هواشناسی هرمزگان نیز از کاهش دید افقی در آب‌های خلیج فارس به کمتر از یکهزار و ۲۰۰ متر خبر داده و میزان دید افقی را در بندرعباس را ۲ هزار و ۵۰۰ متر اعلام کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۳۰ مردادماه با میانگین ۸۵ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
بندرعباس - فرمانده کل سپاه گفت: ساختمان اصلی قدرت ما ناپیدا است و در تحریم دشمنان به قدرت رسیده ایم.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه استقرار موشک های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه های جنگ الکترونیک را از شگفتی سازهای برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه استقرار موشک های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه های جنگ الکترونیک را از شگفتی سازهای برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.
بندرعباس - با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
دود سیاهی ناشی از آتش گرفتن مخازن احتمالی قیر در این محدوده به هوا بر می خیزد.واحدهای مختلفی از آتش نشانی صنایع مستقر در غرب بندرعباس به منطقه آتش سوزی رسیده اند و مهار آتش سوزی آغاز شده است.
بندرعباس - روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دستان نیروی دریایی سپاه پر است، گفت:نیروی دریایی سپاه از ارکان و پایه های اصلی اقتدار دفاعی و منزلت اجتماعی این نهاد است.
بندرعباس - روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دستان نیروی دریایی سپاه پر است، گفت:نیروی دریایی سپاه از ارکان و پایه های اصلی اقتدار دفاعی و منزلت اجتماعی این نهاد است.
بندرعباس - معاون قضایی دادستان کل کشور از رشد ۶۰ درصدی وصولی جزای نقدی پرونده های قاچاق در دادگستری خبر داد.
معاون عملیات ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
جنگنده‌های نیروی هوایی و انبوهی از شناورهای ارتش، سپاه پاسداران ، فراجا و شناورهای بسیج دریایی و لنج‌های مردمی در محدوده بندر عباس به استقبال ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش آمدند.
مسابقات استند آپ پدل برد لیگ‌ قهرمانی کشور طی روز های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت ماه در شهر بندر عباس برگزار شد.
بندرعباس - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در خواستم از مجموعه مدیران مالیاتی کشور این است که حصار مقاومت برخی از سازمان ها را بشکنند و از تمام ظرفیت های برون سپاری بهره ببرند.
بندرعباس - فرمانده هوادریای نداجا گفت: هواناوهای نیروی دریایی مسلح به موشک شده اند. آمادگی پشتیبانی ناوگروه های ارتش در آب های دور را داریم.
بندرعباس- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بندر کنگ در هرمزگان را لرزاند و تیم های ارزیاب در منطقه حضور دارند.
بندرعباس- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به اهمیت گردشگری ورزشی گفت: گردشگری ورزشی یکی از مهم‌ترین شاخه‌های گردشگری است که ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد.
یکی از تیم های ایرانی شرکت کننده در تور والیبال ساحلی بندرعباس با قبول شکست برابر چین از دور مسابقات کنار رفت.
اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس تصمیم کمیته مدیریت بحران و به دلیل آلودگی هوا، پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در شیفت صبح امروز چهارشنبه ۱۱ آبان در شهرستان بندرعباس تعطیل و فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان در سایر مقاطع نیز ممنوع است.
میزان آمادگی هواپیماها، پهپادها، رادارها، سامانه‌های پدافندی، موشک‌ها و مراکز فرماندهی و کنترل ، در بازدید امیر سرلشکر موسوی از یگان‌های هوایی و پدافند هوایی ارتش در بندرعباس بررسی شد.
بندرعباس - رژه دریایی با شرکت ۱۴۴۴ شناور مردمی و یگان های شناوری نیروهای مسلح در بندرعباس آغاز شد.
سخنگوی سپاه از برگزاری رژه دریایی با شرکت ۱۴۴۴ شناور مردمی و یگان های شناوری نیروهای مسلح در بندرعباس خبر داد.
بندرعباس - استاندار هرمزگان میزبانی مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی مردان آسیا را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های ورزشی و شهری دانست.
بندرعباس - مدیر موفق سال های اخیر فوتسال استان بدلیل بی مهری مسئولان باشگاه صنایع هرمزگان از سمت خود کناره گیری کرد.
بندرعباس - دولت سیزدهم با ارتباط با همسایگان هم درحوزه اقتصاد دریامحور، بخش بازرگانی، صنایع دریایی و هم از منظر کشاورزی که به دریا وابسته است، برنامه‌های ویژه‌ و کلانی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ