فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: از اوایل انقلاب با تمام محدودیت‌ها امید به آینده و موفقیت زیاد بود و امروز کشورهای بزرگ محتاج ایران هستند؛ زیرا رو به جلو حرکت کردیم و به کم قانع نبودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه سوئد امروز اعلام کرد: قصد دارم به کشورهای اسلامی سفر کنم.
دولت روسیه امروز ممنوعیت‌‎های جدید وارداتی علیه کشورهای غیردوست که از سوی «میخائیل میشوستین» نخست‌وزیر تدوین شده است را رسانه‌ای کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز در تراز کشورهای پیشرفته در بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در حوزه پزشکی قانونی هستیم و این در شرایطی حاصل شد که مستکبران تحریم‌های به زعم خود فلج‌کننده اعمال کردند.
وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد: آماده بررسی پیشنهادات کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین هستیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت توجه به حوزه تجارت خارجی گفت: امروز در سایه تعامل گسترده دولت با همسایگان و کشورهای منطقه، سطح و حجم روابط خارجی کشورمان در حال افزایش و لازم است شرایطی فراهم شود که در این بازار بزرگ حضور فعال و موثری ایفا کنیم.
رهبر انقلاب با اشاره به مشکلات کشورهای اسلامی از جمله جنگ و اختلاف و درگیری، وابستگی، فقر، و نبود پیشرفت علمی گفتند: اگر به فرمان قرآنیِ «وحدت حول ریسمان الهی» عمل شود، جهان اسلام با حدود دو میلیارد جمعیت و برخورداری از مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی جهان می‌تواند در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از کشورهای اروپایی و اوکراین در جهت موفقیت در سیاست‌ های خود استفاده می‌ کنند.
وزیر خارجه روسیه امروز در نشست گروه چشم انداز «روسیه- جهان اسلام» تصریح کرد: تقویت روابط خوب با کشورهای جهان اسلام از اولویت‌های مسکو است.
کاخ الیزه امروز در بیانیه ای از آغاز سفر «ماکرون» به کشورهای آفریقایی از چهارشنبه آینده خبر داد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: از اوایل انقلاب با تمام محدودیت‌ها امید به آینده و موفقیت زیاد بود و امروز کشورهای بزرگ محتاج ایران هستند.
امروز چهارشنبه یک هیئت از نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه اروپا در راستای تاکید بر لزوم حفظ وضعیت حقوقی و تاریخی مسجدالاقصی، از این مکان مقدس اسلامی بازدید می کند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید کشورهای غربی تا به امروز به نام کمک به اوکراین، میلیاردها دلار سلاح به این کشور ارسال کرده اند.
دکتر صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیار اشتباه بزرگی است که امروز به دلیل اینکه به چین نفت می‌فروشیم و بسیاری از کشور‌های دیگر از ایران نفت خریداری نمی‌کنند، عکس العمل جدی نسبت به اظهارات رییس جمهور چین درباره تمامیت ارضی جمهوری اسلامی نداشتیم و ضروری است که رییس جمهور و وزارت خارجه جبران کنند و به صورت جدی به چین تذکر دهند.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی در ایروان پایتخت کشور ارمنستان گفت: خطر نفوذ شبه نظامیان به خاک کشورهای سازمان پیمان امنیت جمعی نیز همچنان بالا است.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای از ممنوع الورود کردن نمایندگان بیشتری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به این کشور در واکنش به اقدامات غیردوستانه بروکسل خبر داد.
رئیس شورای اروپا امروز در مصاحبه ای اذعان کرد: کشورهای اروپایی به رقابت تسلیحاتی وارد شده‌اند.
معاون وزیر خزانه داری آمریکا امروز در نشست مشترک مقام های ۳۲ کشور اعلام کرد: کشورهایی که به روسیه مهمات بدهند را تحریم می‌ کنیم.
وزیر دفاع بلاروس امروز در سخنانی فاش کرد: کشورهای ناتو آماده جنگ هستند.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز در سخنانی تهدید کرد: حمله به زیرساخت‌های کشورهای عضو ناتو با پاسخی قاطع مواجه می‌شود.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز در سخنانی تهدید کرد: حمله به زیرساخت‌های کشورهای عضو ناتو با پاسخی قاطع مواجه می‌شود.
رئیس جمهور ترکیه امروز در نشست خبری مشترک با همتای صربستانی خود تصریح کرد: کشورهای غربی سلاح های ضایعاتی‌شان را به اوکراین می فرستند.
مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های کشورهای اسلامی امروز چهارشنبه دوم شهریور با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
تیم ملی بانوان امروز با شگفتی آفرینی راهی فینال مسابقات کشورهای اسلامی شدند
امروز روابط اقتصادی میان کشورهای حاشیه خلیج فارس با چین بسیار بیشتر از روابط تجاری با ایالات متحده آمریکا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ