متهم در تحقیقات اولیه به سرقت‌های سریالی گوشی تلفن همراه اعتراف کرد و گفت: از بچگی، خیلی ناسازگار بودم و مدام با دوستانم دعوا می‌کردم. همین ناسازگاری باعث شد که مدرسه را ترک کنم. بعد از آن هم هر کجا مشغول به کار می‌شدم، خیلی زود با صاحبکارم دعوا می‌کردم و بیرون می‌آمدم. در همین گیر و دار بودم که با دوستان ناباب آشنا شدم و خلاف را شروع کردم. چندین بار به کانون اصلاح و تربیت افتادم و خانواده‌ام هر بار با گذاشتن وثیقه و گرفتن رضایت، مرا آزاد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علینژاد توانست با همکاری سیستم قضایی آمریکا حکم دسترسی به مقداری از پول‌های بلوکه شده ایران را به دست بیاورد.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که عمده سرقت‌ها چه المان‌هایی هستند؟ تصریح کرد: سارقان عمدتا گاردریل ها، نرده‌های جداکننده ترافیکی، نرده‌های پل عابرپیاده، پایه تابلو، کف عرشه پل عابرپیاده و کنترلر‌های چراغ راهنمایی را به سرقت می‌برند.
گزارش منتشر شده از سوی یک مجله خارجی بیانگر نقش برجسته آمریکا و امارات در غارت منابع طبیعی یمن است.
منزل ستاره تیم فوتبال رئال مادرید در جریان بازی این تیم برابر اوساسونا در فینال جام حذفی اسپانیا که با قهرمانی کهکشانی‌ها به پایان رسید، هدف سرقت قرار گرفت.
دزدی میلیاردی در ولنجک تهران
دزدی از ملی‌پوش ایران در ایستگاه قطار بلژیک!
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران که مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد، در حالی که باید برای ویزا اقدام کند باید یک اتفاق غیرمنتظره روبرو شد.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران که مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد، در حالی که باید برای ویزا اقدام کند با یک اتفاق غیرمنتظره روبرو شد.
ناظران تحریم‌ها گفتند، گروه‌های تحت کنترل اداره کل شناسایی که سازمان اطلاعات کره شمالی محسوب می‌شود، اکثر این حملات سایبری گزارش شده را انجام داده است.
متهم گفت: من همین الان هم اگر بدانم شغلی ندارم و پولی نیست، به محض اینکه در زندان به رویم باز شود و بیرون بروم، اولین خودرویی که ببینم به سمتش می‌روم و سرقت می‌کنم. همیشه همین بوده. آخرین بار دو ماه پیش از زندان آزاد شدم و پنج دقیقه بعد از آزادی دست به سرقت از خودرو زدم.
دزدی جنجالی از خبرنگار خارجی در جام‌جهانی قطر
پلیس تهران اعلام کرد: کسانی‌که با ترفند آغوش رایگان از آنان سرقت شده به اداره ۱۸ پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف جسد مثله شده زن جوان در گاری زباله!/ پسر رودسری با داس خون به پا کرد/ ۲ برادر در آتش سوخت قاچاق سوختند/ سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی/ مادرکشی هولناک و قتل عام خانوادگی در شمال کشور/ سارقی که رتبه سوم کنکور بود/ خودرو دزدی با طنازی شیطانی!/ محاکمه آخرین عضو یک گروه داعشی در ایران
چند روز بعد از سرقت از خانه آنخل دی‌ماریا در ایتالیا سارقان این بار خانه تئو هرناندز، ستاره میلان، را هدف گرفتند.
دزدی پیراهن بازیکنان در لیگ فوتبال ایران!
در برخی کشور‌ها اگر سارق برای ۳۰سرقت دستگیر شود، مجازاتی متناسب با همان میزان سرقت خواهد داشت، اما در ایران ۱۰سرقت یا ۵۰سرقت فقط یک مجازات برای سارق دارد: «اگر سرقت اولی باشد، ۳ماه و یک روز و اگر سابقه‌دار باشد، نهایت ۷سال. در مواردی هم که شاکی خصوصی ندارد، شامل عفو می‌شود. زندانی هم شوند به‌راحتی مرخصی می‌گیرند و در برخی موارد، حین مرخصی سرقت هم می‌کنند. به لحاظ اطلاع از قانون هم حرفه‌ای‌تر شده‌اند.»
دزدی در قالب گدایی ۸ منزل را خالی کرد!
به مناسبت ماه رمضان یارانه‌ای معادل ۱۵۰ هزار تومان برای هر نفر در روز جمعه (۲۶ فروردین ماه) واریز خواهد شد، مشمولان این کمک، جاماندگان از سهام عدالت در چارچوب تعیین شده خواهند بود.
فردا چهارشنبه ۴ خردادماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد. از مهمترین این خبر‌ها ششمین عرضه اولیه بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱ می‌باشد.
معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات که در کیش برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌های همراه اول روی شبکه راه‌اندازی شده 5G توسط این اپراتور، در حضور مدیران ارتباطی کشور و رگولاتور ارتباطی به ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی توسعه این فناوری به شکل تجاری تا افق 2025 پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ