استقلال ملاثانی با یک گل از سد حریف خود یعنی چادر ملو گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز بهبود فضای کسب‌وکار می‌گوید با هماهنگی شهرداری‌ها زیرساخت‌های ساماندهی دستفروشان در حال شکل‌گیری است و تا آخر سال دستفروشان کد یکتا می‌گیرند.
بازار سهام امروز از ابتدا با فشار فروش سنگین همراه شد و این فشار فروش تا انتهای معاملات ادامه‌دار شد و شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش ۴۷ هزار واحدی همراه شد و شاخص باری دیگر کانال ۲ میلیون واحدی را از دست داد. فردا می‌تواند کانال ۲ میلیون واحدی را پس بگیرد؟
بسیاری از افراد حاضر در این تصویر در سال‌های اخیر به مناصب مهمی دست یافته‌اند.
هم حضور دستفروشان و هم میل خریداران به خرید از آنان، دو علامت از یک بیماری مشترک است؛ این بیماری در دل اقتصاد کشور نهفته است و مشکل دستفروشان و خریداران درواقع علامت یا تب و لرز حاصل از بیماری مذکور است. به همین دلیل نیز با جمع کردن دستفروشان و درگیری با آنان یا فرمان و دستور دادن به مردم برای خرید نکردن از دستفروشان، هیچ تحول خارق العاده‌ای رخ نخواهد داد. دستفروشی مثل تب و نشانه‌ای از اقتصاد رو به احتضار است. حتی مردم جامعه نیز متوجه افزایش دستفروشان می‌شوند و اتفاقا همین افزایش دستفروشی، مردم را نگران و ملتهب می‌کند. شهرداری‌ها و دولت علائم بیماری را سرکوب می‌کنند، اما به فکر درمان ریشه‌ای مشکل نیستند. دولت چاره‌ای ندارد به جز این که با برنامه ریزی درست با این شرایط برخورد مناسب داشته باشد و به فکر اصلاح ساختار اقتصاد کشور باشد
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: شناسایی دستفروشان واقعی در حال انجام است و در محور‌های مختلف توسط شهرداری‌های مناطق انجام می‌شود و ثبت نام آن‌ها در حال انجام است.
صورتهای مالی جدید باشگاه بارسلونا نشان می‌دهد این باشگاه درآمدی بین 310 تا 330 میلیون یورو به دست آورده است.
راه حل به این سادگی نیست که پاری سن ژرمن برای فروش مهاجم 200 میلیون دلار درخواست کند. این بازیکن باید عملیاتی را بپذیرد که در آن 150 میلیونی که تا ژوئن 2024 قرار بود کسب کند را از دست ندهد.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، به قهرمان این تیم در این فصل تبدیل شده و روزهای عجیبی را هم در زندگی پشت سر گذاشته است.
باشگاه پرسپولیس در حالی موفق شد مجوز فروش هزار صندلی از قسمت غربی ورزشگاه آزادی را به دست آورد که قیمت ۴۰۰ هزار تومانی را روی آن گذاشت تا هوادارانی که قصد دارند در این قسمت مستقر شوند، بهای بیشتری را بپردازند.
مشکلات عدیده مالی استقلال ملاثانی یکی از سوژه های اصلی این تیم است.
معاون علمی و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر می‌خواهیم خلق آینده کنیم باید دست از خام فروشی برداریم و به سمت اقتصاد علم پایه حرکت کنیم.
معاون علمی و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر می‌خواهیم خلق آینده کنیم باید دست از خام فروشی برداریم و به سمت اقتصاد علم پایه حرکت کنیم.
جان هنری، مالک باشگاه لیورپول، شایعات اخیر درباره فروش این باشگاه را تکذیب کرد و گفت FSG قصدی برای فروش لیورپول ندارد.
نفر دوم وزن 67 کیلوگرم تورنمنت زاگرب می‌گوید که در خصوص رقابت با محمدرضا گرایی در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی مثل دیوید تیلور فکر می‌کند.
اپل دست به ریسک بزرگی زده. فروش آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس ناامید کننده بوده و خریداران ترجیح می‌دهند هزینه بیشتری برای مدل پرو پرداخت کنند تا از مزایای مخابراتی آشکار آن بهره‌مند شوند. بعید است افزایش این شکاف امکاناتی به افزایش فروش آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس کمکی کند.
موضوع ورود مسکن به بورس در سال‌های گذشته نیز مطرح شده بود اما هیچگاه این اتفاق به سرانجام نرسید از سوی دیگر شرکت های هواپیمایی بدون مصوبه دست به افزایش بلیت های زده بودند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بر لزوم بررسی کارشناسی و همه جانبه به موضوع دستفروشی در محور چهارراه ولیعصر (عج) تاکید کرد.
کریم پس از دستگیری و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: من به خاطر مشکلات روانی‌ام بار‌ها در بیمارستان بستری شده‌ام. چند ماه پیش از حادثه برای اینکه سرگرم باشم و با بیماری‌ام مقابله کنم تصمیم گرفتم با دستفروشی خودم را مشغول کنم. روز حادثه در حال کار بودم که چند نفری به سراغم آمدند و با لحن تندی از من خواستند تا کارم را تعطیل کنم که مخالفت کردم و آن‌ها به یکباره به سمتم حمله کردند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
احسان مهتدی، یکی از موسسان روستاتیش (موسسه کارآفرینی اجتماعی- اقتصادی) می‌گوید: تا شهریور امسال عدد‌های خوبی در بخش فروش محصولات روستایی به دست آورده بودیم و صعود قابل‌توجهی بعد از دوره کرونا داشتیم، اما به یک‌باره دچار افول شدیم. ما در سه ماه گذشته آنچنان ضربه دیدیم که باورمان نمی‌شود. فروش‌مان به یک‌باره صفر شد.
توپی که دیه‌گو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ با دست وارد دروازه انگلیس کرده بود تا صحنه مشهور به دست خدا را خلق کند در یک حراجی به مبلغ ۲.۴ میلیون دلار فروخته شد.
رئیس مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: با کمک شهرداری‌ها و وزارت کار، شغل دستفروشی از یک حرفه کاذب و مزاحم به یک شغل مفید و رسمی تبدیل می‌شود.
پیش از این علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر اعلام کرده بود که از شنبه دستفروشان دور تئاتر شهر امکان بساط دستفروشی ندارند: «این هفته به دستفروش‌های دور بوستان دانشجو اعلام شده است که کار‌های خود را جمع کنند و از شنبه آینده امکان بساط دستفروشی نخواهد بود.»
مادر ثروتمندمان دستفروشی می کند
وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، بیکاری و فقر خانواده‌ها و ناتوانی سرپرستان خانوار از تامین معاش خانواده طی ۶ سال اخیر، یکی از دلایل افزایش تعداد بازماندگان از تحصیل بوده چنانکه بسیاری خانواده‌ها، اذعان داشته‌اند که برای جبران کسری معاش خانواده، ناچار شده‌اند فرزندان خود را به شاگردی، دستفروشی، پادویی و مشاغل ساعتی بفرستند تا فرزندان هم سهمی از معاش خانوار را عهده‌دار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ