در حالی که تسلکوپ‌های فضایی مادون قرمز قبلی، مانند اسپیتزر (Spitzer)، قبلاً به گنجینه‌های فروسرخ پنهان شده در این ابر‌ها اشاره کرده بودند، اما اکنون جیمز وب تصاویری با وضوح فوق‌العاده‌ای از داخل آن‌ها ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئوی جالب و تماشایی می توانید فرایند کاشت درخت هلو در خانه از طریق هسته میوه را به سادگی یاد بگیرید.
در این ویدئوی شگفت انگیز می توانید لحظه تولد مارهای پیتون و بیرون آمدن شان از تخم را مشاهده کنید.
این ویدئوی آموزشی جالب به شما یاد می دهد که چگونه درخت انار را از طریق کاشت دانه ها در خانه پرورش دهید.
این ویدئوی تماشایی فرایند پرورش و برداشت هویج در تراس خانه را از مرحله صفر تا صد از نمای نزدیک به شما آموزش می دهد.
در این ویدئوی کوتاه نحوه کاشت درخت موز و پرورش آن را در خانه از نمای نزدیک مشاهده خواهید کرد.
در این ویدئوی تماشایی می توانید روش کاشت و برداشت فلفل در تراس خانه را از نمای نزدیک یاد بگیرید.
تیم ملی آرژانتین در یک بازی دوستانه در شهر پکن، پایتخت کشور چین به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. در جریان این دیدار یک هوادار چینی برای رساندن خودش به لیونل مسی از میان تماشاگران از روی سکو‌ها وارد زمین چمن شد و در نهایت هم موفق شد خودش را به لیونل مسی و همچنین امیلیانو مارتینز برساند. اما نحوه خروج او از زمین جالب نبود. نیرو‌های امنیتی ورزشگاه از دست‌ها و پا‌های او گرفتند و او را به بیرون زمین بردند.
ویدئوی زیر چگونگی فرود آوردن یک بوئینگ ۷۸۷ شرکت هواپیمایی عمان توسط کمک خلبان محجبه به تصویر کشیده شده است.
تصویری از دربی پایتخت منتشر شده که نشان دهنده تلاش سیدحسین حسینی گلر استقلال برای رها کردن یک تماشاگر نوجوان از دست ماموران است.
یک جیمی جامپ در اتفاقی نادر در مسابقات جهانی اسنوکر روی میز بیلیارد رفت و با هم زدن بازی شروع به پاشیدن پودری به رنگ نارنجی کرد.
یک بلاگر فضای مجازی در یک ویدیو پربازدید، پیچ گوشتی به شکل اسلحه کمری را ساخت و واکنش کاربران را برانگیخت.
دادستان‌های نیویورک قصد دارند ترامپ را به دلیل پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی برای سکوت، متهم کنند به همین دلیل رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که روز سه‌شنبه بازداشت می‌شود. همین موضوع دست‌مایه کنایه‌های آتشین جیمی فالن دموکرات علیه دونالد ترامپ شده است.
ویدئوی عجیبی از نبرد یک خدنگ و مار کبرا در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است. در این ویدئو یک خدنگ را مشاهده می‌کنید که با تمام توان سعی دارد در برابر حملات متعدد مارکبرا پیروز شود. این موجود کوچک قدرت زیادی در مبارزه و کشتن مار‌های سمی دارد. گیرنده‌های قوی استیل‌کولین موجود در بدن خدنگ ها، آن‌ها را در برابر سم مصون می‌دارد. همچنین پوشش ضخیم و سرعت سریع آن‌ها نیز در این امر بی تاثیر نیست. در نهایت این خدنگ چابک موفق می‌شود مار کبرا را شکست داده و از حملات او جان سالم به در ببرد!
ویدئوی در حال انتشار است که نشان می‌دهد مردی از روی پله هواپیمای حامل بایدن در لهستان سقوط می‌کند. برخی کاربران معتقدند بایدن از روی پله‌های هواپیما سقوط کرده است.
ویدئوی فرار یک آهو از دست پلنگ و کفتار به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است.
در ویدئوی زیر لحظه برخاستن یک فورند ایرباس ۳۵۰ از روی باند را از منظر کابین خلبان مشاهده فرمایید.
ویدئوی وایرال شده‌ای در شبکه‌های اجتماعی از رفتار عجیب تماشاگران النصر با پیراهن ستاره پرتغالی تیم‌شان حکایت دارد.
عکس برافراشتن پرچم برفراز «رایشس‌تاگ» ساختمان پارلمان آلمان، پس از فتح برلین یکی از نماد‌های پیروزی شوروی در جنگ جهانی دوم است. این عکس در واکنش به عکس برافراشتن پرچم در ایوو جیما که خود نماد پیروزی آمریکا در جنگ جهانی دوم است، گرفته شد.
ویدئوی زیر نشان می‌دهد که بال راست هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به هنگام فرود به زمین برخورد می‌کند.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
ویدئوی دراماتیکی که توسط دفتر ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که سرباز دشمن پس از اصابت گلوله یک تک تیرانداز اوکراینی از فاصله حدود سه هزار متری کشته می‌شود.
ستاره‌شناسان بار‌ها درباره قدرت فوق‌العاده و سیستم برتر تلسکوپ فضایی جیمز وب مطالبی را منتشر کرده و تصاویری را به اشتراک گذاشته‌اند.
ویدئوی منتشر شده از کی‌یف افسران پلیس را در گوشه‌ای از خیابان نشان می‌دهد که تمام تلاش خود را بکار می‌برند تا هواپیما‌های بدون سرنشین در حال پرواز بر فراز سر خود را سرنگون کنند. با این حال آن‌ها موفق نمی‌شوند و پس از اصابت پهپاد با ساختمان انفجاری عظیم محله را دربر می‌گیرد.
پس از ماه‌ها و شاید سال‌ها انتظار، فردا دوشنبه ۲۹ اگوست (۷ شهریورماه ۱۴۰۱) فضاپیمای آرتمیس ۱ ناسا به سمت ماه پرتاپ خواهد شد تا نخستین قدم جدی برای بازگشت انسان به ماه، پس از دهه‌ها برداشته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ