مهار پنالتی نفت مسجد سلیمان توسط بیرانوند در دقیقه 12
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئو زیر، مهارت فوق العاده یک کودک در رانندگی با تریلی را مشاهده می نمایید. منبع: عصر ایران
صاغرمار بی‌آزار برای فرار از خطر جدای از خود را به مردن زدن راه دیگری هم بلد است و می‌تواند گردن خود را پهن کرده و کمی از زمین بلند کند (اندکی شبیه به کبری). حتی صدای مار‌های خطرناک‌تر را تقلید می‌کنند و با سرعت بالا حمله می‌کنند حمله‌ای که البته به گاز گرفتن ختم نمی‌شود.
احمد حسین فلاحی، نماینده مجلس در جمع معترضان به وضع حجاب گفت: ما می‌خواهیم کسانی که در ادامه اغتشاشات سال گذشته، در خیابان، مترو و .. هنجارشکنی می‌کنند را مهار کنیم.
امیر علی‌اکبری رزمی‌کار مشهور ایرانی کنایه‌های تندی را مطرح کرده است.
عادل فردوسی‌پور (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۵۳) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، صداپیشه، مترجم و مدرس دانشگاه اهل ایران است.
ملکی با بیان اینکه آتش کاملا در این واحد مسکونی شعله ور بود، گفت: آتش نشانان همزمان با عملیات مهار مشغول عملیات جستجو شدند که در قسمت اتاق خواب با وضعیت کاملا سوخته یک مرد جوان حدود ۲۲ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد در این حادثه جان باخته است.
تصویری باورنکردنی از هنرنمایی متئو پسر لیونل مسی در زمین فوتبال را ببینید.
در کشور‌های پیشرفته آموزش اصولی امدادگری، از سن کم شروع می‌شود تا هر کودک و فرد بتواند در نجات جان افراد موثر باشد. در این ویدیو مهارت باورنکردنی پسربچه خردسال در نجات جان خواهرش را می‌بینید.
باعث خوشبختی است که «شاه‌کبرا» از جمله مار‌های منزوی است که از انسان دوری می‌کند؛ طول این مار می‌تواند به بیشتر از ۵ متر برسد که به آن لقب بلندترین مار سمی دنیا را می‌دهد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از مهار کامل آتش سوزی در بوستان جنگلی چیتگر خبر داد و گفت که عوامل امدادی آتش‌نشانی و نیرو‌های شهرداری همچنان در محل آتش سوزی حضور دارند.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، در یک ویدیو درباره نحوه آماده‌سازی آلبی‌سلسته و برنامه‌های تکنیکی‌اش در فینال جام جهانی 2022 صحبت کرد.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌ مدار بسته، لحظه وحشتناک برخورد یک خودرو با عابرین پیاده را نشان می‌دهد.
اگرچه دموکراتها تا قبل از برگزاری انتخابات میاندوره ای کنگره تنها یک هدف به نام مهار ترامپ و جلوگیری از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را داشتند، اکنون مشخص شده است که ماجرا تا حدود زیادی با قبل از انتخابات تفاوت پیدا کرده است. دی سانتیس ، فرماندار فلوریدا در حال فتح سنگر به سنگر رای جمهوریخواهان در ایالات گوناگون آمریکاست.
دوسگ برای محافظت از یک کودک با یک مار درگیر می‌شوند را در این ویدیو مشاهده کنید.
دروازه‌بان گل‌گهر با وجود دو بار مهار پنالتی مقابل هوادار در ثبت کلین‌شیت ناکام ماند.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته، لحظه سرقت حرفه‌ای کیف پول یک زن از کیف مشتری دیگر را نشان می‌دهد.
کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده قدیم قوچان مشهد صبح امروز، سه شنبه گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.
این ویدیو زمانی فیلمبرداری شد که موشک محموله دو ماهواره مخابراتی خود را برای شرکت «SES» لوکزامبورگ به مدار «Geosynchronous Transfer Orbit» یا به اختصار «GTO» می‌برد. از این نکته می‌توان فهمید احتمالاً در ویدیو، زمین را از ارتفاعی در حدود ۳۵۷۰۰ کیلومتری از سطح مشاهده می‌کنیم.
آتش نشان‌ها در استرالیا تلاش می‌کنند بیش از ۵۰ آتش سوزی در جنگل‌ها و بوته‌زار‌های کوئینزلند را خاموش کنند.
شوخی عجیب غریب چند جوان با انتشار ویدیویی جنجالی از بلعیدن یک انسان توسط یک مار غول‌پیکر را ببینید. این ویدیو توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده و حسابی در شبکه‌های مجازی جنجال به پا کرده است.
منابع محلی می‌گویند جنگجویان طالبان یک کتابخانه در پنجشیر را آتش زده و مانع مردم برای مهار آتش شده اند.
مجری برنامه ثریا از برنامه اقتصادی دولت انتقاد کرد و گفت: به پیش بینی و تذکر‌ها درباره مهار بانک‌ها برای خلق پول و نقدینگی که نتیجه آن تورم و گرانی است توجه نکردند. دولت مدعی است رشد ۴۳ درصدی خلق پول را به ۳۸ درصد رسانده اند که رقم بسیار کمی است و تاثیری ندارد. برخی از بانک‌های خصوصی بدلیل بنگاه داری و مال سازی، افزایش تورم و گرانی مسکن و ارز به نفع آن‌ها است. /منیع: خبرگزاری دانشجو
در این ویدیو می‌بینیم که یک مار گرسنه از درخت بالا می‌رود و جوجه پرندگان کمیاب را از لانه شان می‌دزد. اما خبری از پرنده ماده نیست تا از دزدیده شدن جوجه اش جلوگیری کند. در نهایت نیز مار بی رحم، جوجه‌ها را می‌بلعد.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ