کاپیتان بارسلونا معتقد است که پیروزی در بازی امشب می تواند کار تیمش را در بازی برگشت آسان تر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از دانشمندان به رهبری یک محقق ایرانی در دوبلین دریافته‌اند که کار گروهی لزوماً همیشه بهترین راه برای انجام کارها نیست.
فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب آلن باگایف از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۶ آسخانب سعداله یف از روسیه را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.
موافقان برگزاری انتخابات به شیوه تناسبی معتقدند این کار سبد آرای جریان‌های سیاسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی شفاف و عادلانه می کند اما منتقدان مصوبه مجلس می‌گویند که مصوبه مجلس به نام انتخابات تناسبی چند مدل انتخاباتی را ادغام کرده که در اجرا ایجاد مشکل می کند ضمن آنکه ارتباط مستقیم مردم با نماینده را قطع می‌کند.
رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا بدون کسب حتی یک مدال برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید!
در نتیجه این بی‌تدبیری اولاً اقتصاد ملی کشور از حداقل ۳۰ درصد کاهش مصرف انرژی برق محروم شده ثانیاً به زحمت افتادن بخش قابل توجهی از جامعه کارمندی کشور به ویژه کارکنان مستضعف دستگاه‌های دولتی که در اطراف و اکناف شهر‌های بزرگ مثل تهران زندگی می‌کنند و حداقل دو ساعت فاصله بین محل زندگی‌شان تا محل کارشان است و در این صورت کسی که در هشتگرد زندگی می‌کند برای اینکه ساعت ۶ صبح مثلاً در تهران بر سر کار خود حاضر شود باید ساعت ۴ صبح از منزل خارج شود.
کاظم صدیقی درباره حمله‌های اخیر به روحانیون گفت: عموما این کار‌ها را آدم‌های مرفه می‌کنند. شرایط اقتصادی مردم را به زحمت انداخته است، اما همین مردم که در زحمت هستند ۱۳ آبان به صحنه آمدند، ۲۲ بهمن به صحنه آمدند، روز قدس به صحنه آمدند؛ این‌ها همین پابرهنه‌ها هستند که قدرت خرید ندارند. پس مشکل، مشکل حرام‌خوری است، مشکل عیاشی است.
پس از چندین دهه کار بر روی هوش مصنوعی اکنون به این نتیجه رسیده ام که این فناوری قادر است بشریت را نابود کند. شبیه آن است که موجودات فضایی بر روی سیاره ما فرود آمده اند و ما هنوز کاملا متوجه این موضوع نشده ایم زیرا آنان به خوبی انگلیسی صحبت می کنند. من با فکر کردن به این موضوع ماه هاست که نمی توانم بخوابم.
کاپیتان ملوان می گوید به عنوان نماینده انزلی فقط به فکر تیم خودشان هستند و بس.
نوشاد عالمیان در حالی به کار خود در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش پایان داد که موفق شد از حضور در این رقابت ها و پنج دیدار برگزار شده صاحب ۹۰ امتیاز شود.
نوشاد عالمیان در حالی به کار خود در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش پایان داد که موفق شد از حضور در این رقابت ها و پنج دیدار برگزار شده صاحب ۹۰ امتیاز شود.
آ.اس.رم امشب موفق شد میهمان خود رئال سوسیداد را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.
کاپیتان بارسلونا معتقد است که پیروزی در بازی امشب می تواند کار تیمش را در بازی برگشت آسان تر کند.
برای پی‌بردن به عظمت کار ساختن مدلی سه بعدی از این لانه زیرزمینی لازم است و برای این کار آلومینیوم مذاب را درون لانه متروکه مورچه‌های آتشین ریخته‌اند و نتیجه‌اش به زیبایی پیچیدگی کار مورچه‌ها و هنرشان در ایجاد یک ساختار پیچیده را به نمایش می‌گذارد.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران نتیجه تساوی یک بر یک مقابل نساجی را عادلانه دانست و گفت: دو تیم بازی خوب و جوانمردانه ای داشتند.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی در گروه سختی قراردارد و با تیم های بزرگی همگروه است، اما همه برای کسب نتیجه خوب هم قسم شده‌اند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس زیرگرفته شدن یک جوان فلسطینی در نابلس و شهادت وی را، نتیجه تشکیل کابینه تندرو صهیونیستی دانست.
مربی کهنه کار کروات که سال ها تجربه کار در ایران را دارد با حمایت از اسکوچیچ تاکید کرد که رفتار خوبی با او نشده است.
گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس در آستانه دیدار فردا با ایران در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه دیدار برابر چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی را واگذار کرد و کارش برای کسب سهمیه جهانی سخت تر شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدف میدان دادن به جوانان و پشتوانه سازی تیم های ملی موضوع نتیجه گیری را در دستور کار قرار نداده است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بدهی استقلال به سازمان لیگ و احتمال طرح شکایت از این باشگاه توضیخ داد.
جواد فروغی با امتیاز ۵۷۷.۱۱ در رده سی و سوم و محمدرسول عفتی با امتیاز ۵۷۳.۱۱ در رده پنجاه و ششم ایستادند و به فینال نرسیدند.
نساجی مازندران بعد از ناکامی طی هفته‌های اخیر در کسب نتیجه که با ادعای مشکلات داوری همراه بوده، امروز در دیداری حساس مقابل مس در قائمشهر به میدان خواهد رفت.
رهبر انقلاب هدف از دیدار با کارگران را قدرشناسی و تشکر از آنان و تأکید بر ارزش نفسِ کار برشمردند و با اشاره به نگاه اسلام به «کارگر» و موضوع «کار» گفتند: برخلاف نگاه استثماریِ نظام سرمایه‌داری و نگاه شعاریِ نظامِ فروپاشیده کمونیستی، نگاه اسلام به کارگر، قدرشناسانه و ارزش‌مدارانه است و بر همین اساس است که پیامبر اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ