این آرایشگران علاوه بر زلزله زده‌ها، خدمات خود را به نیرو‌های امدادی و امنیتی ارتش و پلیس نیز ارائه می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک داوران بازی پرسپولیس در هفته اول در حساس‌ترین مسابقه فصل قضاوت می‌کنند.
روزنامه اسپورت می‌گوید در مذاکرات بارسا و سیتی برای انتقال ژوائو کانسلو به بلوگرانا تغییری ناگهانی رخ داده و این مدافع پرتغالی به بارسا منتقل خواهد شد.
برای نخستین بار در ایران مسابقات فوتبال جام تلاش 2023 که در آن تیم‌های شهرستان‌های فارس و هرمزگان حضور دارند، از کمک داور ویدئویی (VAR) استفاده خواهد شد.
یکی از معضلات کشور در حوزه محصولات راهبردی این بود که اطلاعات دقیقی نسبت به سطح زیرکشت محصولاتی مثل گندم، جو، برنج و… وجود نداشت که قراراست ماهواره خیام در این باره یاری گر بخش کشاورزی باشد.
مدیر تیم فوتبال تراکتور یک نظر کارشناسی داوری از بازی با سپاهان عنوان کرد.
اخیرا نحوه استفاده ما از داده‌ها برای مراقبت‌های بهداشتی، استفاده از پهپاد‌ها در درگیری‌های نظامی و برای غلبه بر شانس‌های شرط بندی تقریبا غیرقابل حل در رویداد‌های ورزشی آغاز شده است.
یزد- خواننده کشوری با اهدای ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادی محکومان مالی غیرعمد استان یزد، هدف از این کار را خشنودی امام حسین(ع) عنوان کرد.
آمریکا ۳۴۵ میلیون دلار کمک نظامی از ذخایر نظامی خود به تایوان کمک خواهد کرد.
حتی اگر سرماخوردگی از بین رفته باشد، آب لیمو می‌تواند به سرعت بخشیدن به بهبودی کامل کمک کند و گلودرد را تسکین دهد.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز از ارائه کمک نظامی ۴۰۰ میلیون دلاری جدید این کشور به‌اوکراین شامل سیستم‌های ضدزره جاولین، هواپیماهای بدون سرنشین هورنت و سامانه موشکی «ناسماس» خبر داد.
حمید رجبی، کمک باسابقه جواد نکونام در فولاد حالا مسیری متفاوت از سرمربی آبی ها را در پیش خواهد گرفت.
این نمونه خاک، LZS-۱ نام دارد و جدیدترین نمونه از سنگپوش شبیه‌سازی شده ماه است که در کیفیت‌های متفاوتی وجود دارد و برای کمک به ناسا و دیگر آژانس‌های فضایی دنیا برای آماده‌سازی هرچه بیشتر برای ماموریت‌هایشان به ماه، ساخته می‌شود.
از شما دعوت می‌کنیم تمرکز و قدرت حل مسأله‌ی خود را با معما‌های زیر بسنجید. برای حل این معما‌ها باید خوب دقت کنید و از نبوغ خود برای فکر کردن به شکلی نامتعارف کمک بگیرید. هدف درست کردن هر یک از معادلات از طریق جا به جایی چوب کبریت‌ها است؛ بنابراین ابتکار و تدبیر خود را یافتن پاسخ به کار گیرید.
در این مرحله چشم ایران به نشست دوره‌ای شورای حکام است. هرچند که تفاهم صورت گرفته با نگاه کلان‌تر شکل‌گیری فضای مناسب به منظور آغاز دور جدیدی از همکاری فنی میان ایران و آژانس برای حل و فصل اختلاف‌ها و کمک به فضاسازی برای مذاکرات سیاسی احیای برجام صورت گرفته، اما ایران چشم انتظار نتیجه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است. صدور قطعنامه یا بیانیه و لحن و متن هر کدام از این موارد می‌تواند با واکنش متفاوتی از سوی ایران منتهی شود.
برای کمک به کنترل شدت و فرکانس برخی از نشانه‌های بیش فعالی، تاکید متخصصان بر تمرکز والدین روی تغذیه کودکان است. اما قبل از ارائه لیست خاص غذایی برای مبتلایان به بیش فعالی باید این نکته را تاکید کرد که واکنش هر کودک به مواد غذایی خاص، متفاوت است.
در روز‌های اخیر انتشار تصاویر متفاوتی از شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان در شبکه‌های اجتماعی مشخص کرد که او برای کمک به مناطق زلزله زده خوی رفته است.
ادعای کمک ایران به روسیه در جنگ اوکراین از سوی طرف غربی مطرح شده و مقام‌های ایرانی بار‌ها تاکید کرده اند که سیاست بی طرفی خود را در این جنگ حفظ کرده‌اند. با وجود تکذیب ایران، طرح این ادعا علیه تهران به طرح مباحث سیاسی و حقوقی بسیاری منتهی شده که بعضا ضد و نقیض هم هستند. انتشار این نگاه حقوقی در روزنامه صرفا برای آشنایی مخاطبان با دیدگاه‌های متفاوت است و محتوای آن مورد تایید روزنامه نیست.
بین ۱۰ تا ۳۵ درصد از کل کالری شما باید از منابع پروتئین تامین شود. این عدد بسته به ترکیب بدن، سلامت، سطح و نوع فعالیت و اهداف شما متفاوت است. خوردن پروتئین کافی روزانه برای تامین نیاز‌های بدن ضروری است. پروتئین به بدن شما کمک می‌کند تا تعادل مایعات را حفظ کند، بافت‌ها را بسازد و ترمیم کند، مواد مغذی را حمل کند و سایر عملکرد‌های حیاتی را فراهم کند.
امیرآبادی فراهانی گفت: ایران یک ریال هم به عراق کمک نکرده است، صادرات نفت در عراق به ۴ میلیون بشکه نفت رسیده در نتیجه آن‌ها به کمک ما نیاز ندارند. اما مسئله سوریه متفاوت است؛ شما می‌بینید که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها هربار چندین میلیارد دلار به اوکراین کمک می‌کنند.
اسرائیل سالانه ۸/ ۳میلیارد دلار کمک نظامی آمریکا دریافت می‌کند و بایدن این کمک را در سال گذشته یک‌میلیارد دلار افزایش داد. کارشناسان خاطرنشان کردند که انتقاد از اسرائیل همچنان هزینه سیاسی بالایی در ایالات متحده دارد؛ درحالی‌که رئیس جمهور بایدن موضع ایدئولوژیک خود را به‌عنوان یک «صهیونیست خودخوانده» تبلیغ می‌کند.
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم در پایان فصل بین هفت تیم بالای جدول حضور خواهد داشت.
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم در پایان فصل بین هفت تیم بالای جدول حضور خواهد داشت.
علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهنمایی و رانندگی تهران در این باره اظهار کرد: امسال با سال‌های قبل متفاوت است، به دلیل اینکه ۲ سال قبل مدارس حضوری نبوده و امسال شرایط متفاوت است. باید سازمان‌ها به هم کمک کنند تا بی نظمی‌ها به حداقل برسد و خدمات رسانی‌ها بیشتر شود.
این پروژه برای کمک به بازدیدکنندگانی که نمی‌توانند به برنامه گردشگری فضایی جف بزوس یا ایلان ماسک دسترسی داشته باشند، فرصت خوبی را برای تجربه متفاوت از گردشگری فضایی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند برای رزرو یکی از ۳۰۰ اقامتگاه لوکس و خصوصی این سازه که " ویلا‌های آسمانی" نام دارند و در بخش بالایی دایره مانند ساختمان اصلی قرار خواهند گرفت، برنامه‌ریزی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ