موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهاردهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش نزدیک به ۱۵۰ هزار تومانی مواجه شده و به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ،  سه نماد با سنگین ترین خروج پول حقیقی، کدام نماد سود بیشتری نصیب سهامدارانش کرد؟، جزییات پیشنهاد سازمان بورس برای تعدیل نرخ خوراک چه بود؟ ، ده نماد با سنگین ترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاهو محمدی، شناگر سندروم داون و اهل مهاباد پس از پیروزی در مسابقات المپیک ویژه برلین و کسب مدال طلا در ماده ۴۰۰ متر و کسب مدال برنز در ماده شنای ۱۰۰ متر پروانه در بدو ورود به کشور مورد استقبال مردم قرار گرفت.
قیمت سکه امامی برای امروز ۲۳ خرداد اعلام که بر اساس آن با افزایش نسبت به دیروز وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شد و در آخرین معاملات ۲۸ میلیون و ۸۹۴ هزار تومان قیمت خورد.
براساس گزارش منابع محلی، دست کم ۱۲ نفر پس از ورود غیرقانونی به یک معدن طلا در ونزوئلا، جان خود را از دست دادند.
بررسی‌ها نشان داد که قاتل پس از ورود به خانه در نقش پیک، اقدام به قتل زن جوان کرده و پس از یک ساعت سراسیمه از خانه خارج شده و این در حالی بود که در زمان خروج از خانه ماسک به صورت نداشت و همین کافی بود تا سرنخ اصلی در اختیار پلیس قرار گیرد.
امروز بورس برای دومین روز متوالی با ریزش سنگین مواجه شده است و این گمانه را تقویت می کند که ریزش دو روز پیاپی دستوری است.
دزدان آنقدر حرفه‌ای بوده‌اند که حتی گاو صندوق خانه را با وجود داشتن رمز دیجیتال با روش‌های خاص خود باز کرده و در کمتر از یک ساعت، بیش از ۴۰ هزار دلار، ۱۰ ساعت با قیمتی بیش از ۵ هزار دلار، مقداری طلا و جواهر، اسناد ملکی از قبیل سند خانه، ویلا، ماشین بنز، ماشین بی‌ام و و... با یکی از چمدان‌های صاحبخانه با خود از خانه خارج می‌کنند.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبر مهم بورس فردا شنبه | خبر‌های مهم برای گروه قندوشکر، زراعتی و لبنی، مراحل خرید صندوق‌های قابل معامله برای متولدین ۱۴۰۱، خبرهای خوب رییس سازمان بورس، قیمت دنا پلاس اتوماتیک و پراید چقدر شد؟، آیا طلا به قیمت ۲۰۴۸ دلاری خواهد رسید؟، ورود سنگین پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت امروز ۵ اردیبهشت چقدر شد؟، قیمت دلار کاهشی شد، پیش بینی بورس فردا | کدام صنایع صعودی می‌شود؟، جزییات عرضه نخستین خودرو‌ها در سال ۱۴۰۲، ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۶ اردیبهشت کدامند؟، مجمع تاصیکو ۱۴۰۲ | افزایش سرمایه چه شد؟، بیشترین ورود پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون توصیه مهم وزیر صمت به خریداران خودرو، قیمت سمند و تارا در بازار چقدر شد؟، چرا قیمت طلا و سکه افزایش یافت؟، بورس حباب دارد؟، بیشترین ورود پول حقیقی به این سه نماد بود، چرا آمریکا این همه بانک دارد؟ متشکریم توماس جفرسون!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فلاح مدیر بازارهای مالی بورس کالای ایران گفت: مردم می‌توانند با اطمینان کامل با معاف ۱۰۰ درصد از مالیات به بازار بورس کالای ایران ورود پیدا کنند.
مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلا گفت: یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعاً به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلاً بنا نیست تقاضاهای سفته بازی را پاسخ دهیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز، استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
با افزایش فشار عرضه در بازار سهام طی چند روز‌ اخیر، نماگرهای بورسی خلاف سطح انتظارات تورمی در جامعه ظاهر شدند. این در حالی است که در آن سوی تالار شیشه‌ای، نرخ سکه طلا و دلار دچار نوسانات افزایشی چشمگیری شد؛ به گونه‌ای که حتی در ابتدای هفته توانست معامله‌گران خود را با ورود به کانال‌های جدید غافلگیر کند.
نباید فراموش کنیم که کار فرهنگی هم مهم است؛ آدم باید پولی را بدست آورد که لذتی هم داشته باشد؛ اینکه پول از خرید و فروش دلار بدست بیاید یا از تولید دارو که امتی از آن بهره مند می‌شوند و سود می‌برند. آقای وزیر منظورش این بود؛ سرمایه گذاری در صندوق‌هایی که در عرصه تولید دارو فعالیت می‌کنند.
گمرک ایران چگونگی ورود و اظهار و تشریفات گمرکی و ترخیص شمش طلا، نقره و پلاتین را ابلاغ کرد.
ورود فلزات گران‌بها به کشور توسط سرمایه گذاران خارجی و مسافر، بدون ثبت سفارش و با اظهار به گمرک بلامانع است.
رئیس اسبق اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به افزایش قیمت دلار و رسیدن آن به سطح ۴۰ هزار تومان، آیا شاهد سکه ۲۰ میلیون تومانی نیز خواهیم بود، پاسخ داد: با توجه به وضعیتی که در حال حاضر در بازار ارز وجود دارد، به نظر بنده بانک مرکزی بازار را مدیریت خواهد کرد و به نظر نمی‌رسد تا شب عید دلار بخواهد ۴۰ هزار تومان شود، در چنین حالتی سکه نیز به نرخ ۲۰ میلیون تومان به اعتقاد بنده نخواهد رسید، از سویی در کوتاه مدت نیز بنظرم با توجه به وضعیتی که وجود دارد به نظر می‌رسد، قیمت سکه در همین محدوده‌های قیمتی حفظ خواهد شد
مدیرکل استاندارد استان تهران از شهروندان خواست بصورت پیامکی از اعتبار مصنوعات طلا مطمئن شوند.
فرمانده هنگ مرزی تایباد از دستگیری قاچاقچی شمش‌های طلا به ارزش بیش از ۱۹ میلیارد ریال توسط مرزداران خبر داد.
وحید شقاقی شهری کارشناس مسائل اقتصادی گفت: عواملی نظیر میزان انتظارات تورمی، اثرات افزایش ۵۷ درصدی بر افزایش هزینه‌های تولید و به تبع آن بالا رفتن قیمت کالاها، افزایش حقوق و عوارض گمرکی در قبال واردات کالا‌ها و مواد اولیه تولید، وضعیت نرخ ارز، میزان نقدینگی، وضعیت اضافه برداشت بانک‌ها، انضباط بودجه‌ای و مالی اگر توسط دولت کنترل شوند، می‌توان امیدوار بود، اصلاح نظام یارانه‌ای به اهدافی که دارد، دست پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ