با وجود همه حاشیه هایی که پیرامون استقلال به وجود آمده، تمرینات این تیم با جدیت و نشاط ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چراغ‌های جلو به شکل کشیده و عمودی طراحی شده‌اند. HS ۷ همچنین دارای یک خط بلند قرمز رنگ روی کاپوت است که نشان اساسی هر خودروی هونگچی است. نشان قرمز رنگ دیگری روی گلگیر حضور دارد. دستگیره‌های در و آینه‌های بغل سنتی هستند. نمای جانبی به ما می‌فهماند که با یک SUV نسبتا بزرگ و احتمالا سه ردیفه مواجه هستیم.
آئودی در بیانیه‌ای گفت: "ایالات متحده مقررات خاصی داشت که فقط نور بالا یا پایین را مجاز می‌کرد، اما هیچ چیز در این بین وجود نداشت! مقررات جدید به روش‌ها و معیار‌های تست متفاوتی نسبت به سایر نقاط جهان نیاز دارد و به نظر می‌رسد هیچ سیستم فعلی نمی‌تواند این الزامات را برآورده کند".
میسون مونت برای اولین بار در تمرین منچستریونایتد شرکت کرد و لبخندهای او نشان می‌داد که هنوز نیامده، خیلی خوب در محیط جدید جا افتاده است.
مطالعه جدید که در نشریه Cell منتشر شده است، نشان می‌دهد تنها چند ناحیه خاص دستگاه بویایی در پاسخ به فرومون‌های هشدار دهنده فعال می‌شوند. فرومون‌ها پیام‌های خطری هستند که باعث وحشت و تخلیه لانه می‌شوند. این نتایج پرسش‌هایی را در مورد نحوه پردازش اطلاعات حسی در مغز مورچه و همچنین احتمالات وسوسه‌انگیزی را برای آشکار ساختن صد‌ها گیرنده بوی دیگر مطرح می‌کند.
اسکلت‌های تازه کشف شده نشان می‌دهند که شهر متروک ایتالیا با رویداد‌های لرزه‌ای خشن پیرامون فوران تاریخی در سال ۷۹ پس از میلاد از بین رفته است. این استخوان‌ها متعلق به مردان حداقل ۵۵ ساله در زیر دیواری یافت شد که باستان شناسان معتقدند قبل از غرق شدن زیر خاکستر آتشفشان، فرو ریخته است.
مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از پیشنهادات حوزه امور زنان به مدیران و مسئولان، اجرای جدی محرم‌سازی در مدارس دخترانه برای شادابی و نشاط دختران است. بحث محرم‌سازی جزء زیر برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس است با این حال مدیران بعضی از مدارس با تمهیداتی توانسته‌اند در این زمینه موفق عمل کنند که لازم است رصد و شناسایی شوند و مورد تقدیر قرار گیرند.
در طول خورشید گرفتگی کامل سال۱۸۶۹ (هم ترازی خورشید و ماه و زمین، که جلوی نور خورشید بطور کامل گرفته شد)، دانشمندان توانستند تاج کم نور خورشید را مشاهده کنند. این مشاهدات یک ویژگی را در تاج نشان داد و آن‌ها این پدیده را به عنوان شاهدی از حضور یک عنصر جدید در نظر گرفتند: کرونیوم یا تاج (coronium). تئوری‌های پیشرفته مکانیک کوانتومی بیش از ۶۰ سال بعد نشان داد که این "عنصر جدید"، همان آهن ساده قدیمی است، که تا دمایی بالاتر از دمای سطح خورشید گرم شده است.
در اولین جلسه تمرینی بایرن مونیخ زیر نظر توماس توخل لحظات جالبی را شاهد بودیم که نشان از رابطه خوب این مربی با شاگردان جدیدش دارد.
فریم جالبی از بازی پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان تلاش گئورگی گولسیانی برای انتقال یک نکته فنی به مهاجم جدید پرسپولیس را نشان می‌دهد.
خرید جدید الفیصلی عربستان با زدن دو گل مقابل الجبلین تیمش را به سه امتیاز رساند.
امیررضا معصومی بار دیگر در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور نشان داد مدعی جدی تصاحب دوبنده تیم ملی است.
دبیر شورای نگهبان هتاکی نشریه فرانسوی را نشان دهنده شکست توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: متولیان امر اقدامات قانونی خود نسبت به دولت فرانسه را با جدیت و مقتدرانه پیگیری کنند.
تصویر توزیع شده از سوی بانک انگلیس در 19 دسامبر 2022 نشان دهنده طرح های اسکناس های جدید 5 و 10 و 20 و بانک مرکزی انگلیس گفته است تصویر پادشاه جدید در اسکناس ها قرار می گیرد بدون اینکه دیگر بخش های اسکناس ها تغییر کند.
ویدیویی جدید از بازی ولز و آمریکا نشان می‌دهد که نکو ویلیامز طاقت دیدن ضربه پنالتی بیل را نداشت و از واکنش هواداران متوجه گل شدن پنالتی او شد.
تصاویر جدیدی از ارلینگ هالند که او را با مدل مویی جدید نشان می‌دهد با استقبال هواداران منچسترسیتی مواجه شده است.
عارف غلامی مدافع تیم استقلال، چندی پیش به دلیل استوری حمایتی از اعتراضات مردمی، محروم و خبرساز شده بود، در یک استوری تازه ضمن حمایت از مطالبات مردم به حادثه اخیر شیراز نیز واکنش نشان داد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ما به کارهای خلاقانه و ابتکاری در حوزه فرهنگ نیاز داریم، گفت: ما برای جشن و سرور و ایجاد یک محیط شاداب و با نشاط کار جدی انجام نداده‌ایم.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.
بهروز عطایی در تمرین روز گذشته تیم ملی والیبال بسیار جدی و سخت‌گیر نشان می‌داد.
بهروز عطایی در تمرین روز گذشته تیم ملی والیبال بسیار جدی و سخت‌گیر نشان می‌داد.
وزیر امور خارجه گفت: ایران برای رسیدن به توافق قوی و پایدار، حُسن نیت و جدیت خود را نشان داده است و همکارانم با دقت و سرعت در حال بررسی متن و آماده سازی پاسخ هستند.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.
سرخیو بوسکتس جدیت و انگیزه بالای بارسلونا را مهمترین دلیل پیروزی پرگل امشب برابر وایادولید می داند.
در حاشیه این تمرین عکسی از استنلی کی‌روش به همراه خرید جدید گل‌گهری‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد مهاجم بلندقامت این تیم از حضور خرید جدید و پیدا کردن یک هم‌زبان احساس خوشحالی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ