وزیرخارجه مصر در کنفرانس خبری مشترک با همتای سوری خود از تحویل پیام عبدالفتاح السیسی به بشار اسد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه سوریه با حمایت از ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، جنایات روزافزون این رژیم به ویژه حمله به اردوگاه جنین را محکوم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی نوشت: ابتکارعمل در دیپلماسی پویا و چندوجهی جمهوری اسلامی ‎ایران می‌تواند چشم‌انداز پایان چالش‌های اساسی را برای کل منطقه ترسیم کند.
رئیس جمهور اظهار داشت: جمهوری اسلامی همانطور که در روز‌های سخت کنار دولت و ملت سوریه ایستاد، در دوران بازسازی هم کنار شما خواهد بود.
رئیس جمهور گفت: ایستادگی ملت فلسطین و سوریه شرایط را به نفع مقاومت تغییر داده است و امروز رژیم صهیونیستی از همه زمان‌ها ضعیف‌تر است.
رئیسی خطاب به بشار اسد گفت: دولت و ملت سوریه دشواری‌ها و مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشتند، امروز می‌توانیم بگوییم که شما این مشکلات را پشت سر گذاشتید و با وجود تهدید‌ها و تحریم‌هایی که علیه شما تحمیل شد، توانستید پیروز شوید.
ناصرکنعانی شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله اسرائیل به مناطقی در سوریه را بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسئولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی دانست.
وزیر خارجه مصر امروز دوشنبه برای ابراز همدردی با دولت و ملت سوریه در پی زلزله اخیر، وارد دمشق شد.
وزیر خارجه سوریه تماس تلفنی از همتای تونسی خود داشت که در جریان این تماس تلفنی وزیر خارجه تونس با ملت و دولت سوریه ابراز همدردی کرد.
وزیر دفاع روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای سوری خود با ملت سوریه ابراز همدردی کرد و گفت: روسیه در شرایط سخت در کنار ملت سوریه ایستاده و آماده کمک به آسیب دیدگان زلزله است.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی وقوع زلزله در سوریه در پیامی به رئیس جمهوری این کشور با دولت و ملت سوریه ابراز همدردی کرد.
رئیس جمهور گفت: ایران همواره در روزهای سخت کنار ملت و دولت سوریه بوده و اکنون نیز برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان سوریه‌ای آمادگی دارد.
دفتر ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که عبدالفتاح السیسی در تماس تلفنی با همتای سوری خود، با ملت و دولت سوریه ابراز همدردی کرد.
معاون اول رئیس جمهور در پیام هایی جداگانه به نخست وزیر سوریه و معاون رئیس جمهور ترکیه، جان باختن شماری از شهروندان آن کشورها در حادثه زلزله اخیر را تسلیت گفت.
فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز ضمن قدردانی از ابراز همدردی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان، ایران و سوریه را دو ملت دوست و برادر دانست که همواره در شادی‌ها و غم‌ها در کنار یکدیگر هستند.
سرلشکر سلامی گفت: جایی را که برای آن خون می‌دهیم مثل وطن خودمان حس می‌کنیم؛ شهدای ما داوطلبانه و مشتاقانه پای به میدان‌های دفاع از حرم کنار رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گذاردند؛ هرچند جغرافیایی ظاهری ایران و سوریه متصل نیستند، اما بین جغرافیای قلب‌های دو ملت به‌هم‌پیوستگی وجود دارد.
نماینده پارلمان سوریه امروز دوشنبه اعلام کرد که اقدامات قهری و یکجانبه تحمیلی از سوی آمریکا علیه سوریه به ویژه آنچه قانون سزار نامیده می شود، معیشت ملت سوریه را هدف قرار داده است.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن انتقاد از رویکرد خصمانه کشورهای غربی علیه کشورش گفت که آیا بهتر نیست شورای امنیت برای محکومیت تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت سوریه تشکیل جلسه دهد؟
دولت سوریه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی و مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
دولت سوریه ضمن اعلام حمایت از دولت و ملت ایران، بر مخالفت خود با دخالت خارجی در امور داخلی ایران تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کوبا به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش داد و اعلام کرد که کشورش از دولت و ملت سوریه به طور کامل حمایت می‌کند.
وزیر امور خارجه کوبا به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش داد و اعلام کرد که کشورش از دولت و ملت سوریه به طور کامل حمایت می‌کند.
سوریه با دولت و ملت پاکستان به خاطر جاری شدن سیل و جان باختن شماری از شهروندان پاکستانی ابراز همدردی کرد.
وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای سوری خود با تاکید بر حمایت مسکو از ملت سوریه، گفت که روابط دوستی میان طرفین بسیار محکم است و در مبارزه با تروریسم محدود نمی شود.
نیروهای اشغالگر آمریکایی غارت و سرقت ثروت ملت سوریه را تشدید کرده و نفت این کشور را با سرعت هر چه تمام، به پایگاه های خود در خاک عراق منتقل می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ