الفیصلی عربستان با استفاده از ۳ بازیکن خارجی مقابل فولاد در لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین اثر تاریخی روستای افجه، قصر ناصری است؛ قصری که گفته می‌شود توسط اعتمادالدوله، صدراعظم ناصرالدین شاه قاجار در شمال روستای افجه ساخته شد. تاریخدانان می‌گویند که ناصرالدین شاه هر سال برای مراسم خاصی در روز مشخصی راهی این قصر در روستای افجه می‌شده است. البته امروز چیز زیادی از این بنای دوره قاجار به جا نمانده و آنچه از آن با عنوان قصر ناصری روستای افجه نام می‌بریم، درواقع پی قصر، دیواری به ارتفاع ۵متر و طول یک متر و انبوهی از آجر‌های قرمزرنگ است.
اسطوره بوکس جهان برای هدایت فرانسیس نگانو در مهم‌ترین مسابقه سال در ریاض اعلام آمادگی کرد.
مهم‌ترین معضل استقلالی‌ها در فصل پیش‌رو بحران جدی مالی ناشی از تصمیمات شتابزده در گذشته است.
در گرند کنیون‌ای تی ۴اکس‌ای ئی وی ادیشن تنظیمات حداکثری روی ئی سی یو انجام شده تا میزان خروجی به ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور به ۵۸۳ نیوتن متر برسد.
وبگاه «آرتی» روسیه نگاهی به مهم‌ترین محورهای مواضع پوتین در پی تهاجم صبح امروز پهپادهای رزمی کی‌یف به پایتخت روسیه پرداخته است.
مشکلات مستأجران و نبود بلیت هواپیما وتوافق ریلی ایران و روسیه از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.
علاوه بر چابکی، گستره تسلیحات مورد استفاده فالکروم از نقاط قوت آن بود که موشک آر ۷۳ با هدایت مادون قرمز از مهم‌ترین آن‌ها بود. این موشک با دوربینی که روی کلاه خلبان نصب می‌شد، هدف‌گیری و شلیک را ممکن می‌کرد.
مهم‌ترین قسمت در کوادکوپتر اوکراین، به مهمات آن مربوط می‌شود. این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، اما برخی منابع گفته‌اند که کوادکوپتر سه بعدی و انتحاری اوکراینی‌ها، به نوع بهبود یافته‌ای از نارنجک‌های دستی (موسوم به RKG-۳) مجهز شده است.
روی کاغذ و با توجه به اختلاف سطحی که بین تیم ملی ایران و انگلیس وجود دارد بدیهی است که انگلیس از پیش برنده باشد، ولی مسئله اینجاست که ایران فاکتور مهمی در اختیار دارد که می‌تواند با بهره‌بردن از آن، امیدوار باشد معادلات را به هم بزند: کارلوس کی‌روش
روز شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
روز جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
روز سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
روز یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
روز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
روز جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
روز دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
روز یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
روز شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
روز جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
روز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
روز گذشته سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ