اصفهان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از توافق با فرمانداری شهرستان مبارکه برای تولید و کاشت ۱.۵ میلیون اصله نهال در سال با همکاری واحدهای صنعتی این شهرستان خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست کشور گفت: با وجودی که حاکمان افغانستان از قبول داشتن معاهده رهاسازی آب هریرود حرف می‌زنند، اما در عمل به جای ۸۵۰ میلیون لیتر فقط ۱۵ میلیون لیتر آب رها شده است.
وزیر نفت گفت: امروز شاهد عملیات موفقیت آمیز نصب سکو بودیم و ظرف چند هفته آینده با حضور رئیس جمهور این فاز با تولید روزانه ۱۲ تا ۱۵ میلیون متر مکعب به بهره برداری می‌رسد.
لایحه نهایی برنامه هفتم توسعه با اختصاص‌بندی به میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و در نظر گرفتن موارد کمی از جمله جذب ۱۵ میلیون گردشگر ورودی تا سال ۱۴۰۶ تقدیم مجلس شد.
دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امورخارجه آمریکا در بخش موسوم به «پاداش برای عدالت» برای دریافت هر گونه اطلاعات درباره شبکه مالی سپاه پاسداران ایران تا سقف ۱۵ میلیون دلار جایزه در نظر گرفته است.
پلاک خودروی پی۷ (p۷) با قیمت باورنکردنی ۵۵ میلیون درهم (۱۵ میلیون دلار)، در حمایت از کارزار خیریه «یک میلیارد وعده غذایی» در دبی امارات متحده عربی به فروش رسید.
در حالی که از ابتدای سفرهای نوروزی تا امروز 342 میلیون تردد ثبت شده است پلیس راهور به رانندگان توصیه کرد تا پس از ۲ ساعت رانندگی حتما ۱۵ دقیقه استراحت کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بیشترین انباشت خودرو را در دو استان گیلان با ۲۰۰ هزار خودرو و مازندران با ۱۹۶ هزار خودرو داشته‌ایم.
هشتمین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان کشوری به حساب مشمولان واریز شد.
دبیر نشست رویداد Tim۲۰۲۳ از انعقاد قراردادهای فناورانه ۱۵ میلیون دلاری در رویداد نشست سرمایه گذاری فناوری خبر داد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی برای بیش از ۶ هزار نفر از بازنشستگان آسیب دیده از زلزله خوی خبر داد.
نوشادی گفت: با توسعه میدان گازی بانکول روزانه ۱۵ میلیون متر مکعب گاز تولید می‌شود.
وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه اعلام کرد که مجموع محموله‌های انتقال یافته از بنادر اوکراین از ۱۵ میلیون و ۸۰ هزار تن فراتر رفته است.
باشگاه پرسپولیس پاداش آخرین پیروزی این تیم در لیگ برتر را پرداخت کرد.
کمبود جای پارک یکی از معضلات اساسی شهر تهران است که با یک بررسی میدانی ساده و گشت وگذاری کوتاه در خیابان‌های پایتخت، به راحتی می‌توان متوجه آن شد؛ مساله‌ای که در دهه‌های اخیر به دلیل افزایش جمعیت تهران، رشد تعداد خودرو‌ها و عدم توسعه متناسب پارکینگ‌های عمومی تشدید شده است و به صورت روزمره اهالی شهر تهران بخصوص دارندگان خودرو‌های شخصی را آزار می‌دهد و به افزایش ترافیک و آلودگی هوا دامن می‌زند.
بعد از افزایش قیمت طلا و سکه در بازار طی چند روز گذشته امروز پنجشنبه شاهد فروش سکه در کانال ۱۵ میلیون تومانی هستیم.
با گشایش نماد معاملاتی سکه مرکزی، عرضه اولیه اوراق گواهی سکه بانک مرکزی به روش حراج تک‌قیمتی در بورس کالای ایران با موفقیت انجام شد.
رئیس جمهور آمریکا امروز آزادسازی ۱۵ میلیون بشکه از ذخایر راهبردی نفت این کشور را اعلام کرد.
یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا اواخر امروز چهارشنبه ۱۵ میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک برای پمپاژ به بازار آمریکا با هدف کاهش قیمت را آزاد می کند.
رئیس جمهور آمریکا قرار است روز چهارشنبه آزادسازی ۱۵ میلیون بشکه از ذخایر راهبردی نفت این کشور را اعلام نماید.
وزیر کشور در ادامه با اشاره به تجمعات برخی دانشگاه ها تاکید کرد: در دانشگاه های در اوج شلوغی، ۱۸ هزار نفر از جریانات مختلف در تجمعات حضور داشتند، این در حالی است که کل دانشجویان ما ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است اما به گونه ای جلوه می دادند که انگار همه دانشجویان ما در تجمعات حضور داشتند. این مسائل نیاز دارد که به درستی تبیین شود.
امروز در بازار تهران قیمت سکه امامی به ۱۵ میلیون تومان رسید.
قیمت سکه طرح جدید امروز با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته به نرخ ۱۵ میلیون تومان معامله شد.
فرمانده کل انتظامی کشور جدیدترین آمار ورود و خروج زائران اربعین را تشریح کرد و گفت: معطلی در مرزها کم شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از تخلیه و بارگیری حدود ۱۵ میلیون تن انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی در بندر امام در چهار ماهه نخست سال خبر داد.
"باندبازی" در سیستم فروش خودرو وجود دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ