در جریان دیدار سایپا و مس شهربابک، اتفاقات عجیبی روی سکوهای استادیوم پاس قوامین رخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیشب تالیسکا، ستاره النصر بعد از قهرمانی، پرچم النصر را میانه زمین به اهتزار درآورد اما البلیهی، بازیکن الهلال مانع از برافراشته شدن پرچم شد و بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند. النصر با دبل رونالدو در فینال جام باشگاه‌های کشورهای عربی، الهلال را شکست داد و قهرمان شد.
نخستین جنجال و درگیری لیونل مسی در آمریکا پس از درگیری لفظی او با سزار آرائوخو به ثبت رسید.
فرماندار شهرستان صحنه گفت: درگیری اولیه به بهانه اختلاف بر سر قیمت فروش محصول باغ گیلاس آغاز و منجر به زد و خورد می‌شود که با وساطت اطرافیان حل می‌شود.
منابع عراقی از انتشار ویدئویی خبر می‌دهند که نشان می‌دهد نمایندگان مجلس اقلیم کردستان به شدت با یکدیگر درگیر شده و به زد و خورد با یکدیگر پرداختند.
منابع عراقی از انتشار ویدئویی خبر می‌دهند که نشان می‌دهد نمایندگان مجلس اقلیم کردستان به شدت با یکدیگر درگیر شده و به زد و خورد با یکدیگر پرداختند.
الکساندر ماریکوفسکی، نماینده اوکراین ویدیویی را منتشر کرد در حالی که در آن در حال درگیری و زدو خورد با یک مسؤول روسی است و در حاشیه نشست همکاری اقتصادی در منطقه دریای سیاه پرچم اوکراین را باز می‌گرداند.
قربانی جنایت همراه ۳ تن از دوستانش در یک خودرو بودند و عامل جنایت همراه ۲ تن دیگر از دوستانش در خودروی دیگری بودند که مسابقه رالی شبانه بین ۲ خودرو آغاز شد، اما در پایان این مسابقه خیابانی تیم بازنده با تیم برنده وارد درگیری شدند و در حالی که عامل جنایت در حالت عادی نبود ضربات مرگباری را با چاقو به پسر جوان زد.
در دقایق پایانی نیمه اول دیدار سایپا و استقلال خوزستان، حاشیه‌ای عجیب کنار زمین رخ داد.
درگیری عجیب و غریب کادر دو تیم سایپا و استقلال خوزستان لحظاتی باورنکردنی در زمین دستگردی رقم زد.
درگیری و زد و خورد شدید مربیان مس شهربابک در پایان بازی با سایپا به اخراج دو مربی این تیم منجر شده است.
باز هم ریکاردو ساپینتو در متن یک جنجال دیگر؛ جنجالی که شاید بتوان گفت او این بار نقش کمتری در آن داشت.
عربستان سعودی به جای تحریک به فروپاشی، ترجیح می‌دهد به آرامی ایران را بدون درگیر شدن در رویارویی مستقیم نظامی ناکارآمد کند. از آنجایی که تهران به دلیل نوع عملکردش در مقابل جنبش اعتراضی اخیر، اتهامات همکاری با روسیه در اوکراین و برجام احیای شده، با فشار جهانی مواجه است، به نظر می‌رسد رویکرد ریاض کارساز است. محمد بن سلمان می‌خواهد ایران به اندازه‌ای ضعیف باشد که مجبور شود در مورد برنامه هسته‌ای و نفوذ منطقه‌ای خود امتیاز بدهد، اما یک تهران کاملاً بی‌ثبات شده بیشتر از اینکه سودی داشته باشد به عربستان ضربه خواهد زد.
یک بازی بسکتبال در لیگ دسته دوم پورتوریکو، به درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم پایان یافت. در آخرین لحظات پایان بازی خاویر تورس بازیکن آجونتاس به صورت یکی از بازیکنان سالیناس مشت زد. در حالی که بازیکنان هر دو تیم ضربات خود را رد و بدل می‌کردند، هواداران به سرعت به زمین هجوم می‌بردند.
ضد و خورد بازیکنان تیم ملی فوتبال سوئیس و صربستان باعث شد تا این بازی بارها به‌دلیل درگیری از سوی داور متوقف شود.
هواداران آرژانتین و مکزیک در میانه دیدار دو تیم در ورزشگاه لوسیل قطر با هم درگیر شدند و زد و خورد شدیدی روی سکوهای ورزشگاه بین دو گروه اتفاق افتاد.
بین بازیکنان و کادرفنی در لیگ دسته اول کشور درگیری به وجود آمد.
رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به اعتراف متهم به ضربه زدن به عمویش به وسیله چاقو، روز حادثه را این گونه شرح می‌دهد که وقتی قاتل به محل درگیری خانواده اش با همسایه می‌رسد، مقتول که عمویش بوده از ورود متهم به نزاع جلوگیری می‌کند که این شخص در یک زد وخورد یک ضربه چاقو به گردن مقتول زده و از ترس متواری می‌شود.
محمود فکری درباره حواشی دیدار استقلال خوزستان - سایپا و درگیری با فرشاد بختیاری‌زاده توضیحاتی را ارائه داد.
بر اساس اعلام منابع خبری حاضر در دهکده رقابت‌ها در شهر قونیه، برخی از جودوکاران ایران در محل سالن غذاخوری دهکده بازی‌ها با یکدیگر درگیری فیزیکی شدید پیدا کرده‌اند.
شادی گل‌های دو مربی بارها منجر به درگیری بین آنها شد و سرانجام در پایان مسابقه و هنگام دست دادن دو طرف درگیر شدنو و کار به زدوخورد کشید!
خوشحالی تحریک آمیز آنتونیو کونته بعد از گل تساوی تیمش، به یک جنجال بزرگ در دربی لندن منجر شد.
خوشحالی تحریک آمیز آنتونیو کونته بعد از گل تساوی تیمش، به یک جنجال بزرگ در دربی لندن منجر شد.
آن‌ها با هم دوست هستند، اما زد و خورد و خونریزی این مسائل وجود نداشت. متأسفانه فقط می‌خواهند الهامی را بکوبند.
به منظور ایجاد ارتباط دو سویه بین مشتریان با حوزه مدیریت بانک ایران زمین، مدیر امور روابط عمومی این بانک در مرکز ارتباط با مشتریان بانک حضور پیدا خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ