاط مختلف کشور و خیزش گردوخاک در زابل، کرمانشاه، ایلام و خوزستان خبر داد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۶مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ