اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حذف ژاپن از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان، قطعا قهرمان این رقابت‌ها تیمی خواهد بود که هرگز فاتح این جام نبوده است.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد و برنده دستکش طلایی فصل لیگ برتر، می‌گوید شیاطین سرخ برای پیروزی بر منچسترسیتی در فینال جام حذفی آماده‌اند.
نساجی در وطنی میزبان پیکان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خواهد بود.
دیوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، اعتراف کرد که در جریان ضربات پنالتی نیمه نهایی جام حذفی تلاش کرده تا تمرکز پنالتی‌زن های حریف را بهم بریزد.
هالک بانک آنکارا با برتری برابر فنرباغچه به مقام قهرمانی جام حذفی ترکیه رسید.
توماس توخل در آستانه بازی دوباره با فرایبورگ بعد از شکست مقابل این تیم در جام حذفی سعی کرد در مقابل موج انتقادها ایستادگی کرده و فضا را برای بازیکنانش تلطیف کند.
گل‌گهری‌ها در شرایطی سه بار در این بازی توپ را به تیرک دروازه زدند که امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشست تا خودش را برای حضور در تیم ملی فوتبال ایارن آماده کند.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید این صعود در جام حذفی سبب بهبود شرایط آنها در لیگ خواهد شد.
تیم فوتبال دریای کاسپین بابل با قبول شکست برابر پارس جنوبی جم از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بازماند.
شاگردان ایمان رزاقی‌راد با پیروزی مقابل دریا بابل به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی رسیدند.
کادر فنی تیم دریا بابل به شدت نسبت به داوری دیدار با پارس جنوبی اعتراض داشتند.
کادر فنی تیم دریا بابل به شدت نسبت به داوری دیدار با پارس جنوبی اعتراض داشتند.
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی با صعود تیم‌های سپاهان، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، دریا بابل، نساجی، پیکان، مس رفسنجان، استقلال ملاثانی و حذف ذوب‌آهن و ملوان پیگیری شد.
صعود دریا بابل و حذف ملوان در جام حذفی
شاگردان فرهاد کوچک‌زاده در دیداری جذاب از سد شهرداری همدان عبور کردند.
پرسپولیس 45 شوت زد و دو بار از شکست فرار کرد تا در یکی از بهترین نمایشهای این فصل خود به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.
منچستریونایتد با پیروزی 3-1 مقابل اورتون، راهی دور چهارم جام حذفی انگلیس شد.
یک ایرانی 32 ساله با هدایت تیم فوتبال اینتر اس اف به جام حذفی امریکا سوژه رسانه‌های امریکایی شده است.
بدون تعصب دو نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان و بعد جام جهانی در حالی که روس‌ها هم حضور نداشتند حتی از صعود نکردن تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی هم نتیجه بدتری است، چراکه کلا سه کشور صاحب کشتی در دنیا وجود دارد و در غیاب روسیه انگار فقط ایران و امریکا در مسابقات حضور داشتند و ایران دو بار بین دو تیم دوم شد!
امید نورافکن خودش را در جام جهانی تصور می‌کرد و به هیچ وجه انتظار تصمیمی که کی‌روش در قبال او گرفت را نداشت.
چهره درهم امیر قطر پس از حذف تیم ملی کشورش در جام جهانی سوژه رسانه‌های دنیا شده است. میزبان اولین تیم حذف شده جام جهانی است و ۱۵۰ میلیارد دلار هزینه در داخل میدان نتیجه‌ای نداشت.
شاگردان هانسی فیلیک هم در دیدار ابتدایی خود در جام جهانی 2022 همان اشتباهی کردند که کمی بیشتر از 24 ساعت پیش آرژانیتن تجربه‌اش کرده بود.
اگر قرار باشد، هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس، سرنوشت تورنمنت‌های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می‌ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته‌های پوچ می‌دهد.
اگر قرار باشد هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس سرنوشت تورنمنت‌های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می‌ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته‌های پوچ می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ