رئیس جمهوری ایران در این سفر که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت، با مقامات ارشد چین از جمله رئیس جمهوری، نخست وزیر و رئیس کنگره خلق چین دیدار و درباره موضوعات راهبردی، روابط دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و بین المللی گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ابراهیم بوغالی» رئیس مجلس الجزایر دقایقی قبل در رأس هیئتی بلندپایه پارلمانی وارد تهران شد.
وونگ دین هوئه، رئیس مجلس ویتنام در صدر یک هیأت پارلمانی- تجاری صبح امروز (سه‌شنبه ۱۷ مردادماه) وارد تهران شد و در بدو ورود به کشور مورد استقبال حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، نایب رئیس مجلس و جلیل رحیمی جهان آبادی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام قرار گرفت.
رئیس مجلس صربستان در رأس هیأتی پارلمانی صبح امروز یکشنبه با استقبال رسمی نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی وارد تهران شد.
حسنایی گفت: نمی‌شود دانشجو بدون حجاب وارد دانشگاه شود، بعد بگوید اول من را به کمیته ببرید، حکم بدهید و بعد ممنوع الورودم کنید! اصلا از ابتدای امر ورود چنین دانشجویی به هر دانشگاهی ممنوع است. اگر دانشجویی با حجاب وارد دانشگاه شد بعد کشف حجاب کرد، منطق در خصوص برخورد با او چه می‌گوید؟ می‌توان گفت فقط ورود به دانشگاه بدون حجاب ممنوع است بعد هر کاری خواستند بکنند؟
جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که هیاتی از رهبران این جنبش به ریاست اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد امروز (دوشنبه) به دعوت جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است.
رئیس جمهور ازبکستان در راس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد.
رئیسی صبح پنجشنبه به وقت تهران وارد کوبا سرزمین فیدل کاسترو و چه گوارا شد و در بدو ورود به فرودگاه بین المللی این کشور مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان به منظور دیدار با رئیس جمهور، وارد کشورمان شد.
رئیس جمهور دوم خرداد سال گذشته در صدر هیأتی عالی‌رتبه و به دعوت پادشاه عمان و با هدف ارتقای روابط در حوزه‌های تجارت، حمل و نقل، انرژی، گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت عمان سفر کرد.
رئیس کل بانک مرکزی روسیه در سفر چند روزه خود به تهران قصد دارد مذاکرات دوجانبه‌ای با رئیس کل بانک مرکزی ایران درباره توافقات و مذاکرات انجام‌شده‌ی یک‌سال اخیر داشته باشد و از سوی دیگر روسیه در این اجلاس عضو ناظر است.
دیدار با رئیس جمهور و نخست‌وزیر سوریه و بحث و تبادل نظر در خصوص راهکار‌های تحکیم و تقویت روابط سیاسی و گسترش و ارتقای سطح همکاری‌های تجاری دو کشور و نیز امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های اقتصادی و سیاسی بین تهران و دمشق از جمله برنامه‌های روز اول سفر رئیس‌جمهور کشورمان است.
دقایقی پیش رئیس جمهور عراق در صدر هیئتی وارد تهران شد.
رئیس‌جمهور بلاروس که به دعوت رسمی رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده، در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد مورد استقبال وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.
رئیس جمهور بلاروس در این پیام نوشته بود: «از آنجا که ایران رشد سریع اقتصادی و رفاهی در شرایط پیچیده امروزی را نشان داده، این کشور یک بازیگر مهم در منطقه و عرصه بین‌المللی به حساب می‌آید».
ئیس جمهوری اسلامی ایران که برای دیدار رسمی به چین سفر کرده بود، با استقبال رسمی معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی که شب گذشته الجزیره را به مقصد تهران ترک کرده بود، بامداد امروز وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
رئیس دومای روسیه و هیأت همراه با استقبال نایب رئیس مجلس دقایقی پیش وارد تهران شدند.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: شب گذشته ۸۰۰ تن پیاز، ۲۳۰۰ تن پرتقال شمال و جنوب و نارنگی، ۲۰۰۰ تن سیب، ۱۸۰۰ تن سیب زمینی و ۱۵۰۰ تن صیفی جات وارد تهران شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال واگن جدید نخواهیم داشت و تمرکز بر نوسازی است و البته اگر در اسرع وقت مبلغ پرداخت شود، یک سال و نیم آینده ۶۳۰ واگن‌ از چین به ایران ارسال خواهد شد.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ساخت سامانه موشکی هایپرسونیک گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای عظیمی که از سوی جوانان دانشمند حاصل شده هراسی بزرگ بر پیکره دشمنان انقلاب وارد کرده است.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز صبح پنجشنبه وارد شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران شد تا مسائل و مشکلات این شهرستان را از نزدیک بررسی کند.
نخست وزیر ارمنستان در پاسخ به دعوت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برای سفربه ایران دقایقی پیش وارد تهران شد.
رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل با استقبال معاون اول و معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد تهران شد.
رستم مینیخانوف، رئیس جمهور تاتارستان در رأس هیأتی ۶۰ نفره متشکل از تعدادی از وزرا و معاونین خود وارد تهران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ