رویکرد جدید دولت رئیسی شاخک‌های کاسبان تحریم و مخالفان برجام را حساس و آن‌ها را دستپاچه کرده است. شنیده‌ها حاکی است جریان دلواپس در حال تدارک شانتاژ علیه فعالیت‌های دیپلماتیک امیرعبداللهیان برای احیای برجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سیدمحمد موسوی در دیدار ایران و هنگ‌کنگ نخستین کاپیتانی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را تجربه کرد تا تعداد کاپیتان‌های ایران (سرگروه) در این مسابقات به عدد ۱۴ برسد.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی به نخستین پیروزی فصل خود دست یافت که بانوان نیز این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
آبادان- مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: بعد از ۱۱۰ سال نخستین کشتی حمل گاز مایع در اسکله این پالایشگاه پهلو گرفت.
روزنامه‌نگارها، گلیسیرین را از دواخانه می‌خریدند و برای نوشتن از این ماده استفاده می‌کردند. به همین دلیل در دوره مشروطه، فروش گلیسیرین در دواخانه‌ها ممنوع می‌شود. فرق شب‌نامه‌نگاری با روزنامه‌نگاری این بوده که شب‌نامه‌نگاری در ساعات شبانه و توسط چند نفر انجام و توزیع می‌شد و دومین تفاوت در این بود که شب‌نامه دیوارکوب می‌شد، اما روزنامه این خاصیت را نداشت.
نخستین فضاپیمای روسی که پس از ۱۹۷۶ میلادی به سمت ماه سفر کرده، تصاویری از فضا را به زمین ارسال کرده است.
مریم حسابی به عنوان نخستین خانم ناظر ایرانی در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان نظارت کرد.
گروهی از محققان دانشگاه ویرجینیا تک برای اولین بار از روشی نوین برای ساخت صابون از پلاستیک استفاده کردند.
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده نیروی دریایی ارتش نخستین سالن سینمایی شهرستان جاسک صبح امروز در منطقه دوم دریایی ولایت به بهره برداری رسید.
تورنمنت بین‌المللی هندبال روسیه به احتمال فراوان برای نخستین بار با حضور یک تیم ایرانی برگزار خواهد شد.
مدیربرنامه های محمد صلاح نسبت به پیشنهاد الاتحاد برای جذب ستاره مصری لیورپول واکنش نشان داد.
تلسکوپ فضایی اقلیدس که در یکم جولای برای تحقیق درباره ماده و انرژی تاریک به فضا رفت، اکنون به مکان خود در مدار تعیین شده، رسید و نخستین تصویر آزمایشی را نیز ارسال کرده است.
ملی پوش وزن 54- کیلوگرم تکواندو موفق شد در رقابت های یونیورسیاد چین به مدال طلا دست یابد.
کماندار کشورمان در مسابقات دانشجویان جهان موفق به کسب مدال شد.
روز نخست از سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان با کسب نخستین مدال کاروان ورزشی ایران و در رشته ووشو آغاز شد.
از میان ملک‌های مذکور ۱۴ ملک در تهران و یک ملک در البرز واقه شده است. این املاک متعلق به وزارت‌خانه‌های مختلف از جمله نفت و نیرو، باک سپه، بانک کشاورزی و. است.
الکساندر زورف تنیسور برجسته آلمانی و نفر دوم پیشین رنکینگ جهانی به اتهامات خشونت خانگی علیه خود برای نخستین بار واکنش نشان داد.
نخستین روز از نوزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا کاراته در رده سنی بزرگسالان با دو طلا و سه برنز کاراته ایران همراه بود.
وزارت خارجه سوئد در واکنش به حمله شهروندان عراقی به سفارت این کشور، دولت عراق را مسئول این حمله عنوان کرد.
دی مارزیو خبر داد که نخستین پیشنهاد میلان برای جذب مهدی طارمی رد شده است.
تیم بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران با پیروزی مقابل هنگ کنگ برای اولین بار به عنوان یک تیم ایران در بسکتبال بانوان ، فینالیست مسابقات در آسیا شدند.
نخستین جشنواره فرهنگی هنری سراسری و پویش ملی مردمی نهال انتظار با هشتگ «به یاد او نهالی بنشان» پنج شنبه ۲۲ تیر در تالار ایوان ری برگزار شد.
پزشکان معتقدند دلیل اصلی بروز ملانوما قرار گرفتن در معرض اشعه فرابنفش (UV) نور خورشید، لامپ‌های فرابنفش و تخت‌های برنزه‌کننده (سولاریوم) است.
برقراری نخستین پرواز تجاری از مبدا یمن به عربستان از زمان آغاز جنگ یمن (در سال ۲۰۱۶) و البته تشدید گمانه‌زنی‌ها در مورد پیام‌های فیصل بن فرحان برای طرف ایرانی با محوریت پایان دادن به بن بست سیاسی در لبنان، دو سیگنال و پالس مهم سفر اخیر وزیر خارجه عربستان به ایران به شمار می‌روند که در نوع خود می‌توانند سنگ محک‌های جدی برای تداوم روند تنش زدایی از روابط تهران-ریاض نیز باشند.
انستیتو بیست و پنجم «دومین آکادمی علم و صنعت هوافضای چین» برای نخستین بار از انتقال بی سیم موفق با فرکانس سطح تراهرتز (THz) و دستیابی به سرعت انتقال داده ۱۰۰ گیگابیت برثانیه خبر داد. برای نشان دادن تمایز، سیگنال ۵ G با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه در آمریکا ایده آل به نظر می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ