مثل یک شکارچی که برای رسیدن بهترین زمان باید به اندازه کافی صبر کند، سردار هم زمان زیادی را گذراند تا بهترین لحظه‌هایش در ترکیب لورکوزن از راه برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فینال کافا ایران در مالکیت و تعداد پاس ها تیمی به مراتب بهتر از میزبان بود و در نهایت مزد برتری خود را با گل سردار آزمون گرفت و قهرمان شد.
بایر لورکوزن با مهاجم ایرانی خود دیدار برابر ولفسبورگ را آغاز می‌کند.
سردار آزمون که در دقیقه ۷۰ در دیدار مقابل فرانفکورت به میدان آمد، در دقیقه 5+90 گل سوم تیمش را به ثمر رساند و این بازی در نهایت با برتری ۳ بر ۱ بایر لورکوزن به اتمام رسید.
فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده است حضور سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در بازی مقابل روسیه مشخص نیست.
سردار آزمون بعد از گلزنی مقابل فرایبورگ خوشحالی خاصی انجام داد.
در شب تساوی ۱-۱ بایرلورکوزن مقابل فرایبورگ، سردار آزمون ۸۶ دقیقه در زمین حضور داشت و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و از «هواسکورد» نمره خوب ۷.۳ گرفت.
در شب تساوی ۱-۱ بایرلورکوزن مقابل فرایبورگ، سردار آزمون ۸۶ دقیقه در زمین حضور داشت و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و از «هواسکورد» نمره خوب ۷.۳ گرفت
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران برنامه کارلوس کی‌روش برای بازی مقابل آمریکا در جام جهانی را تشریح و از چند بازیکن به صورت غیر مستقیم انتقاد کرد.
مهاجم تیم ملی که طی دو بازی اخیر با بدشانسی بزرگی مواجه شده و تیرک‌ها مانع از کامیابی او برای گلزنی شده‌اند، ابراز امیدواری می‌کند مقابل آمریکا به نتیجه مطلوب دست یابند.
سایت ESPN به حرکت عجیب سردار آزمون و شادی او با کارلوس کی‌روش در بازی با ولز کنایه زد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم در بازی بعد در ترکیب اصلی ایران باشم.
سردار آزمون: مقابل ولز ۹۰دقیقه در زمین هستم!
پر‌سپولیس امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم سردار زند ملایر رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون، حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن، زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود
دلیل غیبت مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرن‌لورکوزن آلمان در مصاف با پورتو مشخص شد.
حضور نیم‌ساعته سردار آزمون مقابل بايرن مونیخ
ملی‌پوش ایرانی بایر لورکوزن جزو نفرات ذخیره تیمش برابر اتلتیکو مادرید است.
بایر لورکوزن در حضور تعویضی ستاره ایرانی خود مقابل فرایبورگ شکست خورد.
درچارچوب مسابقات هفته پنجم از رقابت‌های بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۸:۰۰ امروز تیم‌های بایر لورکوزن و فرایبورگ با هم مصاف می‌دهند.
مهاجم ایرانی بایر لورکوزن جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل فرایبورگ است.
قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ انجام شد که گروه C با حضور بارسلونا، بایرن‌مونیخ و اینتر گروه مرگ شد و مهدی طارمی با پورتو مقابل سردار آزمون با بایرلورکوزن قرار خواهد گرفت.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش در دیدار مقابل هوفنهایم است.
عملکرد خیره‌کننده دروازه‌بان آگسبورگ برابر لورکوزن آتش انتقادات از او را خاموش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ