هواداران قدیمی رئال مادرید بازی فینال لیگ قهرمانان 1981 برابر لیورپول را از یاد نمی برند. آنها معتقدند در آن روز به پیراهن مقدس باشگاه‌شان هتک حرمت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در حساب اینستاگرامی خود به استناد حکم دیوان عالی کشور نوشت: «توقیف خودرو به خاطر بی‌حجابی، غیرقانونی است.»
متهم گفت: «مهندس عمران هستم و همیشه سرم در کار و درس خودم بوده است. مدتی قبل پیشنهاد شد که دهیار روستای سنگان شوم و با توجه به عدم سوء پیشینه بخشداری حکم دهیاری من را داد. وقتی کارم را شروع کردم امید که با من نسبت فامیلی داشت می‌خواست به من باج بدهد تا ساخت و ساز غیرمجاز خود را ادامه دهد. اما فکرش را هم نمی‌کرد که من جلوی او را بگیرم و مانع ادامه فعالیت‌های غیرمجازش شوم. برای همین از من کینه به دل گرفت.»
فابریتزیو رومانو دقایقی پیش ادعا کرد که اینتر از مذاکره با چلسی برای خرید روملو لوکاکو عقب‌نشینی کرده و این انتقال منتفی است.
شاید اصولگرایان در سال‌های اخیر در مقابل اظهارات بخشی از جریان اصلاحات در قبال مساله حجاب و قانون‌نویسی برای آن، سعی کردند تا رویکرد‌های جریان خط امام در مورد مساله حجاب در دهه ۶۰ را بازخوانی کنند تا شاید تقسیم دیدگاه‌های این حوزه سهم اصولگرایان را کاهش دهد، اما خروجی این راهبرد سیاسی شاید به ضرر اصلاح‌طلبان باشد، اما نفعی در افزایش وزن و تاثیر ارایه اصولگرایان در این زمینه ندارد.
شلیک‌های شوم شیطان خانه متروکه/ درخواست طلاق به‌خاطر ‌ساعت ‌خواب/ ربودن کودک ۳ ساله تب‌دار از بیمارستان/ آخرین بازیچه!/ قتل زن دوم از ترس افشای راز نزد زن اول/ ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!/ دسیسه یک مرد برای همسر عاشق پیشه‌اش
درخواست طلاق به‌خاطر ‌ساعت ‌خواب
بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد درگیری بین دستفروش و عاملان قتل به خاطر یک دختر اتفاق افتاده بود. آن دختر به خاطر سگ خانگی خود با مرد دستفروش جر و بحث کرده بود و چند مرد در هواخواهی او با دستفروش درگیر شده که این درگیری منجر به قتل شد.
زن تهرانی سارق قمه کش را کشت/ مرگ مرد جوان زیر عمل پیکرتراشی/ ماجرای تیراندازی مقابل دادسرای ورامین/ جیب‌بر حرفه‌ای در صحنه سرقت قاتل شد/ باند سیاه شرارت و آدم ربایی در شرق کشور متلاشی شد/ قتل خونین به‌خاطر شانه‌به‌شانه شدن در تهران/ رمزگشایی از معمای جنایت در مسافر پذیر شخصی/ تاوان چاقوکشی مرگبار در خیابان
قتل خونین به‌خاطر شانه‌به‌شانه شدن در تهران
آنتوان کومبوآر، بازیکن و مربی سابق پی‌اس‌جی، معتقد است با این شرایط مسی از پاریس برود به سودش خواهد بود و از این بابت اظهار تاسف کرد.
میچل، مربی خیرونا، به خاطر رفاقت با پپ گواردیولا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هوادار منچسترسیتی است.
پس از سوت پایان مسابقه دربی و پیروزی سرخپوشان یک جیمی‌جامپ پرسپولیسی با ورودش به زمین برای مهدی عبدی و افشین پیروانی دردسرساز شد.
پاکو خمس پس از تساوی برابر ملوان از هواداران این تیم و همچنین چمن استادیوم سیروس قایقران تمجید کرد.
از روبرت لواندوفسکی به خاطر ناکامی‌اش در باز کردن دروازه خیرونا(در بازی دوشنبه شب) بسیار انتقاد شده و او حالا ادعا می کند که با درد و مصدومیت بازی کرده بود.
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال، درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه برای پرداخت طلب استراماچونی و حذف از آسیا، توضیحاتی را ارائه کرد.
با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، فردی که ابتدا با خودروی و در ادامه با زنجیر به بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سواری پارک شده در حاشیه خیابان آسیب زده بود در محل دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد. این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده انگیزه خود از این اقدام را مشکلات روحی و روانی و شنیدن پاسخ منفی در ازدواج اعلام کرد.
محمد صلاح که مدتی است به‌عنوان پنالتی‌زن اول لیورپول فعالیت می‌کند، می‌گوید جیمز میلنر برای کمک‌کردن به او برای فتح کفش طلا این امتیاز را به او تحویل داده است.
باشگاه تراکتور تبریز با جریمه کمیته انضباطی روبه‌رو شد.
خویچکا کواراتسخلیا از کودکی هوادار رئال مادرید است و تماشای بازی‌های گوتی او را عاشق فوتبال کرد.
هفته گذشته در جریان بازی آژاکس و اسپارتا اتفاق جالبی رخ داد که بحث‌های زیادی را به دنبال خود داشت.
ناصر الخلیفی بار دیگر اعتراف کرد که در فینال جام جهانی هوادار فرانسه بود و از شکست این تیم و ناکامی کیلیان امباپه در فتح جام ناراحت است.
مدیر ورزشی بروسیا دورتموند با اشاره به شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه می‌گوید تصمیمات نقل و انتقالاتی دورتموند با هدف بالا بردن آمار بازدید شبکه‌های اجتماعی گرفته نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ