پیام حیدری 19 دیدار استقلال را در سال‌های اخیر قضاوت کرده که حاصل آن 8 پیروزی، 4 شکست و 7 تساوی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روستوف علی‌رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل سوچی شکست خورد.
ملی پوش ایرانی فاینورد حضور تعویضی در جریان شکست تیمش مقابل هوفنهایم داشت.
شاگردان محمد ربیعی در دیدار مقابل مس کرمان مغلوب شدند.
هوادار تهران با هدایت محمود فکری در یک بازی دوستانه و پر گل، استقلال تهران را شکست داد.
کارلوس کی‌روش پس از شکست سنگین برابر پاناما به تمجید از بازیکنان تیم ملی قطر پرداخت.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز چهارشنبه موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر نساجی را شکست بدهد و به فینال این رقابت‌ها برسد.
تیم شهداب ایران با شکست اسپورتینگ کویت در نخستین بازی مرحله دوم قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، صعودش به جمع چهار تیم برتر مسابقات را قطعی کرد.
منچسترسیتی در دیدار حساس موفق شد آرسنال را 4-1 شکست داده و به مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر تبدیل شود.
رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل خیرونا با نتیجه ۴-۲ مغلوب شد.
پونفرادینا علی‌رغم بهره‌مندی از گلر ایرانی خود شکست سنگینی مقابل آندورا متحمل شد.
نارنجی پوشان پایتخت شکست سنگینی در نخستین بازی با سرمربی جدیدشان متحمل شدند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مربی تیم ملی می‌گوید آنقدر همه چیز در بازی با انگلیس سریع رخ داد که حتی متوجه نشده‌اند نتیجه بازی چه زمانی از ۲-۰ به ۴-۰ تغییر پیدا کرده است.
رافائل نادال اسطوره تنیس جهان سرانجام پس از ۴ شکست متوالی در رویدادهای مختلف، در سومین دیدار خود در فینال تور جهانی تنیس مقابل کسپر رود نروژی به برتری رسید.
چلسی در دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس مقابل برایتون تیم سابق گراهام پاتر بدجور باخت.
شکست در لیسبون مقابل بنفیکا، یوونتوس را از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار زد.
ناپولی با شکست آژاکس صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را قطعی کرد.
در دیدار فینال با وجود آنکه ۴ امتیاز از رقیب خود جلو بودم تلاش کردم تا زودتر این مبارزه را به پایان برسانم، اما در اجرای فن کمرگیری دچار اشتباه محاسباتی من شدم و در یک لحظه غفلت، امتیاز را به حریفم دادم و در ادامه نتوانستم آن را جبران کنم. تنها همین عجله در اجرای من مدال طلا را از من گرفت.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ ۴ برد نفسگیر و سخت و دو شکست تاسف‌بار شاگردان بنا
کمیته ملی المپیک با استناد به نتیجه استعلام از کمیته بین‌المللی المپیک، کاراته را از رشته های المپیکی مجمع خود کنار گذاشت در حالیکه این اقدام می‌تواند به لغو برگزاری انتخابات منجر شود.
خبرهای ضد و نقیض از متروپل مردم را گیج کرد
انگلیس و ولز، دو هم‌گروه بریتانیایی ایران در جام جهانی بامداد امروز شکست خوردند اما باخت خانگی و تاریخی انگلیس باعث هو شدن گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در مالینوکس استادیوم شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ