دقایقی پیش دومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همسر الهه محمدی، در اکانت توئیتر خود نوشت: دومین جلسه دادگاه نیلوفر حامدی سه‌شنبه ۳ مرداد و الهه محمدی چهارشنبه ۴ مرداد به ریاست قاضی صلواتی برگزار می‌شود.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
دومین جلسه اعضای ستاد مکه مکرمه به منظور بررسی و پیگیری آخرین امور زائران به ریاست معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت برگزار شد.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی عصر امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزارشد.
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
کمیسیون‌های اقتصادی، اداری و بازرگانی و زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دومین جلسه مشترک خود به بررسی موضوع ارجاعی از صحن مجمع در خصوص سیاست‌های کلی توسعه دریامحور پرداختند.
دومین جلسه فوق‌العاده هیئت دولت برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
دومین جلسه فوق‌العاده هیئت دولت برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
بیست و دومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
دهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
دومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ دقایقی پیش آغاز شد.
مفاد اقدامات تعریف شده در دستورالعمل قرارگاه ایمنی کالبدی شهر تهران در چهارچوب موضوعات تخریب و گود برداری در دومین جلسه کمیته ایمنی شهرسازی و معماری مورد بررسی قرار گرفت.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
رئیس سازمان فضایی گفت: در آستانه برگزاری دومین جلسه شورایعالی فضایی دولت سیزدهم به ریاست رئیس جمهور و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی این شورا هستیم و این جلسه بزودی برگزار می شود.
بروزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌ ۲ هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
بروزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های ۲ هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
بروزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های ۲ هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
به‌روزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های دو هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان بسیجی البرز روز پنجشنبه برگزار شد.
دومین جلسه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان در استان البرز برگزار شد.
در جلسه صحن علنی امروز مجلس بررسی صلاحیت و برنامه‌های صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مجلس پس از استماع سخنان مخالفان و موافقان و همچنین دفاعیات و برنامه‌های مرتضوی با ۱۷۶ رأی، به وی بعنوان دومین وزیر تعاون و کار دولت سیزدهم‌ اعتماد کردند.
دومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی و ۱۹ نفر دیگر از متهمان پرونده به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
گزارش ساخت و سازهای غیرمجاز و ناایمن جدید در دومین جلسه قرارگاه ایمنی کالبدی کلانشهر تهران به ریاست شهردار تهران مورد بررسی قرار گرفت.
دومین جلسه کمیته تخصصی بازتوانی پس از بحران سازمان مدیریت بحران شهر تهران با هدف بررسی بخشی از برنامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود در حوزه بازتوانی پس از بلایا برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ