نیان الکترونیک خراسان در مسابقه دور برگشت مرحله پلی‌آف با شکست پیکان تهران انتقام دور رفت این مرحله را از حریف گرفت و مشخص شدن صعود کننده به نیمه نهایی را به بازی سوم کشاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی به سراغ‌شان رفتیم با هم درگیر شدیم ضربه‌ای چاقو به حمید زدیم، اما قصدمان کشتن او نبود و وقتی ازآنجا فرار کردیم او زنده بود بعد به سراغ دوستش رفتیم که در نزدیکی آنجا بود گوشش را بریدیم بعد عکس گوش بریده شده را برای اینکه زورمان را نشان دهیم در پیج استوری خود گذاشتیم.
باشگاه پیکان با انتشار بیانیه‌ای در خصوص انتقال بازی با پرسپولیس به ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
کلهون می‌گوید: «پروژه POWER درحال توسعه پلتفرم‌های استراتوسفری با دیافراگم‌های کوچک با دامنه تقریبی ۱۰۰ کیلومتری بین گره‌هاست. با افزایش اندازه دیافراگم‌ها و حضور در محیط بدون مانعی مثل فضا می‌توان فاصله بین گره‌ها را به ۱۰۰۰ کیلومتری رساند.» درنتیجه شبکه‌ای برای توزیع انرژی به‌وجود می‌آید که مقیاس‌پذیر و در سراسر جهان قابل استفاده است.
طیب نیا گفت:آبهای دریایی عمان گنجینه‌ای بزرگ است که دیگر کشورهای منطقه سالهاست ازآن استفاده می‌کنند و به دلیل راه داشتن به آبهای آزاد فاقد آلودگی است و هیچ خدشه‌ای به محیط‌زیست وارد نمی‌کند.
فولاد این هفته در سیرجان تقابل سختی با گل‌گهر خواهد داشت و به دنبال ادامه روند مثبت خود در لیگ برتر و‌ البته انتقام شکست در دور رفت است.
نیان الکترونیک خراسان در مسابقه دور برگشت مرحله پلی‌آف با شکست سه بر صفر پیکان تهران انتقام دور رفت را گرفت.
مشت گره کرده فنایی در دقیقه نود بازی با پرسپولیس نشان از اشتیاق بالای این مربی به شکست دادن تیم سابقش داشت.
برادر بزرگتر خانواده محمدی نتوانست انتقام شکست برادرش را از کشتی‌گیر آذربایجانی بگیرد و ایران در این وزن صاحب دو نشان نقره و برنز شد.
در مهمترین دیدارهای لیگ برتر والیبال هورسان در جدال با فولاد سیرجان برای قطعی شدن صعود خود تلاش می‌کند و پیکانی‌ها در اندیشه جبران شکست دور رفت مقابل نیان الکترونیک هستند.
تیم فولاد سیرجان ایرانیان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر موفق به شکست نیان الکترونیک خراسان شد و انتقام شکست دور رفت را گرفتند.
امام‌جمعه مشهد با انتقاد از برخی سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی در جریان برودت کم‌سابقه هوا در روز‌های اخیر اظهار کرد: این‌ها خیال می‌کنند که به منافع اقتصادی رسیدند درحالی‌که اگر شما از استیصال و نیاز مردم به دنبال نفع فردی باشید، این پول‌های حرام، بنای زندگی سودجویان فرصت‌طلب را به آتش می‌کشد. علاوه بر این، خناسان سیاسی هم آن‌هایی بودند که قلم‌ها را به دست گرفتند و چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی، علیه مجاهدان خدمت به مردم و عناصر مخلص و فداکار به ملت، دست به کار شدند. این‌ها با این بدگویی‌ها و تمسخر‌ها سعی داشتند تا از نظام انتقام بگیرند، اما بدانند که آن‌ها جز عاملان استکبار جهانی، چیز دیگری نیستند.
تیم والیبال سایپا در لیگ برتر یک بار دیگر مغلوب راه‌یاب ملل مریوان شد و نیان الکترونیک خراسان شکست دور رفت لیگ برابر پاس گرگان را جبران کرد.
بحث انتقال جهانبخش به صدرنشین سوپرلیگ یونان، سوژه گفتگوی سایت معروف یونانی با سردبیر ورزش سه شد.
گروهی از تماشاچیان قطری در بازی امشب آلمان و اسپانیا به حرکت چند روز پیش بازیکنان آلمان در اعتراض به میزبانی قطر واکنش نشان داده و به بهانه مسوت اوزیل به آلمان اعتراض کردند.
اسطوره فوتبال قطر و بازیکن سابق تیم ملی این کشور معتقد است دوره فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی این تیم به پایان رسیده و فوتبال قطر باید مسیر تازه ای را آغاز کند.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
رئیسی خاطرنشان کرد: تجربه نشان می دهد دشمنان ایران، انتقام استیصال و به سنگ خوردن تیرهایشان در ایجاد انشقاق در صفوف متحد ملت و پیشرفت کشور را با خشونت و ترور می‌گیرند.
مشهد ـ مجری مطالعات طرح انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور گفت: نیاز آب صنایع در مشهد و حاشیه این شهر بیش از ۹۰ میلیون متر مکعب است.
جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و اعلام شد تا پایان سال ۱۴۰۳، آب مورد نیاز صنایع و معادن به اصفهان خواهد رسید.
نخستین برد کشتی آزاد ایران مقابل آمریکا در بلگراد ۲۰۲۲ منجر به کسب نخستین نشان طلا برای کشورمان شد. کامران قاسم‌پور با وجود ضربات ناجوانمردانه و حرکات خطای کاکس آمریکایی، او را مغلوب قدرت و غیرت و تفکر خود کرد.
اولین برد کشتی آزاد ایران مقابل آمریکا در بلگراد ۲۰۲۲ منجر به کسی نخستین نشان طلا برای کشورمان شد. کامران قاسم‌پور با وجود ضربات ناجوانمردانه و حرکات خطای کاکس آمریکایی، او را مغلوب قدرت و غیرت و تفکر خود کرد
«پس از تلاش اخیر جهت ترور الکساندر دوگین که در نهایت به ترورِ دختر وی ختم شد، بر میزان اهمیتِ الکساندر دوگین افزوده می شود. در این چهارچوب، ملی گرایانِ روسی خواستار انتقام جویی شده اند با این حال با توجه به اینکه به نظر می رسد کرملین هیچ حد و مرزی را برای خود و عملیات نظامی اش در اوکراین به رسمیت نمی شناسد، بعید است که نظام سیاسی روسیه اقدامی ورای رفتارهای نمادین از خود نشان دهد.»
روزنامه کیهان نوشت: «حمله به سلمان رشدی نشان داد که انتقام از ارتکاب کنندگان جرم و جنایتکاران در خاک آمریکا کار سختی نیست و بعد از این ترامپ و پمپئو بیشتر احساس خطر خواهند کرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ