سرمربی نیان مشهد تمجید ویژه ای از عملکرد شاگردانش انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که از امیدهای مدال آوری در بازی‌های آسیایی است در حالی تنها با یک مربی عازم هانگژو می‌شود که از یک سهمیه در اختیار دیگر به جا استفاده نشده است.
بعد از آنهمه خستگی و چالش که یحیی را می آزرد چه انگیزه ای این مربی را در پرسپولیس نگه داشته است؟
علی عابدی این بار به عنوان سرمربی تیم زیر 17 ساله‌های زنان رم توانست قهرمان ایتالیا شود.
علی عابدی این بار به عنوان سرمربی تیم زیر 17 ساله های زنان رم توانست قهرمان ایتالیا شود.
اینترمیامی نه تنها بازیکنان سابق بارسا بلکه مربی پیشین این تیم را هم به خدمت می‌گیرد تا عملا تبدیل به شعبه این باشگاه در لیگ آمریکا شود.
تاکنون 10 باشگاه اماراتی مربیان خود را تغییر داده‌اند، وضعیت سه سرمربی نیز نامشخص است و مجیدی تنها مربی فصل بعد است که خیالش بابت ادامه حضور در کلباء راحت است.
تنها استاد بزرگ فعال شطرنج زنان ایران می‌گوید امیدوار است این رشته بیشتر توجه و حمایت شود.
درحالیکه در روزهای گذشته از چندین مربی صاحب‌نام به عنوان نامزدهای جانشینی گراهام پاتر در چلسی یاد می‌شد ولی به نظر می‌رسد این باشگاه تنها دو نفر را در نظر دارد: لوئیس انریکه و زین‌الدین زیدان.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش جالبی به توضیح ویژگی‌ مربی‌های حاضر در این مرحله پرداخته است.
رئیس فدراسیون هاکی گفت: ما در تیم ملی بانوان تحول ایجاد کردیم و تنها منتظر حضور یک مربی خارجی هستیم.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعار‌های عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعار‌های عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعارهای عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
مربی تیم ملی فوتبال ایران که نقش استعدادیاب را هم در این تیم داشت، ضمن دفاع کامل از عملکرد کارلوس کی‌روش در ایران، گفت: مقابل انگلیس در جام جهانی نترسیده بودیم اما مرتکب یک اشتباه شدیم.
مربی کهنه کار کروات معتقد است که بدون توجه به نتایج جام جهانی و رتبه بندی فیفا، ایران هنوز یکی از قدرت های اصلی آسیاست.
حاصل ۶ سال مربیگری در تیم ملی برزیل، تنها یک جام کوپا آمریکا برای تیته بوده است.
چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، ضمن دفاع از سبک بازی دفاعی تیمش گفت که تنها راه صعود به یک هشتم نهایی همین تاکتیک بود.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان تایید کرد که تیمش تمام تلاش خود را در جام جهانی 2022 قطر انجام داده است.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آلومینیوم اراک تنها یک موقعیت گل داشت، گفت: ما در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم که همه را از دست دادیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.
مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.
یکی از مربی هایی که تصور می شد پیش از آغاز لیگ برتر به ایران بیاید، تنها مربی ایرانی حاضر در فوتبال ایتالیاست.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان می‌تواند جذابترین بازی هفته اول باشد، گفت: تفکرات دو مربی پرتغالی به طور حتم در نتیجه بازی تأثیر به سزایی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ