وزارت صنعت، معدن و تجارت فهرست اسامی ۲۲ بانک را برای ثبت نام خودروهای وارداتی اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت سکه امامی دیروز با خبر مبادله زندانیان بیش از یک میلیون تومان ریزش کرده بود، امروز اما با افزایش قیمت مواجه شد.
کمان ۲۲ نخستین پهپاد پهن‌پیکر رزمی ایران است که در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۹ رونمایی شد. این پهپاد دارای قابلیت حمل محموله‌های مختلف با مداومت پروازی بالاتر از ۲۴ ساعت و برد آن ۳۰۰۰ کیلومتر است. این پهپاد چندمنظوره برد بلند و راهبردی نیروی هوایی ارتش است. تصویری باکیفیت از پهپاد کمان-۲۲ ارتش را ببینید.
سکه امامی امروز سه شنبه در پنجمین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) به ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اسامی ۲۲ بازیکن دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی آتی را مشخص کرد.
امروز بر خلاف روند کاهشی قیمت دلار قیمت سکه و طلا با افزایش مواجه شد.
وزارت صنعت، معدن و تجارت فهرست اسامی ۲۲ بانک را برای ثبت نام خودروهای وارداتی اعلام کرد، همچنین به شرایط ثبت‌نام متقاضیان و انجام فرآیند نوبت‌دهی نیز در این مطلب پرداخته ایم.
وزارت صنعت، معدن و تجارت اسامی ۲۲ بانک فعال در سامانه فروش خودروهای وارداتی را اعلام کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: تاکید شد که جمهوری اسلامی ایران نظامی متکی بر مردم است و ۲۲ بهمن بار دیگر آن را اثبات کرد.
رهبرمعظم انقلاب اسلامی، با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان داشتند: شنبه ۲۲ بهمن تاریخی بود؛ به ملت ایران اظهار تعظیم می‌کنم.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
شهر تهران جزو ارزان‌ترین شهر‌های جهان محسوب می‌شود و نمره تهران از نظر گرانی و هزینه‌های زندگی ۲۳ محاسبه شده است. تهران در جایگاه ۱۷۰ جهان از این نظر قرار گرفته است. تریپولی و دمشق با نمره ۲۲ و ۱۱ به ترتیب پایین‌تر از ایران قرار دارند.
وزارت دفاع در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان قدرت برتر منطقه ای و موثر جهانی و دارای قدرت بازدارندگی بالاست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات، نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستا برگزار خواهد شد که در تهران این مراسم از ساعت ۹ و نیم صبح آغاز و سخنران آن رئیس‌جمهور است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با رشد مواجه شده و به ۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید، قیمت هر گرم طلا نیز به ۲ میلیون تومان رسید.
قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز افزایشی بود و قیمت سکه امامی به ۲۲ میلیون تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز هجدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان است.
خبرگزاری تسنیم، شامگاه سه‌شنبه ۲۲ آذر فیلمی تحت عنوان «اعتراف» ۵ ورزشکار به «قصد بمب‌گذاری در شیراز» منتشر کرد. فیلمی که متهمانی جوان را با لباس زندان، چشم‌بند و دستبند و بدون ذکر نام خانوادگی‌شان نشان می‌داد. اما همان اسامی کافی بود تا مشخص شود که ۵ ورزشکار شیرازی در بند، دنا شیبانی، اشراق نجف‌آبادی، محمد خیوه، حسام موسوی و امیرارسلان مهدوی هستند که پیش از این نام‌شان در فضای مجازی شنیده شده و حالا «متهم به اقدام به بمب‌گذاری» هستند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۴۴۷ هزار تومان است.
بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور از روز ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود.
بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور از روز ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود.
بانک مرکزی با اشاره به جزئیات شانزدهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد که حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ ۲۲ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ