هافبک تیم فوتبال هوادار در واکنش به اتفاقات بازی با پرسپولیس گفت: در خصوص الفاظی که هواداران به کار بردند به من لطف داشته و من آنها را حلال می کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین کنعانی‌زادگان می‌گوید یکی از دلایل بازگشت او به پرسپولیس دلتنگی برای هواداران این تیم بوده است‌.
سرمربی پرسپولیس برای اولین بار بعد از شهرآورد، رودرروی خبرنگاران ایستاد و با آنها صحبت کرد.
وریا غفوری بازیکن سابق فوتبال ایران که نتوانست در بازی پیشین استقلال و پرسپولیس با هواداران خود وداع کند، در یک پست اینستاگرامی از فوتبال خداحافظی کرد.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
مهدی عبدی، مدافع هوادار که از سوی هواداران پرسپولیس مورد هجمه بسیار زیادی قرار گرفته بود امروز فرصت دارد نمایش خوبی مقابل سرخ‌ها داشته باشد.
سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید هواداران این تیم هستند که ذهنیت قهرمانی را به تیم دیکته کرده‌اند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی هواداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می‌توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.
در شبی که پرسپولیس، عملکرد درخشانی داشت، مهدی ترابی بیش از همه به چشم آمد و با ثبت سه گل کام هواداران را به زیبایی شیرین کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حمایت هواداران باعث شد با چهار گل گل گهر را شکست دهیم و از نظر من این گل‌ها را هواداران به حریف زدند.
گولسیانی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: "من به عنوان یک بازیکن پرسپولیس می‌خواهم از هواداران‌مان خواهش کنم که لیزر نیاورند و علیه کسی از آن استفاده نکنند.
نورافکن در مورد هواداران پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس را اینجوری ندیده بودم. من جلوی هواداران استقلال بازی کرده‌ام، به قرآن اینجوری نیستند. از اول بازی به دانشگر فحش ناموس می‌دهند. این چه وضعش است و یکی باید به آنها بگوید این‌کار را نکنید.
در هیئت فوتبال در حال امضای قرارداد با پرسپولیس بودم و هواداران پرسپولیس هم پایین بودند که از استقلال با من تماس گرفتند و گفتند امضا نکن اما ...
درست در روزهایی که به نظر می رسید فصل برای پرسپولیس رو به زوال است، تیم یحیی بهترین بازی یک سال اخیرش را ارائه داد.
حنیف عمران‌زاده می‌گوید که بازیکن تیمش در صحنه اخراج در موقعیت آفساید قرار نداشته است.
وقتی به پرسپولیس آمدم پیامهای زیادی را در دایرکت اینستاگرام گرفتم که اغلب مربوط به درخواستهای هواداران پرسپولیس بود.
دانیال اسماعیلی‌فر در نیم فصل اول به خوبی توانست به خوبی انتظارات را برآورده کرده و یکی از ستاره‌های تاثیرگذار تیمش لقب گیرد.
خبر بستری شدن یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران در بیمارستان خیلی سریع بین هواداران پرسپولیس همرسانی شد.
یکی از خاص ترین دربی های تاریخ را پرسپولیس به استقلال نباخت تا هواداران این تیم به این روز افتخار کنند.
مهاجم جوان پرسپولیس مدعی است به زودی هواداران بار دیگر نام او را بعد از ثبت گل‌های ویژه‌اش فریاد خواهند زد.
مظاهر رحیم پور، بدنساز هوادار می‌گوید نباید گذشته‌ای که با پرسپولیس داشته فراموش شود و او در لیگ و آسیا خاطرات خوبی با این تیم دارد.
از همه پیام‌های هواداران متشکرم اما شخصیت من اینطور است که کمتر حرف می‌زنم و بیشتر می‌خواهم عمل کنم؛ الان هم می‌خواهم کیفیت خودم را نشان دهم.
از همه پیام‌های هواداران متشکرم، اما شخصیت من اینطور است که کمتر حرف می‌زنم و بیشتر می‌خواهم عمل کنم؛ الان هم می‌خواهم کیفیت خودم را نشان دهم. اولین حرف‌های لوکادیا با پیراهن پرسپولیس!
از همه پیام‌های هواداران متشکرم اما شخصیت من اینطور است که کمتر حرف می‌زنم و بیشتر می‌خواهم عمل کنم؛ الان هم می‌خواهم کیفیت خودم را نشان دهم.
شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی تیم پرسپولیس که این روز‌ها مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته، استوری عجیبی با مضمون "خدایا به من صبر ایوب عنایت فرما" در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ