مفاد اقدامات تعریف شده در دستورالعمل قرارگاه ایمنی کالبدی شهر تهران در چهارچوب موضوعات تخریب و گود برداری در دومین جلسه کمیته ایمنی شهرسازی و معماری مورد بررسی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه های مختلف بررسی بررسی شد.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز گفت: پیامدهای مرتبط و هنوز ناشناخته اقدامات «واگنر» بر جنگ اوکراین باید بررسی شود.
دستگاه امنیت ملی عراق اعلام کرد که الاعرجی به دستور محمد شیاع السودانی، نخست وزیر این کشور به منظور بررسی اقدامات انجام شده برای کنترل مرز‌های ایران و عراق راهی سلیمانیه شده است.
معاون اول رییس جمهور درباره برنامه دولت برای ساماندهی بازار اجاره مسکن گفت: اقداماتی در دولت انجام شده و لایحه نیز در این خصوص در مجلس در دست بررسی است.
بررسی آخرین اقدامات به عمل آمده در تدوین برنامه هفتم توسعه در دستور کار هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
رئیس پژوهشکده سوانح طبیعی با بررسی اقدامات مدیریت بحران در زلزله اخیر ترکیه به موضوع ساماندهی مشکلات این مناطق در حضوروزیر کشور پرداخت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران بررسی دقیق حمله به سفارت را در دستورکار خود قرار داده است و اقدامات قضائی و اطلاعاتی صورت گرفته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران بررسی دقیق حمله به سفارت را در دستورکار خود قرار داده است و اقدامات قضائی و اطلاعاتی صورت گرفته است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت:لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتارها اقدامات پسینی و پیشینی دارد و امید است بررسی آن قبل از سال نو به پایان برسد.
مدیر تیم پرسپوليس با بررسی شرایط اقدامات لازم برای دوری از حواشی این تیم را در اصفهان دنبال می‌کند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور بررسی اقدامات انجام شده در حوزه ثبت اسناد و املاک کشور به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.
شورای عالی فضای مجازی با بررسی حملات سایبری اخیر و اقدامات انجام شده برای مقابله با این حملات، بر تسریع در تشکیل شوراهای فضای مجازی استانی تأکید کرد.
اقدامات ستاد گردشگری شهرداری تهران و موزه ملک در خصوص رونق اماکن گردشگری منطقه ۱۲ مورد بررسی قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمدباقر قالیباف» آغاز شد و بررسی اقدامات و سیاست‌های ارزی دولت در دستور کار قرار گرفت.
نماندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته جاری، طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کنند.
زمانی که اولین بار مالیات عامل پیشرفت و ترقی کشور عنوان شد، مردم آن را یک موضوع سفارشی استنباط کرده باشند یا محصول درک ناصحیح از واقعیات، اما امروز در سطح جهان، این گزاره به اثبات رسیده است.
کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا (سیکا) برگزار شد و موضوعات متنوعی از جمله تبیین برنامه‌های بین‌المللی گردشگری پایدار در پسا کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در حالی مداخله بانک مرکزی کنترل نرخ ارز با انتقاداتی مطرح شده است که بررسی های خبرنگار مهر حاکی است این مداخلات تنها مختص به ایران نیست.
نخست وزیر هندی الاصل انگلیس مدعی شد که ایران پیش از این با توافق هسته‌ای موافقت نکرده است.
معاون وزیر کشور گفت: مقرر شد دستگاه‌های مرتبط با این موضوع، ظرف دو هفته ضمن اعلام آخرین اقدامات صورت گرفته؛ ارزیابی‌های دقیق و کارشناسی در زمینه موانع پیش روی این قانون به عمل آورند.
رئیس کل دادگستری استان فارس در سفر به شهرستان زرین دشت شخصاً روند تکمیل تحقیقات و اقدامات قضایی پرونده نوجوان زرین دشتی را بررسی کرد.
رئیس کل دادگستری استان فارس در سفر به شهرستان زرین دشت شخصاً روند تکمیل تحقیقات و اقدامات قضایی پرونده نوجوان زرین دشتی را بررسی کرد.
اتحادیه اروپا در نظر دارد بررسی موضوع فساد درکشور مجارستان را به طور رسمی پیگیری کند.
مدیرعامل شرکت مترو گفت: از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در بحث مطالعات خطوط جدید شبکه مترو پایتخت، بررسی اثرات احداث هر یک از ایستگاه‌های بر میزان جذب مسافر سایر خطوط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ