شاگردان علیرضا منصوریان برای رسیدن به تیم‌های بالای جدول نیازی جدی به سه امتیاز دیدار مقابل مس دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات گفت: امام برخلاف نظر بسیاری از فقها تاکید کردند که زنان باید در مقدرات اساسی مملکت نقش داشته باشند؛ یا اینکه ایشان با تفکیک سازی افراطی مخالفت کردند. گفتمان نوفل لوشاتو اگر عملیاتی می شد برای زنان فرصت ساز بود. قاطبه اصلاح‌طلبان به عنوان مسلمانانی نواندیش تلاش دارند که خود را با اقتضائات زمان و مکان جلو ببرند و خود را با زمان هماهنگ کنند. این نه تنها عیب یک جریان سیاسی نیست، بلکه حسن یک جریان سیاسی است. جریان اصلاحات مطالبات جامعه را مدنظر قرار می‌دهد؛ همچنان که آقای خاتمی صریحا علیه حجاب اجباری موضع گیری می‌کند که ناشی از حاکمیت چنین تفکری است.
آذر منصوری نوشت: چند مهسای دیگر باید جان دهند تا عاملان و حاملان این دفاع بد بپذیرند که اصرار بر این رویه نتایج عکس به همراه دارد و نباید با جامعه مستعد التهاب، چنین مواجهه‌ای داشت.
وزیر کشور گفت: باید شرایط قانونی اذر منصوری بررسی شود؛ ابهاماتی در این موضوع وجود دارد که باید به آنها رسیدگی و سپس نتیجه آن اعلام شود.
آذر منصوری نوشت: کانون مستقلی که وابستگی جناحی و سیاسی به هیچ یک از جریان‌های سیاسی ندارد و درست در روزی که باید قلم و اهل آن گرامی داشته شوند، به ناموجه‌ترین شکل ممکن به این خانه یورش می‌برند؟ مگر می‌توان بر اندیشه‌ها قفل زد؟
محمد عباس زاده در مذاکرات با فولاد به توافق رسیده و او را باید خرید جدید تیم منصوریان قلمداد کرد.
مدیران باشگاه فولاد خوزستان با نظر مستقیم علیرضا منصوریان چراغ خاموش در حال پیشبرد برنامه‌های نقل و انتقالاتی قرمزهای اهواز هستند.
یکی از دلایلی که باعث شد فولاد نمایش همیشگی خود را مقابل ذوب‌آهن داشته باشد، ارتفاع اصفهان و خستگی بازیکنان این تیم بود.
سرمربی فولاد می‌گوید که مقابل ذوب‌آهن باید باهوش و زیرک حاضر شوند.
بازیکن فولاد می‌گوید که با روحیه‌ای بالا به دنبال پیشرفت زیر نظر علیرضا منصوریان است.
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: ما روی گنج خوابیدیم بعد از جای دیگر بازیکن می آوریم. به شرطی باید بیاوریم که تک ستاره باشند.
سرمربی فولاد گفت که آنها با چهار تیم بالای جدول فاصله زیادی دارند و باید جایگاهی که در خور نام فولاد باشد را به دست بیاورند.
علیرضا منصوریان انتقاد تندی نسبت به داوری مطرح کرد و معقد است آوردن VAR از نان شب برای فوتبال ایران واجب‌تر است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه خط دفاع این تیم برابر فولاد باید هوشیار باشد، گفت: حضور علیرضا منصوریان در فولاد کار را برای استقلال در بازی فردا سخت می‌کند.
مدافع فولاد می‌گوید اکنون وقت حمایت از فولاد است و همه باید برای موفقیت فولاد یکدل شوند و کنار هم باشند.
آذر منصوری نوشت: تنها راه خروج از بن‌بست، اتکا به ظرفیت‌ها و نیروی داخلی ایران است که به دنبال تامین و تضمین دخالت آزاد مردم در تعیین سرنوشت خود و اعتلای ایران و نگران در خطر افتادن تمامیت ارضی ایران هستند. راه‌حل عملی عبور از این بحران اصلاح بنیادین رفتار‌ها و ساختار‌ها و رویکرد‌های حکمرانی در راستای تامین خواست مردم و تحقق حق حاکمیت ملی است.
عباس جدیدی در پاسخ صحبت‌های منصور برزگر سرمربی سابق تیم ملی کشتی گفت: احترام زیادی برای بزرگتر‌های خودم قائل هستم، اما من منظور ایشان را متوجه نمی‌شوم. در هرحال مختار است آن طور که دوست دارد صحبت کند، اما آقای برزگر باید بداند دوره بگم بگم‌ها تمام شده و برای زمان احمدی نژاد و شگرد او بود
رضا شاه منصوری کارشناس حقوقی ورزش گفت: رفتار لوکادیا نهایتا غیبت غیر موجه است؛ باشگاه پرسپولیس باید طرح دعوا کند تا بتوانند حقشان را بگیرند.
علیرضا منصوریان می‌گوید هر مربی‌ای در صورت عدم نتیجه‌گیری، باید از سمت خود کنار گذاشته شود.
محسن منصوری گفت: متقاضیان برگزاری تجمعات باید به صورت مکتوب درخواست خود را مطرح کنند، این درخواست به کمیسیون مربوطه در حوزه معاونت سیاسی ارجاع، بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود. طرح درخواست به معنای اخذ مجوز نیست. مشتاقیم که تجمعات حتی‌الامکان اجازه برگزاری دریافت کند و این را برای خود و کشورمان یک فرصت می‌دانیم.
محسن منصوری گفت: متقاضیان برگزاری تجمعات باید به صورت مکتوب درخواست خود را مطرح کنند، این درخواست به کمیسیون مربوطه در حوزه معاونت سیاسی ارجاع، بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود. طرح درخواست به معنای اخذ مجوز نیست. مشتاقیم که تجمعات حتی‌الامکان اجازه برگزاری دریافت کند و این را برای خود و کشورمان یک فرصت می‌دانیم.
علیرضا منصوریان و مسعود شجاعی دو مربی‌ای هستند که از سوی برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به کارلوس کی‌روش پیشنهاد شدند، اما سرمربی تیم ملی اعلام کرد نمی‌تواند در کادر فنی تیم ملی به جای جواد نکونام پذیرای مربی دیگری باشد.
او به آبادانی‌ها هم تاکید کرده اگر دستیار کی روش نشود هدایت این تیم را می‌پذیرد، ولی اول باید تکلیف حضورش روی نیمکت تیم ملی مشخص شود!
چرا باید به نام دین در برابر مطالبه‌ای مانند رفتن به ورزشگاه مقابله شود و کار به جایی برسد که بگویند: «فشارهای فیفا به داد زنان ایران رسید!» مطالبه ای که به وقایع تلخی مانند دختر آبی هم انجامید و حالا او به یکی از نمادهای مطالبه رفتن زنان به استادیوم نیز تبدیل شده است و تا دنیا دنیا است، شعار دختر آبی در ورزشگاههای ایران طنین انداز خواهد شد.
جهانگیر کی‌شمس می‌گوید نمی‌داند چه کسی به شریفی نسب وعده سرمربیگری تیم بزرگسالان صنعت نفت را داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ