اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز با اقتدار بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان برگزار شد که تیم ایران به ۳ مدال طلا و ۱ مدال نقره دست یافت.
تیم ایران با کسب ۳ مدال طلا و ۵ مدال نقره بعنوان قهرمانی رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در اردن دست یافت.
نمایندگان ایران در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان آسیا صاحب ۲ مدال طلا و ۳ برنز شدند.
مسابقات ۳ وزن از رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشار دوغو در استانبول ترکیه برگزار شد که تیم منتخب جوانان ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی ناشنوایان در قرقیزستان، فرنگی‌کاران ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز و جایگاه سومی به کار خود در قهرمانی آسیا پایان دادند.
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در بلغارستان جریان دارد به ۳ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در بلغارستان جریان دارد به ۳ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند
دارنده ۳ مدال طلای آسیا از بازگشت خود به میادین و حضور در جام تختی پس از انجام عمل جراحی خبر داد و گفت: انگیزه زیادی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دارم.
هر 3 نماینده کشورمان به دیدار فینال مسابقات چهار وزن دوم کشتی آزاد کرواسی راه یافتند.
امیرعلی آذرپیرا کشتی‌گیر شایسته وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر تانر اسلوان از آمریکا با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و اولین طلایی کشتی آزاد ایران در این رقابت ها نام گرفت.
تیم کشتی فرنگی امیدهای ایران با کسب ۳ مدال طلا و ۳ مدال برنز بعنوان قهرمانی جهان دست یافت.
تیم ملی کشتی آلیش بانوان موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز و عنوان قهرمانی در بازی های جهانی عشایر در کشور ترکیه شد و یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی را به ارمغان آرود.
تیم ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد جهان در صربستان دست یافت. این در حالی بود که تیم روسیه در این دوره از مسابقات حضور نداشت.
محمدحسین محمدیان در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم ضربه شد تا دستش از مدال کوتاه بماند و تیم ملی کشتی آزاد ایران در مجموع با ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز و کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان پایان داد.
طبق برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، دیدار‌های رده بندی و فینال ۳ وزن پایانی این رقابت ها، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب (یکشنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در روز سوم مسابقات یک طلا و یک برنز کسب کرد و فردا هم شانس کسب ۳ مدال دیگر را دارد. با توجه به نتایج به دست آمده در ۱۰ وزن، نایب قهرمانی ایران قطعی شده و آمریکایی ها قهرمان شدند.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز بالاتر از آمریکا و هند بر سکوی نخست جهان ایستاد.
تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۳ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۴ مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ بلغارستان دست یافت.
آزادکاران ایران در ۵ وزن نخست قهرمانی جوانان جهان صاحب یک مدال طلا و ۳ برنز شدند.
تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که در شهر قونیه ترکیه برگزار شده به  ۸ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز دست یافتند.
تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که در شهر قونیه ترکیه برگزار شده به  ۸ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز دست یافتند.
شرایط دریافت پلاک ویژه خودروی معلولان
۳طلای کشتی آزاد ایران در پنج وزن اول جوانان آسیا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ