واکنش پیروانی به درخواست خروج پرسپولیس از پایتخت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی فصل را با برد شروع کرد اما در شبی که تیمش در میان سکوهای ویرانه آزادی و بدون حضور تماشاگران بازی می‌کرد.
سازمان لیگ فوتبال هنوز موافقت خود نسبت به حضور تماشاگران برای بازی نخست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را دریافت نکرده است.
در فاصله نیم ساعت تا شروع بازی پرسپولیس - استقلال، تعداد تماشاگران از 60 هزار نفر نیز بالاتر رفته است.
سرپرست استقلال می‌گوید در بازی های گذشته تعداد تماشاگران بیشتر از بلیت فروشی بوده و در بازی دربی نیز به خاطر ازدحام جمعیت جلوی در ورزشگاه این اتفاق می‌افتد.
مدیر ورزشگاه آزادی گنجایش ظرفیت تماشاگران برای بازی فینال جام حذفی بین دو دیدار استقلال و پرسپولیس را در حدود ۵۰ هزار نفر عنوان کرد.
با وجود تکذیب موافقت باشگاه استقلال با میزبانی ورزشگاه آزادی از بازی پیکان - پرسپولیس در حضور تماشاگران، سرپرست مدیرعاملی آبی‌پوشان صورتجلسه شورای تامین را امضا کرده و به طور رسمی با تصمیم گرفته شده موافقت کرده است.
دومین بازی تیم ملی هم در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران زن همراه بود.
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه پنجشنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی روسیه رفت که این بازی یک بر یک مساوی شد. تماشاگران زن نیز در این بازی حضور داشتند.
پس از شنیدن سوت پایان بازی توسط داور ازبک، اعضای تیم ملی به سمت تماشاگران حاضر در استادیوم‌ برای تشکر رفتند.
مربیان برزیلی تیم پرسپولیس تماشاگران ویژه بازی ایران و روسیه بودند.
والری کارپین سرمربی روسیه در حاشیه تمرین این در ورزشگاه آزادی گفتگویی را انجام داد و تیم ملی ایران را بهترین تیم آسیا توصیف کرد.
پرسپولیس خواهان برگزاری بازی با سپاهان با حداکثر تعداد تماشاگران در ورزشگاه آزادی شده است
پرسپولیس خواهان برگزاری بازی با سپاهان با حداکثر تعداد تماشاگران در ورزشگاه آزادی شده است.
به نظر می رسد بازی فردا پرسپولیس مقابل هوادار بدون تماشاگران زن برگزار شود.
اسقلال – ملوان در روزهای پایانی هفته جاری در استادیوم آزادی تهران و شاید در حضور تماشاگران برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته دوم دور گشت خواهند بود.
دلایلی چون شیوع ویروس کرونا، آلودگی هوا ، خطرات پوسیدگی ورزشگاه آزادی، آماده نبودن زیرساخت برای ورود بانوان و ملاحظات امنیتی چندماه اخیر ، به عنوان دلایل منع حضور تماشاگران در استادیوم‌ها مطرح شده بود.
ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران سرخابی میزبان بازی شهرآورد است.
در بازی اخیر که روز جمعه برگزار شد، تماشاگران ایرانی اجازه حضور در سالن را نداشتند؛ ولی در عوض، فضا برای حضور تماشاگران چینی فراهم شده بود تا آن‌ها سالن ورزشگاه آزادی را از آنِ خود کنند. ورزشگاه‌های ایران از زمانی که اعتراضات نسبت به مرگ مهسا امینی شکل گرفته، بدون حضور تماشاگر شده و بازی‌ها در بیشتر سطوح سوت و کور برگزار می‌شود.
دیدار ایران - نیکاراگوئه اگرچه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما خبرنگاران می‌توانند با حضور در استادیوم آزادی این بازی را رصد و گزارش کنند.
تعدادی از داوران زن فوتبال ایران بازی پرسپولیس و تراکتور را از نزدیک تماشا کردند.
در بازی قبل از پیکان از سوی باشگاه استقلال به ما گفتند به دلیل رفتار‌هایی که تماشاگران زن پرسپولیسی داشته و عکس‌های زیادی از آن‌ها منتشر شده، دستور داده‌اند تا زنان به طبقه دوم ورزشگاه آزادی بروند تا زیاد در دید عکاسان قرار نگیرند
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر و وارد ورزشگاه شدند. حضور تماشاگران زن در بازی هایی لیگ برتر اتفاقی بی سابقه و تاریخی به حساب می آید.
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر شده اند و منتظر ورود به ورزشگاه هستند.
با قرارگیری بازی استقلال - مس روی سامانه بلیت‌فروشی مشخص شد که جایگاه زنان برای حضور در ورزشگاه آزادی در ضلع غربی ورزشگاه و سمت جنوبی جایگاه ویژه (زیر جایگاه خبرنگاران) خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ