روش درمانی معمول پیوند قرنیه که در آن پزشکان باید با جراحی قرنیه اهدایی را در چشم بخیه بزنند، همچنین با خطر رد پیوند، عوارض مربوط به التیام، عفونت‌ها، آستیگماتیسم و نیاز حمایت درازمدت همراهی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از محققان به رهبری یک پژوهشگر ایرانی موفق به آنالیز شیمیایی تک سلول انسانی شدند. این روش به تشخیص زودهنگام سرطان و درمان سریع تر آن کمک می کند.
محققان با همکاری ۲ پژوهشگر ایرانی باتری پروتونی توسعه داده اند که تراکم انرژی آن ۳برابر باتری های لیتیوم یونی است و به محیط زیست آسیب کمتری می رساند.
محققان با همکاری ۲ پژوهشگر ایرانی باتری پروتونی توسعه داده اند که تراکم انرژی آن ۳برابر باتری های لیتیوم یونی است و به محیط زیست آسیب کمتری می رساند.
محققان با همکاری یک پژوهشگر ایرانی یک وصله بی سیم برای رصد عرق بدن و تشخیص نوعی پروتئین نشانگر التهاب ساخته اند که برای نظارت بر بیماران مبتلا به انسداد ریه و نارسایی قلبی کارآمد است.
محققان انستیتو فناوری کالیفرنیا با همکاری یک پژوهشگر ایرانی به عنوان بخشی از یک پروژه برق فضایی خورشیدی آزمایشی، برق خورشیدی را به طور بی سیم از فضا به زمین منتقل کردند.
سیما شاین، پژوهشگر مؤسسه مطالعات امنیت ملی در فلسطین اشغالی در نشستی امنیتی با بحرانی خواندن وضعیت جاری در تل آویو اذعان کرد که در شرایط وخیم غیر قابل تصوری قرار گرفته‌ایم.
گروهی از محققان با همکاری یک پژوهشگر ایرانی ابزاری ابداع کرده اند تا سلول های سرطانی سرگردان در جریان خون را ردیابی کند. این روش برای شناسایی سرطان کم تهاجمی تر است.
محققان با همکاری دو پژوهشگر ایرانی نمونه اولیه یک نمایشگر نوین را ساخته اند که جایگزینی ارزان قیمت برای نمایشگرهای ال سی دی است و مصرف برق آن ۵۰ درصد کمتر است.
شعیب بهمن پژوهشگر مسائل روسیه در توییتی نوشت: جای متهم و مدعی نباید عوض شود... این خانم اصالتا اهل جمهوری آذربایجان است، اما شهروند ایران محسوب می‌شود.
گروهی از محققان با همکاری یک پژوهشگر ایرانی یک دستگاه خوانش داده های الکتروشیمیایی ابداع کرده اند که داده های عملیات حسگرهای زیستی الکتروشیمیایی را روی موبایل نمایش می دهد.
گروهی از محققان با همکاری یک پژوهشگر ایرانی با کمک زبان مصنوعی روی شکلات تحقیقی انجام داده اند تا نوعی از این ماده غذایی را تولید کنند که چربی کمتری دارد و سالم تر است.
مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام کرد: ۱۴ پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پر استناد یک دهم درصد برتر دنیا ۲۰۲۲ قرار گرفتند.
گروهی از محققان با همکاری پژوهشگر ایرانی یک واکسن نانودیسک برای مقابله با سلول های بنیادی سرطانی ابداع کردند که با متاستاز و عود کردن بیماری مقابله می کند.
براساس گزارش موسسه «کلاریویت آنالیتیکس» در سال ۲۰۲۲ میلادی درباره «پژوهشگران پراستناد» جهان، ۱۲ پژوهشگر وابسته به مؤسسه‌های ایرانی از تأثیرگذارترین‌ها در پیشرفت علوم شناسایی شده‌اند.
پژوهشگر حوزه فرش معتقد است قالی همان پاسپورت ایرانی محسوب می‌شود که از آن میلیون‌ها عدد در سراسر جهان پراکنده است.
گروهی از محققان با همکاری پژوهشگر ایرانی ابزاری ساخته اند که یک شکاف امنیتی در وای فای را شناسایی می کند.
گروهی از محققان با همکاری ۲ پژوهشگر ایرانی روشی نوین برای فیلم های بسته بندی حافظ محیط زیست ابداع کرده اند.
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت:تعداد پژوهشگران ایرانی پراستناد یک درصد برتر دنیا نشان می دهد در یک دوره ۴ ساله ورود پژوهشگران ایرانی در این فهرست رشدی حدود ۳۴۰ درصدی داشته است.
رئیس مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) از قرار گرفتن ۱۸۷۰ پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پراستناد ۲ درصد برتر دنیا براساس «فهرست دانشگاه استنفورد» خبر داد.
گروهی از محققان با همکاری چند پژوهشگر ایرانی ساخت سلسله مراتبی صفحات سلولی در یک بطن قلبی مخروطی با استفاده از الاستومرهای ریز ساخته شده را نشان دادند.
گروهی از محققان با همکاری چند پژوهشگر ایرانی ساخت سلسله مراتبی صفحات سلولی در یک بطن قلبی مخروطی با استفاده از الاستومرهای ریز ساخته شده را نشان دادند.
گروهی از محققان با همکاری حامد آرامی یک پژوهشگر ایرانی ایمپلنت مغزی جدیدی را برای از بین بردن تومور طراحی کرده اند.
تحقیقی جدید نشان می دهد فناوری که «امید ویسه» پژوهشگر ایرانی برای سرطان تخمدان ابداع کرده بود، قادر به درمان نوع بدخیمی از سرطان دیگر در موش ها است.
محققان سوئدی با همکاری مهرداد رفعت، پژوهشگر و کارآفرین ایرانی یک ایمپلنت قرنیه از پوست خوک ابداع کرده اند که طی آزمایشی به طور موفقیت آمیز بینایی ۲۰ فرد نابینا یا کم بینا را احیا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ