اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنتلی بنتایگا EWB مولینر با ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت، می‌تواند در ۴.۵ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت ۱۸۰ مایل در ساعت دست پیدا کند. سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به خروجی این پیشرانه کمک می‌کنند.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور امروز صبح با فرماندهان ارشد ارتش روسیه در شهر مرزی روستوف دیدار و گفت‌وگو کرده است.
مرسدس بنز EQS ۵۸۰ با ظرفیت ۵ سرنشین از در کمتر از ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و با یک بار شارژ کامل بیش از ۷۰۰ کیلومتر مسیر می‌پیماید.
اولوت آی-اسکای در آزمایش‌ها طی ۸.۶ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند تا ظرفیت باتری طی ۴۵ دقیقه به ۸۰ درصد برسد.
کراس‌اوور U۷۵ Plus، از یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ با حجم دو لیتر بهره می‌برد که توانایی تولید حداکثر ۲۲۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. قدرت تولیدی فوق از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود؛ بنابراین در بخش قوای محرکه، با یک کراس‌اوور قدرتمندتر نسبت به سایر رقبای چینی طرف هستیم که طبق ادعای شرکت سازنده، می‌تواند تنها در ۸.۲ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. گفتنی است وزن خالص این کراس‌اوور نیز حدود ۱۶۸۰ کیلوگرم است.
در این مدت سرعت وزش باد به حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید که علاوه بر افزایش ذرات معلق در هوای منطقه، کاهش دما را به همراه دارد.
یکی از دیپلمات‌های غربی در تهران می‌گوید: «شاید ایران تنها کشوری در جهان باشد که خودرو می‌خرید، سال‌ها آن را ۱۰۰ هزار کیلومتر می‌رانید و سپس آن را به دو، سه یا حتی چهار برابر قیمت اصلی می‌فروشید».
زاهدان- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از ساخت ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی در کشور خبر داد.
وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبرکشی دریایی برای اتصال جزایر همیشه ایرانی خلیج فارس انجام شده است.
وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبرکشی دریایی برای اتصال جزایر همیشه ایرانی خلیج فارس انجام شده است.
خودروی برقی شرکت اسپارک دو رکورد جهانی سرعت را شکست. این خودرو با نام «اول» یا همان «جغد» موفق شد در قسمت یک هشتم مایل رکورد ۱۹۲/۰۲ مایل، معادل ۳۰۹/۰۲ کیلومتر و در قسمت یک چهارم مایل سرعت ۱۹۸/۱۲ مایل، معادل ۳۱۸/۸۵ کیلومتر را ثبت کند. تست سرعت این خودروی برقی در فرودگاه «آلینگتون» بریتانیا انجام شد. جغد در مدت ۱/۷۲ ثانیه می‌تواند به سرعت ۶۰ مایل (نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر) برسد و حداکثر سرعت آن ۲۶۰ مایل است.
Nevera که به تایر‌های قانونی و جاده‌ای میشلن Cup ۲ R مجهز شده بود، توانست تنها در ۱.۷۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ بنابراین از زمان رسمی ۱.۸۵ ثانیه به نقل از Rimac را سریع‌تر بود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: توفان با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سمیرم و دهاقان در جنوب استان اصفهان را درنوردید.
دانشمندان تخمین می‌زنند که پلاسما با سرعت فوق‌العاده‌ای در حال سقوط است. این آبشار‌های پلاسمایی معادل خورشیدی شفق‌های قطبی زمین هستند. این ساختار همان چیزی است که برجستگی تاج قطبی نامیده می‌شود. برجستگی‌های روی خورشید معمولا به شکل شاخک‌های غول‌پیکر پلاسمای داغ هستند که در یک کمان بزرگ به سمت فضا کشیده می‌شوند.
اولین «دوچرخه پرنده» جهان با قیمت بیش از ۵۰۰ هزار دلار، به طور رسمی در ژاپن وارد بازار شد. این دوچرخه که از «جنگ ستارگان» الهام گرفته است، به عنوان «تجلی رویای تحرک هوایی» بشر شناخته و مطرح شده است و بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، سرعت دارد.
«محمد رستگاری» در خصوص آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان به دنبال وقوع طوفان در گفتگو با ایسنا گفت: همانطور که پیش‌بینی شده بود از پیش ظهر امروز شاهد وقوع طوفان در سطح استان بودیم به نحوی که در برخی از شهرستان‌ها سرعت طوفان به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یکصد کیلومتر پروژه ایمن سازی در محور ایذه اجرایی شده است.
چین، قطاری با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت راه‌اندازی کرده است که از هیدروژن به عنوان سوخت استفاده می‌کند.
نماینده سروستان اعلام کرد: مشکل کشور ما، گران کردن قیمت بنزین نیست. کافیست یک تحقیق ساده بشود تا ببینیم زمانی که بنزین را گران کردیم در میزان مصرف مردم، صرفه‌جویی شد یا نه؟ اینکه متوسط به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۱۰ الی ۱۲ لیتر بنزین مصرف می‌کنیم می‌تواند در روند انرژی ما اثر بگذارد یا اینکه مافیای خودرو در ایران را حذف کنیم تا برسیم به خودرو‌هایی با ۱۰۰ کیلومتر کارکرد و سوخت چهار لیتر بنزین تا مصرف بنزین در کشور به یک چهارم برسد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در کل کشور بیش از ۱۰ هزار کیلومتر مسیرهای مختلف زیر ساختی شامل ریلی، آزاد راهی و بزرگراهی در حال اجرا است.
مسئولان رژیم صهیونیستی در نظر دارند در شمال کرانه باختری، دیواری امنیتی به طول ۱۰۰ کیلومتر احداث کنند.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: وقتی تلفن همراه زنگ می‌خورد حواس راننده پرت شده و به سمت گوشی برای پاسخ می‌رود تا بررسی کند چه کسی زنگ زده است؛ در این بین راننده تلاش می‌کند قفل تلفن همراه را باز کند و تلفن را پاسخ دهد؛ همه این فرآیند چقدر زمان می‌برد؟ ۳ ثانیه؟ در این سه ثانیه اگر خودرو ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد خودرو به ازای هر ثانیه مسافتی حدود ۳۰ متر حرکت می‌کند که این ۳۰ متر در ۳ ثانیه می‌شود ۹۰ متر؛ عملا با پاسخ به یک زنگ تلفن همراه خودرو ۱۰۰ متر حرکت کرده و در این مدت خودرو از کنترل راننده خارج شده است.
تا پایان سال توانمندی تزریق ماهواره‌های تا ۱۰۰ کیلوگرم به مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین تثبیت خواهد شد و این مسیر تا رسیدن فناوری بومی تزریق ماهواره‌های چندصد کیلوگرمی ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ