وزارت دفاع روسیه از آزمایش موشکی موفق در جریان یک رزمایش در دریای ژاپن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین با استفاده از یک موشک اس-۲۰۰ منطقه ای از شهر روستوف را هدف قرار داده است.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه می‌گوید ممکن است برد موشک هایپرسونیک را تا ۲۰۰۰ کیلومتر افزایش دهیم. او در اسفندماه سال گذشته گفته بود ما اکنون قادر هستیم تا فاصله دو هزار کیلومتری ناو‌های هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دهیم. البته این فاصله به احترام اروپایی‌ها روی عدد ۲ هزار کیلومتر نگه داشته ایم و امیدواریم اروپایی‌ها احترام خود را نگه دارند.
سه موشک تازه ساخت که از یک بمب افکن راهبردی Tu-۹۵MS شلیک شده و به سمت اوکراین هدف گرفته شده بود، پس از خرابی در دریای خزر سقوط کرد.
کشتی‌های ناوگان پاسیفیک، موشک‌های کروز «موسکیت» را به یک هدف دریایی دشمن فرضی در دریای ژاپن شلیک کردند.
قابلیت شناسایی اهداف، ارسال تصاویر به صورت آنلاین، قفل اپتیکی بر روی هدف و انهدام دقیق اهداف زمینی جزو ویژگی‌های موشک «کروز هواپایه حیدر» است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به قدرت موشکی این نیرو تصریح کرد: ما اکنون قادر هستیم تا فاصله دو هزار کیلومتری ناو‌های هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دهیم. البته این فاصله به احترام اروپایی‌ها روی عدد ۲ هزار کیلومتر نگه داشته ایم و امیدواریم اروپایی‌ها احترام خود را نگه دارند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین با هدف قرار دادن یک بیمارستان، مرتکب جنایت جنگی شده است.
در پی حملات موشکی ارتش روسیه به پایتخت اوکراین، شبکه الحدث مدعی شد شهر کی‌یف با موشک‌های بالستیک هدف قرار گرفته است.
روسیه صبح پنجشنبه موجی از حملات موشکی را در سرتاسر اوکراین آغاز کرد که به گفته میخایلو پودولیاک مشاور رئیس جمهور اوکراین روسیه بیش از ۱۲۰ موشک شلیک کرده است.
زیرکن موشک مدرنی است که با سرعتی ۹ برابر سرعت صوت به سمت هدف حرکت می‌کند و با برد ۱۰۰۰ کیلومتری می‌تواند به سلاحی مرگبار برای کشتی‌های نظامی روسیه تبدیل شود.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند شهر بلگورود در غرب این کشور، هدف حمله موشکی ارتش اوکراین قرار گرفته است.
در پی حملات امروز روسیه به اوکراین، پایتخت این کشور هدف اصابت ده ها موشک قرار گرفت.
یک بالگرد ارتش روسیه در حومه شهر کی یف پایتخت اوکراین هدف قرار گرفت و منهدم شد.
یک خلبان روسی با پرش به موقع از جنگنده‌ای که هدف موشک ارتش اوکراین قرار گرفته از مرگ فرار کرد.
مقامات اوکراین امروز اعلام کردند که روسیه، کی‌ یف و غرب اوکراین را با چندین فروند موشک «کینژال» هدف قرار داده است.
‏این فیلم منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه ظاهراً نشان می‌دهد که نیرو‌های روسی موشک‌های بالستیک اسکندر-ام را به سمت مواضع نظامی اوکراین شلیک می‌کنند. دیده می‌شود که نیرو‌ها در حال آماده سازی موشک قبل از شلیک آن هستند.
مسکو در پاسخ به انفجار پل ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه، اوکراین را با موشک های کروز هدف قرار داد. در پی این حمله، اوکراین از کشورهای گروه هفت تقاضای سیستم‌های دفاع هوایی کرد.
مسکو در پاسخ به انفجار پل ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه، اوکراین را با موشک های کروز هدف قرار داد. در پی این حمله، اوکراین از کشورهای گروه هفت تقاضای سیستم‌های دفاع هوایی کرد.
ویدئویی از لحظه هدف قرار گرفتن هواپیمای جنگنده روسیه توسط یک موشک ارتش اوکراین منتشر شده که پس از هدف قرار گرفتن و سقوط، آتش عظیم و شعله ور هواپیما را دربر می‌گیرد.
نیرو‌های اوکراینی در مناطق درگیری نیرو‌های روسیه را با حملات توپخانه‌ای و شلیک موشک هدف قرار می‌دهند. نیرو‌های روسی نیز با حملات توپخانه‌ای و شلیک موشک پاسخ متقابل می‌دهند.
معاون وزیر دفاع آمریکا گفت که اوکراین می تواند با موشک اندازهای هیمارس بخش اغلب اهداف روسیه از جمله اهداف در شبه جزیره کریمه را هدف قرار دهد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای نظامی ذخیره ارتش اوکراین که در حال اعزام به مناطق جنگی بودند را با موشک بالستیک اسکندر هدف قرار داده و صدها نفر از آنها را کشته است.
وزیر دفاع روسیه می گوید موشک های مافوق صوت کنیژال این کشور قادر به رهگیری هر هدفی هستند.
نیرو‌های ارتش اوکراین یک تانک ارتش روسیه را به وسیله یک موشک دوش پرتاب جاولین هدف قرار داده و منهدم کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ