مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن گفت: باید از باخت به تیم ماینتس عبور کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه مجلس جایی برای آزمون و خطا نیست،گفت: اگر قرار باشد ۲۹۰ سردار حکمرانی در مجلس وجود داشته باشد، این سرداران باید سلسله مراتب را طی کرده باشند. دوره ماندگاری هرکس در مجلس بیشتر باشد، برای مجلس مفیدتر است.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
نگرانی این است که آیا تیم دوم ایران از بردن تیم دوم افغانستان اطمینان خاطر نداشت؟ قلعه‌نویی در روزی که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، ستاره‌های فوتبال ایران را از ابتدا در ترکیب قرار داد، حتی حاضر نشد به بازیکنان جدیدی که به تیم ملی دعوت کرده؛ از‌جمله شهاب زاهدی و علی علیزاده در این دیدار بسیار ساده، چند دقیقه‌ای بازی دهد. آیا قلعه‌نویی نگران آن است که نتایجش از همین ابتدا با واکنش منتقدان همراه شود؟
نشریه بیلد آلمان مدعی شد المپیک مارسی همچنان پیگیر جذب سردار آزمون است و باشگاه بایر لورکوزن مخالف جدایی مهاجم ایرانی خود نیست.
بایر لورکوزن به روند فوق‌العاده‌اش طی دو ماه و نیم اخیر پایان داد و مقابل کُلن شکست خورد.
در شب تساوی عجیب یونایتد مقابل سویا با دو گل به خودی، تیم بایر لورکوزن با پاس سردار آزمون از باخت در لیگ اروپا فرار کرد.
سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم بایر لورکوزن در هفته بیست و هفتم بوندس لیگا برای بایر لورکوزن گلزنی کرد.
سرمربی تیم‌ملی درباره کمک پرتغالی که قرار است به کادر فنی اضافه شود بیان کرد: کمک که نه، باید بگوییم همکار. می‌خواهیم همکار خارجی بیاوریم که فوتبال آسیا را ترجیحا بشناسد. ما اسامی‌ای را به دپارتمان بین‌الملل تا آقای قلی‌زاده پیگیری کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه اعلام کرد که این تیم در بازی تدارکاتی مقابل ایران باید مراقب سردار آزمون باشد.
ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایر لوروکوزن تاکید کرد که سردار آزمون شرایط بسیار خوبی در نوک خط حمله این تیم دارد و گزینه اول او از بین سه گزینه دیگر است.
ملی‌پوش ایرانی بایر لورکوزن دو هفته دیگر باید خود را آماده یک رقابت حساس اروپایی کند.
باید سردار را در نیم‌فصل دوم در بندر مارسی ببینیم. دوره حضور آزمون در بوندس‌لیگا کابوس وار به پایان رسید و او هیچ گل رسمی به ثمر نرساند.
سردار آزمون با انجام تمرینات فشرده، خود را برای آغاز دوباره بوندس لیگا آماده می کند.
مهاجم ایرانی بایر لورکوزن در جریان برتری تیمش مقابل ونتزیا ایتالیا به میدان رفت.
به نظر می‌رسد سردار آزمون مشکل خاصی برای جدال با آمریکا نداشته باشد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن فعلا اجازه همراهی تیمش را در مسابقات رسمی ندارد.
مدیر برنامه سردار آزمون آخرین وضعیت مصدومیت مهاجم تیم ملی ایران و احتمال غیبتش در جام جهانی قطر را اعلام کرد.
باید سه امتیاز بازی با شالکه را کسب کنیم. اگر لورکوزن این بازی را هم ببازد، دوران سِوانه در لورکوزن برای همیشه می‌تواند به پایان برسد. شما می‌توانید فرض کنید که ما آماده این کار هستیم.
سردار در تعهد و رفتارش الگوی بزرگی برای همه است. حالا این ما هستیم که باید دست سردار را بگیریم و او را در این شرایط سخت تنها نگذاریم
مربی تیم ملی فوتبال روسیه: آیا باید فرض کنیم که آلمانی‌ها سردار آزمون را از بازی برابر روسیه منع خواهند کرد؟ در شرایط کنونی احتمال هر چیزی را می‌دهم.
خوش‌بینی و بازگشت به تمرین و کار سخت چیزی است که از گذشته در روحیه آلمانی‌ها وجود داشته و بعد از این هم چیز دیگری نخواهد بود.
بایر لورکوزن در حضور تعویضی ستاره ایرانی خود مقابل فرایبورگ شکست خورد.
نام مهاجم ایرانی بایر لورکوزن در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل ماینتس دیده نمی‌شود.
تیم فوتبال بایر لورکوزن با حضور مهاجم ایرانی خود برابر آگزبورگ شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ