مدافع استقلال در تمرین امروز استقلال توسط کادر پزشکی معاینه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
عارف غلامی پیش قراردادی را با یک باشگاه خارجی به امضا رسانده ولی تا پنج روز زمان دارد که در صورت توافق با استقلال، آن تفاهم نامه را باطل کند.
مدافع استقلال قصد دارد تاکتیکی که فصل قبل انتخاب کرده بود را در نقل و انتقالات تکرار کند
عارف در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و با بیان اینکه اگر عیار و توانایی واقعی دولت را بخواهیم بسنجیم برنامه هفتم کفایت می کند، تصریح کرد: متاسفانه برنامه هفتم توسعه مملو از تناقضات است و کسانی که این برنامه را تهیه کردند آمال و آرزوهای خود را مطرح کردند البته دوستان ما در بنیاد امید ایرانیان با یک کار کارشناسانه نظرات خود را درخصوص این برنامه به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهند کرد.
تیم استقلال امروز با زوج محمد حسین مرادمند و رافائل سیلوا در قلب خط دفاعی بازی در برابر پرسپولیس را آغاز می کند.
ساپینتو برای دیدار امروز برابر نساجی، برخی از بازیکنانی که به آنها استراحت داده بود را به ترکیب بر می گرداند.
مفهوم‌شناسی منکر بسیار مهم است، مثلا تعدد زوجات به ویژه ازدواج در مورد افرادی که سن آن‌ها پایین است بسیار بحث‌برانگیز است. ما واقعا نمی‌دانیم که حضرت زهرا (س) در ۹ سالگی ازدواج کرده‌اند یا نه؟! تاریخ نسبی است. امروز با وجود اینکه دستگاه‌های ضبط صوت و تصویر وجود دارد، ولی وقتی رهبری صحبت می‌کنند، مطلب بیان شده با ده صورت گوناگون تفسیر و منتشر می‌شود و هر کسی چیزی نقل می‌کند.
عارف غلامی امروز یکی از بازیکنان حاضر در تمرین استقلال بود و جالب اینکه با مدل موی جدید درتمرین حاضر شد و در کنار آبی پوشان تمرین کرد.
سیدحسین حسینی و عارف غلامی دو بازیکن استقلال در تمرین امروز این تیم شرکت کردند.
دکتر حسین روازاده متخصص طب سنتی گفت: عموما مشکلات ترش کردن معده به علت سردی عارض شده به معده می‌باشد که جهت رفع اورژانسی عارضه و درد حاصل از ترش کردن معده توصیه می‌گردد از جوش شیرین که متاسفانه امروز بد نام شده است.
برای اینکه استقلال همچنان در کورس تیم های مدعی قهرمانی باقی بماند، چاره ای جز پیروزی در بازی امروز برابر صنعت نفت ندارد.
استقلال برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی، امروز با چند تغییر در دفاع، وسط و حمله، به مصاف صنعت نفت می‌رود.
سید محمد خاتمی: معتقدم می‌توان اسلام را چنان دید و شناخت که جایگاه «عرف» را در عرصه حیات اجتماعی به رسمیت بشناسد. اصلاح‌طلبان می‌گویند وضع امروز مساوی با جمهوری اسلامی نیست و باید با روش‌های مسالمت‌آمیز اصلاح شود، اما براندازان می‌گویند جمهوری اسلامی همین است و باید برانداخته شود.
سید محمد خاتمی: معتقدم می‌توان اسلام را چنان دید و شناخت که جایگاه «عرف» را در عرصه حیات اجتماعی به رسمیت بشناسد. اصلاح‌طلبان می‌گویند وضع امروز مساوی با جمهوری اسلامی نیست و باید با روش‌های مسالمت‌آمیز اصلاح شود، اما براندازان می‌گویند جمهوری اسلامی همین است و باید برانداخته شود.
مراسم ختم شادروان محمد صالحی برادر گرامی دکتر علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، در مسجد نور، برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت الله محقق داماد، داوری اردکانی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، بیژن زنگنه، اسحاق جهانگیری، احمد وحیدی، محمد شریعتمداری، محمد نهاوندیان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، جواد ظریف، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، مهدی هاشمی، حسین امیرعبداللهیان، محسن حاجی‌میرزایی، حسین دهقان، محمدرضا عارف، جعفر توفیقی، رضا فرجی دانا، سید محمد بطحایی، مسعود کرباسیان، بهروز کمالوندی، حسینعلی امیری و ... برگزار شد.
سیدحسین حسینی و عارف غلامی در تمرین امروز استقلال حاضر نشدند.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور این اطلاعیه ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز و هرگونه فراورده پروتئینی دامی از کشور برزیل به جهت سلامت و بهداشت جامعه، اعلام می‌دارد تمام گوشت‌های وارداتی صورت گرفته تا امروز به کشور عاری از هرگونه بیماری و آلودگی بوده است.
مدافع مصدوم استقلال در تمرین امروز هم به صورت گروهی کار نکرد تا نگرانی‌هایی درباره او ایجاد شود.
عارف غلامی در تمرین امروز استقلال دقایقی با ریکاردو ساپینتو به گفت و گو پرداخت.
مدافع مصدوم استقلال از امروز به تمرینات گروهی این تیم اضافه شد.
سجاد شهباززاده و عارف غلامی که دچار مصدومیت شده اند، نظاره گر تمرین امروز استقلال بودند.
عارف غلامی مدافع استقلال پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی، در تمرین امروز شرکت کرد.
در تمرین امروز استقلال، عارف غلامی به دلیل برخورد و برای جلوگیری از مصدومیت به تمرین ادامه نداد.
حمید سجادی نسبت به مسائلی که صبح امروز در مجلس مطرح شد گلایه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ