امارات متحده عربی نشست غیرعلنی و فوری شورای امنیت سازمان ملل با توجه به تحولات کرانه باختری را خواستار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تلاش بی نتیجه عربستان برای حل بحران اوکراین از طریق نشست جده اینک رئیس امارات در تدارک برگزاری نشست مشترک میان رؤسای جمهور روسیه و اوکراین است.
آندریس اینیستا، اسطوره فوتبال بارسا و اسپانیا که به باشگاه الامارات پیوسته در اولین نشست خبری خود به عنوان بازیکن این تیم شرکت کرد.
امارات از رئیس جمهور عراق برای نشست در کنفرانسی در این کشور دعوت به عمل آورد.
«سرگئی لاوروف» و «عبدالله بن زاید» در حاشیه نشست وزرای خارجه کشورهای عضو گروه «بریکس» در پایتخت آفریقای جنوبی دیدار و رایزنی کردند.
سفارت امارات در اراضی اشغالی فلسطین اعلام کرد که مقامات این کشور از سران رژیم صهیونیستی برای شرکت در یک نشست در دبی دعوت به عمل آورده اند.
بیانیه پایانی هیچ اشاره‌ای سلبی یا ایجابی به نام ایران نداشت، در حالی که در نشست‌های قبلی بار‌ها ادعا‌ها و اتهامات بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله ادعای واهی امارات درباره جزایر سه‌گانه ایران در بیانیه‌های پایانی آن نشست‌ها تکرار می‌شد.
رئیس جمهور سوریه در حاشیه نشست سران اتحادیه عرب در جده عربستان، با نایب رئیس امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد.
نمایندگان چین، فرانسه و امارات خواستار تشکیل جلسه اضطراری غیر علنی شورای امنیت درباره تجاوز امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و به دنبال آن افزایش شمار شهدا و مجروحان در نوار غزه شدند.
عنایتی با بیان اینکه با آمدن سفیر کویت به تهران برخی از زمینه‌های همکاری بین ایران و کویت در حوزه‌هایی فعال شد، چنانکه نشست کنسولی ایران و کویت سال گذشته در این کشور و همچنین نشست کمیته حقوقی بین تهران و کویت سال گذشته در ایران برگزار شد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که سایر زمینه‌های مرتبط با مناسبات دو کشور از جمله کمیسیون مشترک، گارد مرزی و دیگر نهاد‌های مرتبط بین ما و این کشور فعال شود تا زمینه‌های همکاری بین ایران و کویت به معنای واقعی بتواند تجلی پیدا کند.
تیم فوتبال الشارجه توانست با پیروزی یک بر صفر برابر العین، قهرمان سوپرجام امارات شود.
فرهاد مجیدی که از تصمیمات داور دیدار تیمش برابر البطائح به شدت خشمگین بود، محل نشست خبری را با عصبانیت ترک کرد.
فرهاد مجیدی که از تصمیمات داور دیدار تیمش برابر البطائح به شدت خشمگین بود، محل نشست خبری را با عصبانیت ترک کرد.
منابع دیپلماتیک گزارش دادند که وزرای خارجه مصر، امارات متحده عربی و عربستان سعودی در نشست امروز یکشنبه اتحادیه عرب که در طرابلس پایتخت لیبی برگزار می شود، مشارکت نخواهند داشت.
شماری از سران عرب برای مشارکت در کنفرانس ابوظبی، تحت عنوان نشست مشورتی برادرانه سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، پادشاهی اردن و جمهوری مصر وارد ابوظبی پایتخت امارات شدند.
جنبش حماس به برگزاری نشستی میان سازشکاران عرب و رژیم صهیونیستی با حضور آمریکا در ابوظبی امارات واکنش نشان داد.
یک رسانه روسی به نقل از منابع ترکیه ای از احتمال برگزاری نشست سه جانبه وزرای خارجه روسیه، ترکیه و سوریه در امارات خبر داد.
امارات متحده عربی و چین خواستار برگزاری نشست شورای امنیت با موضوع هتک حرمت مسجد الاقصی شدند.
منابع رسانه ای از نشست مشترک رژیم صهیونیستی با سه کشور عربی امارات، بحرین و مراکش با هدف ایجاد طرحی تحت عنوان گنبد آهنین سایبری با هدف مقابله با ادعای تهدید سایبری ایران خبر دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان آمادگی ایران را برای برگزاری نشست مشترک تجار و بازرگانان ایران و امارات اعلام آمادگی کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با وزیر امور خارجه امارات از آمادگی تهران برای برگزاری نشست مشترک تجار و بازرگانان ایران و امارات خبر داد.
«ریشی سوناک» و «محمد بن زاید» در حاشیه بیست و هفتمین نشست آب و هوایی در شرم الشیخ مصر با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای از جمله مذاکرات احیای توافق هسته ای گفتگو کردند.
سرمربی شباب الاهلی در نشست خبری پیش از مسابقه هفته اول تیمش در لیگ امارات اعلام کرد به دنبال اضافه کردن یک بازیکن خارجی دیگر به تیم خود خواهند بود‌.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز دوشنبه برای شرکت در نشستی با حضور سران مصر، اردن، امارات و بحرین به قاهره سفر می کند.
رسانه های اردنی از برگزاری نشست پنج جانبه سران کشورهای عربی اردن، مصر، عراق، امارات و بحرین در قاهره در روز دوشنبه خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ