رسانه های افغانستان امروز از کشته شدن یک فرمانده ارشد طالبان و زخمی شدن ۴ نفر دیگر در انفجار بمبی در کابل خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان اطلاعات ترکیه (میت) از کشته شدن یک فرمانده ارشد تروریست‌های پ‌ک‌ک در شمال عراق خبر داد.
یک فرمانده ارشد صهیونیستی با اشاره به مناقشات مرزی تل‌آویو با لبنان اذعان کرد که حملات موشکی اخیر جنبش حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی نشان‌دهنده قدرت رزمی بالای حزب‌الله برای نبرد است.
یک رسانه آمریکایی مدعی شد که معاون فرمانده عملیات نظامی روسیه در اوکراین، از پیش مطلع بوده که فرمانده گروه واگنر در حال برنامه‌‏ریزی برای شورش علیه مسکو است.
یک رسانه آمریکایی مدعی شد که معاون فرمانده عملیات نظامی روسیه در اوکراین، از پیش مطلع بوده که فرمانده گروه واگنر در حال برنامه‌‏ریزی برای شورش علیه مسکو است.
در بیان جزییات این توقیف آمده که این لنج باتوجه به اینکه مجوز آن فقط صیادی بود بصورت غیرقانونی تعدادی گردشگر را بصورت مختلط و با پوشش نامناسب و زننده جهت تفریح دریایی سوار کرده بود که تعدادی از خانم‌ها بدون پوشش مناسب در حال شنا و... بودند که توقیف شد.
بر این اساس مجموع حکم حبس صادر شده در مورد متهم ردیف اول (فرمانده سامانه دفاعی تور ام یک) ۱۳ سال حبس تعزیری می‌باشد که اشد مجازات (۱۰ سال حبس) با احتساب ایام بازداشت قبلی قابل اجرا خواهد بود.
در معاونت اطلاعات و عملیات تیپ ۳۱ با دوست دیرینه‌اش شهید «حسین اکبری دنگسرکی» بار‌ها و بار‌ها برای شناسایی به قلب دشمن زد. در همین مرحله بود که افق جدیدی در مقابلش باز شد و او با غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری آشنا شد. آشنایی محمدحسن طوسی و غلامحسین افشردی تنگاتنگ شد تا حدی که بار‌ها و بار‌ها این دو در جلسات مختلف در کنار هم قرار گرفتند.
منابع فلسطینی اعلام کردند: یک مبارز ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.
مرکز اطلاع رسانی هنگ مرزی زابل در استان سیستان و بلوچستان از عذرخواهی فرمانده و مرزبان ارشد درجه یک افغانستان از مرزبان جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
رسانه های افغانستان امروز از کشته شدن یک فرمانده ارشد طالبان و زخمی شدن ۴ نفر دیگر در انفجار بمبی در کابل خبر می دهند.
فرمانده امنیه طالبان در بدخشان افغانستان بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده کشته شد.
اشرف ابراهیم عطوه فرمانده نیروی دریایی مصر صبح امروز شنبه در سفر رسمی وارد سلطان نشین عمان شد.
رسانه های روسیه از زخمی شدن رئیس دولت جمهوری خودخوانده دونتسک و یک فرمانده ارشد روس در بمباران این منطقه توسط نیروهای اوکراین خبر دادند.
رسانه های روسیه از زخمی شدن رئیس دولت جمهوری خودخوانده دونتسک و یک فرمانده ارشد روس در گلوله باران این منطقه توسط نیروهای اوکراین خبر دادند.
لوکا مودریچ، ستاره خلاق تیم ملی کرواسی، نمایش درخشانی در آخرین بازی در جام جهانی داشت.
فرمانده نظامی ارشد آمریکا با تکرار ادعاهای نخ‌نمای رژیم صهیونیستی، ایران را به حمله پهپادی به یک تانکر نفتی در نزدیکی ساحل عمان متهم کرد.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و مسئولین شهرستان ورامین در این ناحیه برگزار شد.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد.
فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به یک شنود گفت: در آمریکا به این جمع‌بندی رسیدند که فشار حداکثری نمی‌تواند آن‌ها را مقابل ایران به پیروزی برساند.
یک فرمانده ارشد نظامی ارتش انگلیس خواستار آمادگی نیروهای نظامی کشورش برای جنگ احتمالی با روسیه شده است.
یک رسانه پاکستانی به نقل از مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان امروز اعلام کرد که «عمر خالد خراسانی» از فرماندهان ارشد تحریک طالبان پاکستان در ولایت پکتیکا کشته شده است.
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.
فرمانده کل سپاه گفت: اینکه دشمن از خطوط مقدم خود که در اعماق ذهن و جغرافیای بشری ایجاد کرده بود در حال عقب نشینی است، یک حقیقت است. باید باور کنیم که بین ما و دشمنان ما یک حالت جزر و مد است. هر گاه که ما مد می‌کنیم، دشمن به حالت جزر عقب نشینی می‌کند. این مساله دائمی و همیشگی بوده و در همه عرصه‌های انقلاب جاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ