نماینده مردم زابل در مجلس گفت: رفتاری که مرزبانی افغانستان با مرزبان ما داشت، خارج از روابط دیپلماتیک بود و دستگاه دیپلماسی باید این موضوع را پیگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه گفت: در دستگاه دیپلماسی تلاش مان بدون حضور رسانه فعالیتی ناقص است.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفرهای منطقه‌ای خود و در راستای سیاست متوازن دولت سیزدهم به پاکستان سفر کرده و با مقامات این کشور دیدارهای مهمی داشته است.
نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: دولت سوئد که ادعا می کند دموکراسی در این کشور برقرار است، به ادیان الهی احترام گذارد و دستگاه دیپلماسی هم باید جلوی جسارت به ادیان را بگیرد.
جمعی از نمایندگان با امضای بیانیه‌ای از عملکرد دستگاه دیپلماسی در گسترش ارتباطات و تعامل با کشورها تقدیر و تشکر کردند.
روزنامه ایران نوشت: رفتار دولت امارات قطعاً برخلاف سیاست همسایگی بوده و لازم است دستگاه دیپلماسی، خطیبان محترم و فعالان رسانه‌ای، متهم ردیف اول این اتفاق را از یاد نبرند. چه آنکه تبلیغات جریان غربگرا علیه روابط راهبردی ایران بعضی از کم‌سوادان عرصه روابط بین‌الملل را به این سخن واداشته که حرف از «تجدیدنظر» در برخی روابط بزنند.
اولین صحبت‌های علی اکبر رائفی‌پور در فرودگاه امام بعد از اتفاقات ممنوع‌الخروجی در عربستان را ببینید.
وزیر امور خارجه با تاکید بر اهمیت سینما در برقراری گفتمان در دیپلماسی عمومی، بر آمادگی دستگاه دیپلماسی جهت ارائه تسهیلات لازم در ورود سینمای کشور به بازارهای کشورهای هدف تاکید کرد.
رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، مدیران و کارگزاران وزارت امور خارجه در بیانیه ای از محضر مقام معظم رهبری قدردانی کردند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود دستگاه دیپلماسی از حقوق ملت ایران در گرفتن حق آبه هیرمند از طالبان دفاع کرده و واکنش دقیق، هوشمندانه و قاطعی در این زمینه نشان دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان از دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهند تا از حقوق مردم و حقابه هیرمند به هیچ عنوان کوتاه نیایند و از این حق دفاع کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: مباحث و نکاتی که رهبر معظم انقلاب در جلسه امروز فرمودند به عنوان مسیر راه دستگاه دیپلماسی قرار خواهد گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: مباحث و نکاتی که رهبر معظم انقلاب در جلسه امروز فرمودند به عنوان مسیر راه دستگاه دیپلماسی قرار خواهد گرفت.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جانبازان عزیر بهترین الگوی دستگاه دیپلماسی⁩ هستند که جانفشانی برای حفظ منافع و امنیت ملی ایران عزیز را با تمام وجود به ما آموختند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توییتی گفت: ‏به برادران و خواهران مسلمان در آذربایجان توصیه می‌کنیم نسبت به نیات واقعی دشمن صهیونیستی هوشیار باشند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اشاره رهبر معظم انقلاب به تحکیم ارتباطات با آسیا و عضویت ⁧ایران⁩ در پیمان‌های مهم که منجر به شکست پروژه به انزوا کشیدن کشور شد، نقشه راه دستگاه دیپلماسی است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه فرانسه از رفتار دوگانه و استفاده ابزاری از حقوق بشر اجتناب کند،گفت: توسل به خشونت علیه اعتراضات نشانگر عدم التزام دولت فرانسه است.
احمدی‌بیغش تصریح کرد: «رئیس دستگاه دیپلماسی ما شأن خودش را به اندازه یک کارمند جزء پایین آورد و حرف‌هایی زد که ناراحت‌کننده‌ترین رفتار در تاریخ جمهوری اسلامی است.»
احمدی‌بیغش گفت: «رئیس دستگاه دیپلماسی ما شأن خودش را به اندازه یک کارمند جزء پایین آورد و حرف‌هایی زد که ناراحت‌کننده‌ترین رفتار در تاریخ جمهوری اسلامی است.»
وزیر امور خارجه کشورمان، در دیدار با فرزندان حمید نوری شهروند ایرانی زندانی در سوئد، در جریان نگرانی‌ها و دیدگاه‌های آنان قرار گرفت.
رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از نگاه حاکم بر سیاست خارجی کشورمان به دیده‌بان ایران گفت: در جهانی که بسیاری از کشورها در تلاش هستند بر پایه منافع خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، شاهد هستیم هر روز دشمنان ایران بیشتر و بیشتر می‌شوند.
رئیس دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: برای ایران قابل قبول نیست که پس از بازگشت همه طرف‌ها به برجام مجددا شاهد برخی از دیدگا‌ه‌های سیاسی و اتهامات بی‌اساس آژانس باشیم.
قم- مدیر حوزه‌های علمیه گفت: انتظار می‌رود، دستگاه دیپلماسی در صحنه‌های حساس و مواقع ویژه و با نگاه به نیازها و مصالح کشور و انقلاب نقش آفرینی کند.
وزیر امور خارجه کشورمان پیگیری روشن شدن ابعاد مختلف حادثه تروریستی مزارشریف از مسئولین حکومت سرپرستی افغانستان را مسئولیت دستگاه دیپلماسی کشور دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: خبرنگاران یاریگر دستگاه دیپلماسی در دفاع از منافع و امنیت ملی در عرصه سیاست و روابط خارجی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ