امید لطیفی یکی از تعویضی‌های محمد ربیعی در مصاف با فولاد خوزستان بود که به خوبی وظایفی که به او سپرده شده بود را انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدیویی جدید از ژست‌های خاص علیرضا بیرانوند منتشر شد.
اعضای کادرفنی پرسپولیس با حضور در محل باشگاه قرارداد خود را با این تیم به امضا رساندند.
ناصرالدین شاه بدون شک عاشق تصویر خودش بود. او علاوه بر اینکه به عنوان سوژۀ نقاشی در برابر نقاشان ظاهر می‌شد، از یک تکنولوژی تازه‌تر مثل عکاسی هم برای ثبت سیمای خودش استفاده می‌کرد.
مارینوس اوزونیدیس به صورت رسمی هدایت گل‌گهر را برعهده گرفت، تا چهره جدید فوتبال ایران در فصل بیست و سوم باشد.
رضا معتقد است بسیاری از کسانی که در شبکه‌های اجتماعی به ظاهر دغدغه زندگی افغان‌ها را دارند بیشتر درگیر یک ژست‌ها انسان‌دوستانه هستند: «من زوجی را می‌شناختم که مدتی مشغول کمک رسانی به مهاجران بودند و هر روز کامنت‌های خوبی هم در شبکه‌های اجتماعی می‌گرفتند، اما همان‌ها هم به یک‌باره شروع کردند که افغان‌ها چنین و چنان هستند. متاسفانه در بهترین حالت بسیاری از ایرانی‌ها افغان‌ها را مهمان ایران می‌دانند و از دیگر‌پذیری خبری نیست.»
عکس‌های به جا مانده از عصمت‌الدوله (دختر ناصرالدین‌شاه) علاقۀ زیاد او به امتحان کردن ژست‌های مختلف را نشان می‌دهند؛ تا جایی که می‌شود به حق او را ملکۀ ژست گرفتن در دربار قاجار نامید!
کاپیتان تیم ملی ایران همه ژست‌ها با جام قهرمانی اروپا را تمرین کرده بود و نمی‌خواست آن را از دست بدهد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا را با بدترین نتیجه‌ای که قابل تصور بود، به پایان رساند و روی سکوی سوم ایستاد. به فدراسیونی که رئیسش از هیچ روشی برای توضیح آنچه در باطنش جریان دارد دریغ نمی‌کند، باید یادآوری کرد که این اعداد و ارقام و قهرمانی‌ها هستند که شما را معرفی می‌کنند؛ نه ژست‌های پوپولیستی.
زوج بوشهری خط حمله استقلال امروز فوق العاده ظاهر شد و زمینه ساز برد پر گل این تیم بود.
سرمربی اسپانیایی جدید نساجی ژست‌های جالبی را در کنار زمین گرفت تا مشخص شود او نیز به جمع مربیان پراسترس فوتبال ایران می‌پیوندد.
فرهاد مجیدی که به دلیل محرومیت دیدار تیمش را از روی سکو‌ها دنبال می‌کرد، به شدت از عملکرد بازیکنانش ناراضی بود.
(عکس) ژست‌های خاص مهدی طارمی برای آدیداس!
دکتر گراهام گفت: «با توجه به اینکه بونوبوها، شامپانزه‌ها، گوریل‌ها و اورانگوتان‌ها، ژست‌های مشابه زیادی دارند و نوزاد انسان نیز از بسیاری از این ژست‌ها استفاده می‌کند، فهمیدن اینکه افراد می‌توانند معنی این ژست‌ها را درک کنند، به ما اطمینان بیشتری می‌دهد که این یک سیستم ارتباطی است که در بین تمام میمون‌های بزرگ (از جمله انسان) مشترک است و احتمالا توسط آخرین اجداد مشترک ما هم مورد استفاده قرار می‌گرفته.»
یکی از این دوربین‌ها نشان می‌دهد یک خرس کنجکاو و بازیگوش، متوجه وجود این دوربین شد و با گرفتن ژست‌های متفاوت در برابر آن، حدود ۴۰۰ عکس از خودش به ثبت رساند!
مراسم عکاسی فیفا از بازیکنان تیم ملی ایران به پایان رسید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بهتر بود بایدن قبل از گرفتن ژست‌های بشردوستانه، کمی راجع به کارنامه حقوق بشری کشور متبوع خود فکر می‌کرد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رییس جمهور آمریکا قبل از گرفتن ژست‌های بشردوستانه، کمی راجع به کارنامه حقوق بشری کشورش فکر کند.
سرمربی استقلال با آرامش در تمرین امروز مقابل دوربین عکاس باشگاه ژست گرفت.
او چند ساعت بعد از جنجال سیرجان مقابل دوربین عکاس باشگاه استقلال ژست‌های خاص خود را گرفت
سرمربی استقلال با آرامش در تمرین امروز مقابل دوربین عکاس باشگاه ژست گرفت.
دیوید هافمن فودبلاگر آمریکایی تصاویری از خودش با لباس پرسپولیس منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ