هوای شهر تهران امروز با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۱۲ در وضعت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۹۲ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۴۳ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.
طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۴۹ یعنی در بازه ناسالم برای گروه‌های حساس و در آستانه وضعیت قرمز قرارگرفت.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی هوا هم‌اکنون روی عدد ۱۱۴ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.
هوای امروز در ۱۰ نقطه از پایتخت در وضعیت "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۶ تیرماه) با توجه به عدم وزش باد مؤثر و افزایش تردد خودرو‌ها بر میزان غلظت آلاینده‌ها افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.
براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۴ تیرماه) با توجه به کاهش نسبی تندی باد و افزایش تردد خودرو‌ها بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.
شاخص کیفیت هوا در تهران روی عدد ۸۷ و در وضعیت قابل قبول قرار دارد؛ به طوری که یک ایستگاه (سوهانک منطقه یک) در وضعیت پاک و ۲۰ ایستگاه در وضعیت قابل قبول قرار دارند و عدد شاخص در هشت ایستگاه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد. همچنین، در هیچ ایستگاهی وضعیت ناسالم برای همه یا قرمز ثبت نشده است.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم اکنون روی عدد ۱۰۱ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
هوای شهر تهران امروز با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۱۲ در وضعت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.
کیفیت هوای در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱۷)، دانشگاه شهید بهشتی (منطقه ۱)، شهرداری منطقه ۲، پونک، شهرداری منطقه ۴، ستاد بحران (منطقه ۷) و مسعودیه (منطقه ۱۵) در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای تهران براساس میانگین تمام ایستگاه ها هم اکنون با شاخص ۱۲۱ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس جامعه است.
کیفیت هوای تهران در آخرین ماه پاییز ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در آذرماه سال گذشته چهار روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال به شش روز افزایش یافت. در آذرماه سال گذشته ۲۱ روز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت که این وضعیت امسال به ۱۶ روز کاهش یافت.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم‌اکنون کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (۴ آذرماه) با شاخص ۱۳۶ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
کیفیت هوای شهر تهران در پاییز امسال تاکنون ۴۴ روز در شرایط قابل قبول، ۱۷ روز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و دو روز بسیار ناسالم را تجربه کرده است که در مدت مشابه در سال گذشته ۳۹ روز قابل قبول، ۲۱ روز ناسالم برای گروه های حساس و یک روز ناسالم بود.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۱۱ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
در حال حاضر شاخص آلودگی هوای تهران عدد ۱۱۹ را نشان می‌دهد، اما کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داده و حتی تصمیماتی ویژه هم اتخاذ کرده است؛ تشکیل جلسه در شرایطی که بر اساس تعاریف، شاخص در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار دارد نه «ناسالم» برای عموم مردم!
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، تردد حداقلی گروه‌های حساس از جمله کودکان، زنان باردار، بیماران قلبی، عروقی و تنفسی و سالمندان و همچنین استفاده از ماسک‌های مناسب همچون N ۹۵ برای روز‌هایی که شرایط هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد باید مورد توجه قرار گیرد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» در میانگین ۱۰۴ قرار دارد و بر این اساس باید گفت که کیفیت هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است.
وضعیت هوای تهران در اولین ماه پاییز ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در مهرماه سال گذشته ۲۲ روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال به ۲۵ روز افزایش یافت. در مهرماه سال ۱۴۰۰ هشت روز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت که این وضعیت امسال تنها به چهار روز رسید، اما امسال تهران یک روز هوای بسیار ناسالم برای همه را تجربه کرد که در سال گذشته چنین وضعیتی که را نداشتیم.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۵ مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد؛ حداکثر دما ۳۲ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد. کیفیت هوای تهران امروز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
وضعیت هوای تهران در سومین ماه تابستان ۱۴۰۱ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در شهریورماه سال گذشته ۲۸ روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال به ۲۵ روز کاهش یافت. در شهریورماه سال ۱۴۰۰ تنها سه روز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت که این وضعیت امسال به شش روز رسید.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ