نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه، ۱۱ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸  و ۱۷ دقیقه و با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیشترین استقبال از ثبت‌نام در روز آخر انجام شد و ۱۳ هزار و ۲۳۴ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند. در روز اول ۷ هزار و ۶۶۹ نفر، در روز دوم ۶ هزار و ۲۴۷ نفر، در روز سوم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر، در روز چهارم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر و در روز ششم ۷ هزار و۸۸۲ نفر ثبت نام کردند. مجموع داوطلبان به عدد ۴۸ هزار و ۸۴۷ نفر رسید. در انتخابات سال ۹۸ بیش از ۱۶ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.
به یک روش بسیار مهم. در ۱۹۴۲، [رئیس‌جمهور فرانکلین دی.]روزولت دستور یک برنامه فوری برای بمب را صادر کرد. «آرتور کامپتون» (Arthur Compton) اوپنهایمر را برای ریاست گروهی در [دانشگاه کالیفرنیا]برکلی انتخاب کرد که روی تمام جزئیات کار کنند – چیزی که نیاز داشتند و چگونگی انجام کار. گروه نتایج را به کامپتون داد و پروژه منهتن متولد شد.
لیگ برتر ایران در دوره‌های مختلف شاهد تغییر تعداد تیم‌های برگزار کننده بوده است. گاه به اجبار و گاه به منظور افزایش کیفیت از نگاه سازمان لیگ.
نگاهی به فرصت‌های شغلی در ژاپن
حقوقدان عضو پژوهشکده شورای نگهبان گفت: در مسیر ایجاد تمدن اسلامی، اهمیت شورای نگهبان در نظارت شرعی بر قانون‌گذاری که باید منجر به بسط ولایت الهیه در جامعه اسلامی شود بر کسی پوشیده نیست.
با توجه به فرا رسیدن سالروز تاسیس شورای نگهبان، سوابق اعضای فعلی شورای نگهبان و فرایند انتخاب آنان را مورد بررسی قرار دادیم.
اگر به مشکلات ایران دو سدۀ اخیر نظر کنیم، در حالی که وسعت ایران از عصر قاجاریه تا به امروز، بسیار کوچک‌تر از ایرانِ عصر هخامنشی بوده، متوجه عمق کارآمدی حکومت هخامنشیان می‌شویم.
در پنج هفته ابتدایی فصل آینده لیگ برتر بازی‌های جذاب و هیجان انگیزی در انتظار فوتبال ایران خواهد بود و به نظر می رسد پرسپولیس قبل از رویارویی با استقلال کار سخت‌تری دارد.
یک نماینده مجلس با انتقاد نسبت به تصمیمات شورای رقابت گفت: نگاه دستوری شورای رقابت به خودرو نارضایتی خودروسازان و بلاتکلیفی خریداران را به دنبال داشته است.
طرح شفافیت تاکنون فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده است و باید ببینیم سرنوشت شفافیت در مجمع تشخیص مصلحت نظام چه می‌شود.
به موجب تبصره ۲ الحاقی به ماده ۳ قانون دیون عدالت اداری مقرّر شده است که: «شکایات و اعتراضات اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از عمومی و خصوصی از آراء و تصمیمات مراجع اختصاصی اداری موضوع بند (۲) ماده (۱۰) این قانون مستقیماً در شعب تجدیدنظر، مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، رأی صادره قطعی است. سایر شکایات و اعتراضات در شعب بدوی رسیدگی می‌شود.
میزان تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تسم سه جام مختلف را کسب کرد، تعیین می کند که آیا در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور خواهند داشت یا نه.
امضای موافقت نامه‌های همکاری و قراردادهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان درصنعت نفت به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو و رشد ۱۰۸درصدی خدمات فناوری نانو از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
مساله انتخابات ریاست جمهوری مصر که قرار است در سال آتی میلادی برگزار شود در صدر محافل سیاسی و رسانه ای در این کشور قرار گرفته است.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق از هلاکت ۱۵۵ عنصر داعش در عملیات های نظامی این کشور از زمان تشکیل دولت کنونی عراق خبر داد.
پس از عادی سازی روابط ایران و عربستان سعودی، از سر گیری روابط دیپلماتیک میان تهران و قاهره نیز به مسئله ای مهم در رسانه ها تبدیل شده است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 15 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 10 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 10 دقیقه با حضور بیش از دوسوم نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 12 دقیقه با حضور 194 نفر از نمایندگان آغاز شد.امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه 6 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 10  و با حضور 234 نفر از نمایندگان برای آغاز شد.
فرنگی کاران مدعی پس از تغییر سرمربی تیم ملی چشم انتظار تصمیمات و مصوبات کادر فنی جدید هستند تا بر خلاف گذشته در قالب یک چرخه انتخابی عادلانه به حقشان برسند.
صولت مرتضوی اظهار کرد: سفر‌های استانی با یک نگاه کاملا کارشناسی انجام می‌شود و آن‌هایی که به اجرای مصوبات سفر‌های استانی نقد دارند، بگویند کدام یک از مصوبات اجرا نشده است.
یک کارشناس و کنشگر حوزه دیجیتال، گفت: «نباید تغییرات را این‌گونه نگاه کنیم که گویی امروز ایجاد شده است، این‌گونه نیست که فکر کنیم یک نفر برای خود در جایی نشسته و تصمیم گرفته که مردم را اذیت کند، نه برای این‌ها مصوباتی وجود دارد که در مصاحبه‌های آقای فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، نیز آمده است. اتفاقی که الان رخ داده این است که براساس همان سیاست‌گذاری‌های کلان قرار بوده از نقطه a حرکت کنیم و به نقطه d برسیم و این فاصله‌ای که قرار است حرکت کنید، شما نیاز دارید به اینکه نقطه b و c را هم رد کنید؛ پس باید زیرساخت آماده کنید».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ