معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر گفت: بودجه کافی برای آموزش همگانی نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید کاظم دلخوش اباتر، عضو کمیسیون قضایی مجلس، درباره بررسی لایحه حجاب و عفاف در مجلس به تابناک، توضیح داد: ۱۵۰۰ پیشنهاد دیگر از سوی نمایندگان برای تکمیل این لایحه مطرح شده است؛ ضمن آنکه بررسی بر اساس اصل ۸۵ نیز توصیه شده است، زیرا در حال حاضر مجلس درگیر بررسی بودجه و برنامه هفتم توسعه است و زمان کافی برای پرداختن به این لایحه را ندارد.
سید کاظم دلخوش اباتر، عضو کمیسیون قضایی مجلس، درباره بررسی لایحه حجاب و عفاف در مجلس به تابناک، توضیح داد: ۱۵۰۰ پیشنهاد دیگر از سوی نمایندگان برای تکمیل این لایحه مطرح شده است؛ ضمن آنکه بررسی بر اساس اصل ۸۵ نیز توصیه شده است، زیرا در حال حاضر مجلس درگیر بررسی بودجه و برنامه هفتم توسعه است و زمان کافی برای پرداختن به این لایحه را ندارد.
سید کاظم دلخوش اباتر، عضو کمیسیون قضایی مجلس، درباره بررسی لایحه حجاب و عفاف در مجلس به تابناک، توضیح داد: 1500 پیشنهاد دیگر از سوی نمایندگان برای تکمیل این لایحه مطرح شده است. ضمن آنکه بررسی بر اساس اصل 85 نیز توصیه شده است زیرا در حال حاضر مجلس درگیر بررسی بودجه و برنامه هفتم توسعه است و زمان کافی برای پرداختن به این لایحه را ندارد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شرکت ایران خودرو اقدامات خوبی را در راستای بهبود کیفیت محصولات در دستور کار خود قرار داده است و کاهش شکایات کیفی از محصولات این شرکت بیانگر از ارتقای کیفیت خودروها است.
ممکن است اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد تابستان امسال 13 بازیکن را کنار بگذارد تا بودجه کافی برای خرید بازیکن را داشته باشد.
ممکن است آرسنال یازده بازیکن خود را در تابستان پیش رو بفروشد تا بودجه کافی را برای خرید بازیکن جدید در اختیار میکل آرتتا، مربی تیم بگذارد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۳۰ دستگاه باید نقش فرهنگی و تبیینی در حوزه عفاف و حجاب انجام دهند که با وجود آنکه بودجه به آنها می‌دهیم اما در این جهت حرکت نکرده اند.
به جرأت می‌توان گفت که ظرفیت‌های پیش‌بینی‌شده در قوانین بودجه سنواتی و نیز برنامه‌های توسعه پنج‌ساله هم برای عبور کم‌هزینه صنعت برق از این بحران ناترازی چند ساله کافی است.
دولت موجود فاقد نظریه اقتصادی است، بدترین کار‌های دولت‌های قبل را تکرار می‌کند، بدون اینکه به تبعات آن‌ها واقف باشد. در این مدیریت حداقل‌های صلاحیت علمی و حرفه‌ای اداره اقتصاد کشور دیده نمی‌شود. برای اثبات این ادعا کافی است که آقای رئیسی توضیح دهند که چگونه می‌خواهند تورم را کنترل کنند و چرا تاکنون نتوانسته‌اند؟ شما که نفت را به اندازه دوران برجام می‌فروشید، چرا دنبال مولدسازی و فروش مدرسه و زمین و... هستید تا قدری کسری بودجه را تخفیف دهید؟ چرا دنبال غرق کردن بانک‌ها در پرداخت اعتبار برای مسکن‌های وعده داده شده هستید.
ارشیا مصدقی معتقد است بودجه فدراسیون دوومیدانی کفاف ورزشکاران این رشته را نمی‌دهد و نمی‌توانند در مسابقات رسمی مدال‌آوری کنند.
معلولان این روزها تجمعات متعددی در اعتراض به مشکلات معیشتی و تخصیص نیافتن بودجه کافی برای سازمان بهزیستی، تجمعات متعددی برگزار کرده‌اند که در آخرین تجمع خود مقابل سازمان برنامه و بودجه به صورت نمادین و در اعتراض به بی‌توجهی مسئولان به خواسته‌های آن‌ها، در این سازمان را گل گرفتند!
رضا انجم شعاع گفت: سهم بودجه محیط زیست از کل بودجه عمومی در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ دو دهم درصد است. درواقع میزان بودجه پیشنهادی محیط زیست با رشد خیلی جزئی همراه بوده است و باز هم توجه کافی به بودجه محیط زیست نشده است و باید تلاش بیشتری در این زمینه شود.
عضو کمیسیون عمران گفت: برای به پایان پروژه های عمرانی بودجه ای که در نظر گرفته شده کافی نبوده و بهتر است که بخش خصوصی برای جبران وارد شود.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر نمایندگان مخالف بررسی چند دوازدهمی لایحه بودجه سال آینده کل کشور هستند، گفت: معتقدیم زمان کافی برای بررسی لایحه بودجه 1402 و لایحه برنامه هفتم توسعه وجود دارد و در این زمینه خلاء قانونی نداریم.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: عدم تخصیص بودجه کافی به هلال‌احمر، این نهاد را با بحران ناتوانی در پاسخ به سوانح و بحران‌ها مواجه می‌کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: متأسفانه هنوز برای مجلس مشخص نیست که فرمانده اقتصادی دولت کیست؟ و متاسفانه سازمان‌هایی نظیر برنامه و بودجه، معاون اول و معاون اقتصادی و افراد متعددی تصمیم‌گیری می‌کنند. باید برای مجلس مشخص شود که آیا آقای دکتر صالح آبادی بر اساس قاعده «اذن در شیء اذن در لوازم آن است» اختیار کافی در حوزه سیاست‌های ارزی دارد یا خیر؛ گاهاً شنیده می‌شود در جا‌های دیگری نظیر کمیته مداخلات ارزی تصمیماتی گرفته می‌شود و ایشان صرفا مجری است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قدرت حفظ ارزش پول ملی را دارد و به اندازه کافی دلار در اختیار داریم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چه کاری مهمتر از پیگیری اجرای قانون وجود دارد؟ نمی‌شود مجلس کار نظارتی خود را بر روی زمین بگذارد. این رفتار اصلا درست نیست و آقای میرکاظمی باید در جلسه امروز حضور پیدا کنند.
صادق صادقی در مورد محرومیتش که به نظرش سخت گیرانه بوده توضیحاتی می دهد.
غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب که ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولید و صادرات محصولات جدید و باکیفیت برخوردار است، در این رابطه مشارکت با شرکای خارجی به شرط انتقال تکنولوژی را مثبت ارزیابی کرد.
گزارشگر ویژه سازمان ملل که در جریان سفر به ایران با غلامحسین شافعی نیز دیدار کرده بود، با استناد به گزارش‌های اتاق ایران، اعلام کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران، نقض آشکار حق دسترسی مردم به غذای مناسب و کافی بوده است.
سفرهای دور و نزدیک که لابد حق ماموریت ارزی و سایر مخارج را هم بر دوش کمیته ملی المپیک می‌گذارد، نهادی که مدام از کمبود بودجه در رنج بوده و برای بسیاری از نیازهای حرفه‌ای ورزشکاران پاسخ کافی و مثبتی ندارد.
نخست وزیر سابق انگلیس خواستار اختصاص بودجه اضطراری برای جلوگیری از فقر شدید زمستانی شد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران علت اختلال در اینترنت و خطوط تلفن ثابت و سیار را آتش سوزی تعدادی از خطوط ارتباطی در شرکت مخابرات منطقه ۸ تهران اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ