سرمربی زنیت پس از دیدار دوستانه برابر سپاهان به تمجید از عملکرد این تیم پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا زنوزی احتمالا متفاوت‌ترین نسخه خود را در آنتن زنده تلویزیونی ارائه کرد.
دو تیم تراکتور و سپاهان با جذب بازیکنان گرانقیمت انتظار هوادارانشان برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم را بالا برده‌اند. پرسپولیس نقل و انتقالات خاصی نداشت و استقلال هم در آشفتگی کامل است!
در روز‌هایی که نقل و انتقالات لیگ بیست وسوم شروع شده است، سپاهان حداقل تا اینجای کار فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، رضا اسدی و رامین رضائیان را به خدمت گرفته است که این تعداد بازیکنان، سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه خود دارند و در فصل پیش رو برای سپاهان به میدان خواهند رفت
شاگردان ژوزه مورایس با تاخیر نسبت به زمان اولیه اعلام شده تمرینات خود را آغاز می‌کنند.
پدیده فوتبال ایران که در آخرین اردو از لیست اعزامی کارلوس کیروش به جام جهانی خط خورد، با باشگاه سپاهان به توافق رسید.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و سرمربی تیم فوتبال سپاهان از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کند.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
۳ تیم حاضر در کورس قهرمانی لیگ برتر برای کسب ۱۵ امتیاز باقی مانده، ۵ فینال حساس در پیش دارند که در اینجا به بررسی دیدار‌های این سه تیم می‌پردازیم.
باشگاه سپاهان از قضاوت گروه داوری بازی این تیم برابر پرسپولیس و رفتار تماشاگران میزبان به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
سیامک نعمتی و علیرضا بیرانوند با شرکت در بازی با سپاهان به ۱۷۱ و ۱۵۶ بازی با پیراهن پرسپولیس رسیدند و از حد نصاب بازی نامدارانی چون محمود خوردبین و زنده‌یاد همایون بهزادی گذرکردند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط جدول شانس سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است.
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر هوادار به صدر جدول لیگ برتر بازگشت تا دیدار هفته آینده این تیم با پرسپولیس حساستر از قبل بشود.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
سپاهان و پرسپولیس؛ یک مدعی از جام پر!
تقابل دو تیم سپاهان و پرسپولیس در یک هشتم جام حذفی و در نقش جهان تمام فاکتورهای لازم را برای اینکه یکی از هیجان‌انگیزترین تقابل‌های دو تیم لقب گیرد را در حال حاضر دارد.
مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه نقش‌ جهان برای دیدار جام حذفی میان تیم‌های سپاهان و پرسپولیس صادر شد.
تیمی که حدود هفت سال از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران گذشته، در پایان هفته بیستم با عبور از استقلال و پرسپولیس همیشه مدعی، شانس اول قهرمانی در لیگ بیستم و دوم است.
همبازیان در سپاهان در دربی اخیر شرایط متفاوتی را تجربه کردند. دانیال اسماعیلی فر از ابتدا در ترکیب تیم پرسپولیس به میدان آمد اما در دقایق پایانی تعویض شد.
مربی سابق فوتبال ایران می‌گوید دیدار سپاهان و پرسپولیس در نقش جهان در حد لیگ برتر نبوده است.
مربی سابق فوتبال ایران می‌گوید دیدار سپاهان و پرسپولیس در نقش جهان در حد لیگ برتر نبوده است.
اسماعیل حلالی می‌گوید احتیاط بیش از حد باعث شد بازی پرسپولیس و سپاهان کم موقعیت باشد.
دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس بدون این که موقعیت خطرناکی روی دروازه ها خلق شود با تساوی به پایان رسید.
در ترکیب سپاهان و پرسپولیس، نام ۷ بازیکن به چشم می‌خورد که سابقه بازی در تیم مقابل را دارند و همین مسئله یک جذابیت مضاعف در تقابل حساس ۲ تیم به‌شمار می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ