دولت کره‌جنوبی با سرمایه‌گذاری بیش از ۸۰۰ میلیون دلار طی ۵ سال آینده برای تحقیق و توسعه برای ارتقای سهم بازار تراشه‌های هوش مصنوعی کره‌ای در مراکز داده داخلی از صفر به ۸۰ درصد تا سال ۲۰۳۰، می‌خواهد صنعت داخلی را تقویت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرای سفر تیم ملی به کره شمالی بعد از گذشت حدود هفده سال هنوز عجیب و حتی ترسناک است.
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این‌که کره‌ جنوبی کشوری غیر مستقل و تحت تاثیر ایالات متحده است،‌ اظهار داشت: کره‌ای‌ها که با زبان خوش نسبت به آزاد سازی پول‌های بلوکه شده ایران اقدامی انجامی ندادند با شکایت دولت از آنان، ناگزیر می‌شوند نسبت به بازپرداخت پول‌های بلوکه شده اقدام کنند.
اتلتیکو مادرید تور تابستانی خود را با سفر به کره جنوبی آغاز کرد و با استقبال گسترده هواداران کره‌ای‌اش امروز وارد شهر سئول شد.
پایان مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در چین حکایت از آن دارد که کره‌ای‌ها اگرچه در بخش انفرادی اسلحه سابر تسلیم ایران شدند اما همچنان قدرت آسیا را در اختیار دارند.
پایان مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در چین حکایت از آن دارد که کره‌ای‌ها اگرچه در بخش انفرادی اسلحه سابر تسلیم ایران شدند اما همچنان قدرت آسیا را در اختیار دارند.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران قهرمان آسیا شد.
کاپیتان تیم ملی ششمیربازی ایران به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت و به حکومت کره‌ای‌ها در اسلحه سابر پایان داد.
گوگل در پستی در وبلاگ توسعه‌دهندگان اندروید می‌گوید مشغول همکاری با تولیدکنندگان سخت‌افزارهاست تا از پیاده‌سازی یکپارچه و پایدار API‌های پس‌زمینه در اندروید ۱۴ مطمئن شود. سامسونگ اولین شرکتی است که دست به دست گوگل داده تا این مشکل را در One UI ۶.۰ برطرف کند. این نسخه از رابط کاربری کره‌ای‌ها در دنباله سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.
کیم مین جائه پس از مصاحبه عجیبش که خشم کره‌ای‌ها را برانگیخته بود از هواداران کره جنوبی عذرخواهی کرد.
بازیکن کره‌ای خوش‌قیافه به دلیل چهره خوبش حسابی سر و صدا کرده و پیشنهادهای ازدواج بی‌شماری از سرتاسر کشورش دریافت کرده است.
کره جنوبی با شکست پرتغال در دقایق آخر بالاتر از اروگوئه راهی مرحله حذفی جام جهانی شد.
پس از انجام ماموریت بزرگ توسط کره‌ایها در استادیوم اجوکیشن سیتی آنها همچنان باید چند دقیقه دیگر انتظاری کشنده را سپری می‎‌کردند.
در دقایقی که کره‌ای‌ها پس از پایان بازی‌شان چشم به ورزشگاه الجنوب دوخته بودند تا بازی اروگوئه را دنبال کنند سرنگون شدن کاوانی در محوطه نفس آنها را برای لحظه‌ای بند آورد.
شاگردان بنتو با کامبک و پیروزی مقابل پرتغال به مرحله حذفی جام جهانی صعود کردند.
در آستانه دیدار سرنوشت ساز برابر پرتغال، وضعیت ستاره کلیدی کره‌ای‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
شاگردان پائولو پنتو موق شدند در اولین گام خود در رقابت‌های جام جهانی قطر مقابل تیم قدرتمند اروگوئه به یک امتیاز دست پیدا کنند.
کره‌ای‌ها تراشه حافظه فلش ۲۳۸ لایه ساختند
ارتقای کیفی «دیوار» با مشارکت کاربران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ